Niet als ze in Drenthe zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:06 schreef Slobeend het volgende:
Herbert heeft pas last van z'n rug vanaf zaterdag?
Kasteelmoeheid.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Herbert heeft gewoon geen zin in 3 weken Tour?
Denk dat een foutje is, Eekhoff was ook weg voor meerdere rondes en die staat er nu weer gewoon tussen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:10 schreef wimderon het volgende:
Rittenkaper Roosen is al weg volgens de timing?
De protocollen van Iwan.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:12 schreef Felagund het volgende:
Waarom start Eekhoff in zijn eentje? Had de rest van Sunweb er geen zin in?
Chute sans trèsquote:
Rest moet in quarantaine voor de Tour. Verder zijn er geen andere Nederlanders gok ikquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:12 schreef Felagund het volgende:
Waarom start Eekhoff in zijn eentje? Had de rest van Sunweb er geen zin in?
Geef Herbert een Drent die toevallig ooit nog marathon heeft geschaatst en hij zit in een constant orgasme.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:09 schreef Mani89 het volgende:
Ach, Herbert heeft nu al 5 keer een orgasme gehad om local Drent Bart Jan Lindenman.
Of de sjiroquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rest moet in quarantaine voor de Tour. Verder zijn er geen andere Nederlanders gok ik
Kelderman, Oomen, en Tusveld rijden allemaal de Tour niet.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rest moet in quarantaine voor de Tour. Verder zijn er geen andere Nederlanders gok ik
Dat is wel erg vroeg om daar nu al rekening mee te houden.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kelderman, Oomen, en Tusveld rijden allemaal de Tour niet.
Iwan is nogal van protocollen...quote:
Dat rondje dat ze met de Binck Bank Tour wel eens rijden is nog best selectief als ze die 15 keer doen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)leen/#comment-731861 een klimparcours rondom Sittard-Geleen?!? De windraak en schatsberg zullen niet zwaar genoeg zijn vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |