Je opa had ze ook gewoon tegen kunnen houden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja dat vroeg mijn opa zich ook altijd af....
Ik heb nog geen baan verkansie, wat een mazzel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Het is zo verleidelijk om nu op de bank te gaan liggen en wielrennen te kijken.
Helaas moet ik ook nog werken thuis
Iets eerder denk ikquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe laat is de finish ongeveer, zo rond 4 uur?
Jazeker. Kan iets vroeger, kan iets later zijn maar rond die tijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
Rond 16.10/16.15.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
In ieder geval ruim op tijd om straks gezellig te zappen naar AZ - Plzenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
Gejat van Team GBquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:18 schreef WAvanBuren het volgende:
Het blijft potsierlijk dat “Team NL”. Wat mankeert er aan gewoon Netherlands of Nederland op de pakken?
Ploeg Nederlandquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:18 schreef WAvanBuren het volgende:
Het blijft potsierlijk dat “Team NL”. Wat mankeert er aan gewoon Netherlands of Nederland op de pakken?
Ik zeg niet dat het niet treurig is he, ik zeg alleen waar die kolder vandaan komtquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maakt dat het niet nog treuriger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |