Ik zou dan na Kerstmis gaan, overal salequote:Op maandag 17 augustus 2020 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou in het voorjaar en najaar gaan. Denk dat het even afwachten is voordat ik weer naar een drukke stad toe ga. Met kerstmis zou wel fijn zijn, maar ik ga er niet vanuit.
Je bent net een maand geweest?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja wel toe aan vakantie opzich.
Ik ben nog helemaal nergens geweestquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
En toch:
- Kleine week Londen/Engeland
- Twee dagen Hull
- Week Boedapest
- Weekendje Limburg
- Twee weekendjes Eifel.
Niet eens zo slecht.
Dat was in juni. Veel te lang geleden!quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent net een maand geweest?
Voor mij voelt het echt als thuiskomen. Ben vorig jaar een keer in mijn eentje geweest en een keer met een vriendin van me.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou dan na Kerstmis gaan, overal saleMaar dan liever in november als de verlichting al hangt maar de vakantie nog niet is begonnen. En in november heb je ook de poppy's.
Het is er gewoon altijd leuk
Ja ik was in het najaar dan ook alleen gegaanquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij voelt het echt als thuiskomen. Ben vorig jaar een keer in mijn eentje geweest en een keer met een vriendin van me.
Ja om de natuur, niet om de cultuurquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan hier toch niet je hele instanaam zeggen :p
Jup, ik ga over 3 weken naar de Harz. Ik weet ook niet of dat door kan gaan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal nergens geweest![]()
London en Barcelona gingen allebei niet door; en het is nog de vraag. of ik over 2 weken naar Italië toe mag als Nederlander.
Op zich een goed puntquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was in juni. Veel te lang geleden!
@haags-soepie?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]jemig nee doe maar niet.
Osodevo? Nee gelukkig niet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie ook DMs gehad van dat GGZ geval met tandrot?
Waarom worden die gevallen hier nou toegelaten?quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Osodevo? Nee gelukkig niet.
Iemand had wel geklaagd in FB over DM-ontvangst van iemand met psychische problemen.
Dat ik het niet weet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom worden die gevallen hier nou toegelaten?
Nee vertelquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:18 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Osodevo? Nee gelukkig niet.
Iemand had wel geklaagd in FB over DM-ontvangst van iemand met psychische problemen.
http://instagram.com/eyo_dit_is_haags_kwartiertje_XO_xO_Xo_nicequote:Op maandag 17 augustus 2020 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]jemig nee doe maar niet.
Denk dat ie de vorige keer per ongeluk een terugkerend vergaderverzoek heeft aangemaakt en nu elke 2 weken ons gaat vertellen hoe kut we zijn.quote:
Waarschijnlijk niet allemaal.quote:
Lolquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
http://instagram.com/eyo_dit_is_haags_kwartiertje_XO_xO_Xo_nice
Iedereen op zich.quote:
Kreeg net DM van Kluun ...quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Werkman. Met een nieuw topic.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vroeger ook wel eens iemand die ongeveer heel FOK! een PM stuurde; dat was ook wel lachen
Mjaquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
@:bitterbal https://nos.nl/teletekst#112
Ik ookquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ging net even mijn PM's bekijken. 10 jaar geleden was ik een stuk anders
dafuqquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:02 schreef kwiwi het volgende:
Dus maar de hele vriezer met m'n föhn ontdooit
Ja maar dan duurt het uren en is al m'n vlees e.d. ontdooitquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dafuqJe kunt hem gewoon uit zetten he, dan kost het tenminste nit twee keer tegelijk stroom
Prima zo hoort het. Kort en bondig.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:02 schreef kwiwi het volgende:
Wilde net het ijsblokjesbakje in de vriezer zetten, maar er zat zoveel ijs aan de binnenkant van de vriezer dat de la niet meer dicht ging.. Dus maar de hele vriezer met m'n föhn ontdooitIn ieder geval kan ik nu weer ijsblokjes maken
Hmmquote:Op maandag 17 augustus 2020 07:44 schreef gianni61 het volgende:
Jeetje, zelfs @:Huppelmuts heeft hier gisteren meer gepost dan ik.
Gewoon even de ventilator erop.quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dafuqJe kunt hem gewoon uit zetten he, dan kost het tenminste nit twee keer tegelijk stroom
Of een vlammenwerperquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon even de ventilator erop.
Valt het opquote:
Johquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Hij zegt wat ik dacht![]()
Hamilton is een lul https://www.dumpert.nl/item/7969039_30de16e2
quote:Op maandag 17 augustus 2020 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Hij zegt wat ik dacht![]()
Hamilton is een lul https://www.dumpert.nl/item/7969039_30de16e2
Krijgen we dat gezeik weerquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
Het feit dat het kabinet het binnen twee weken nodig vindt een nieuwe persconferentie te geven, kan erop duiden dat er ditmaal lokale maatregelen zullen worden aangekondigd. Te denken valt aan de regio's Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en West-Brabant, waar het aantal besmettingen harder stijgt dan in andere delen van het land.
spannend
mondkapjes verplichting in kijkduinquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijgen we dat gezeik weer
Waarom blijven ze het het 'regio West-Brabant' noemen terwijl het voornamelijk Bergen Op Zoom isquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
Het feit dat het kabinet het binnen twee weken nodig vindt een nieuwe persconferentie te geven, kan erop duiden dat er ditmaal lokale maatregelen zullen worden aangekondigd. Te denken valt aan de regio's Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en West-Brabant, waar het aantal besmettingen harder stijgt dan in andere delen van het land.
spannend
Al 3 dagen op rij daling in aantal besmettingen. Misschien is het al niet meer nodig.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mondkapjes verplichting in kijkduin
Wat is het verschil dan? 600 vierkante kilometer zware zeeklei waar helemaal niemand woontquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom blijven ze het het 'regio West-Brabant' noemen terwijl het voornamelijk Bergen Op Zoom is
oeh 30 graden?quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:08 schreef CherryLips het volgende:
Godver het wordt donderdag weer 30 graden.
Daarna regen en oktober.
Nou BoZ is een stad met een vrij grote islamitische gemeenschap waar ze het offerfeest nogal enthousiast hebben gevierd waardoor er een enorme piek qua besmettingen was. Bij mij in de gemeente bijvoorbeeld zijn er de afgelopen 2 maanden net 4 gevallen geweest.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan? 600 vierkante kilometer zware zeeklei waar helemaal niemand woont
Dat is wel een beetje jammer inderdaad jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou BoZ is een stad met een vrij grote islamitische gemeenschap waar ze het offerfeest nogal enthousiast hebben gevierd waardoor er een enorme piek qua besmettingen was. Bij mij in de gemeente bijvoorbeeld zijn er de afgelopen 2 maanden net 4 gevallen geweest.
Zelfs zonder corona lijkt me dat verschrikkelijk kut, zoveel mensen in een zwembadquote:Op maandag 17 augustus 2020 19:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-in-wuhan~a67e747f/
We zijn de sjaak.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom blijven ze het het 'regio West-Brabant' noemen terwijl het voornamelijk Bergen Op Zoom is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |