Ja en dat vind ik dus erg slecht. Ik vind dat elke besmette coronapatiënt een online vragenlijst zou moeten invullen met standaardvragen over van alles en nog wat. Die gegevens worden natuurlijk anoniem verwerkt. Dit kost overigens ook geen enkele mankracht, alleen bij het maken van de vragenlijst, website en het analyseren van de gegevens.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar dat krijg je alleen maar bij fatsoenlijk onderzoek, nu weten ze amper wat van je als je niet in het ziekenhuis komt te liggen.
Ze testen niet dus het bestaat niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als je kinderen niet meer test en het brononderzoek op zn gat ligt lijkt dat inderdaad zo.
Let op: daarmee wil ik niet zeggen dat scholen brandhaarden zijn. Maar als je dat niet onderzoekt kun je niet weten of dat wel of niet zo is.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Ze testen niet dus het bestaat niet.
Spijker op z'n kop.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Ze testen niet dus het bestaat niet.
Mogelijk die worden amper ziek, want juist vanwege hun beroep komen ze met zoveel virussen in aanraking dat ze net als de kinderen een zekere immuniteit genieten en gewoon asymptomatische covid dragers worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:32 schreef quirina het volgende:
Die sluiten vanzelf als alle docenten en pedagogisch medewerkers ziek zijn of in quarantaine moeten omdat er geen invallers beschikbaar zijn.
Waar is m'n aluhoedje?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:38 schreef HansCojona het volgende:
Allemaal vertrouwen op de experts jongensEn vooral die mondkap op, die helemaal niet werkt. Rutte gaat voor groepsimmuniteit, maar hij durft het niet te zeggen. Ze laten heel Nederland besmet raken in fases.
Laten? Hoe doen ze dat dan, precies? Is er een lijst met namen die covid thuisbezorgd krijgen of zo?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:38 schreef HansCojona het volgende:
Allemaal vertrouwen op de experts jongensEn vooral die mondkap op, die helemaal niet werkt. Rutte gaat voor groepsimmuniteit, maar hij durft het niet te zeggen. Ze laten heel Nederland besmet raken in fases.
Heb jij enig bewijs voor je claim dat Rutte gaat voor groepsimmuniteit? Of dat dit een heel programma is dat in fases wordt uitgerold? Je lijkt nogal wat kennis te hebben. Kennis die nergens anders in de media gezien is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:38 schreef HansCojona het volgende:
Jij bent vast een christen. Die weten wel raad met het verzinnen van verhalen bij zaken die ze zelf niet kunnen verklaren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:25 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dit dan? Aluhoedje roepen is veels te makkelijk, kom met iets beters.
helemaal mee eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:40 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk bedoel ik dat niet! Ik bedoel dat we meer data over de besmette personen hebben. Dus dat we bijv. kunnen zien dat van alle Nederlanders 40% kinderen hebben, maar dat 60% van de besmette mensen kinderen hebben. Ik zou meer "big data" willen zien over besmette mensen, waardoor we veel nauwkeuriger zouden kunnen bepalen hoe het virus zich verspreidt en waarom bepaalde mensen wel of niet besmet raken. Denk aan dingen als kinderen of geen kinderen, maar ook andere op het eerste gezicht onbenullige details, zoals religie, voedingspatroon, werk, inkomen, wel of geen koffiedrinker, wel of geen alcoholdrinker, wel of geen roker, opleidingsniveau, bezochte landen in de afgelopen 10 jaar, etc. etc.
Wat mij betreft kunnen we niet genoeg data hebben over de besmette (en ook vooral de ernstig zieke) mensen. Want alleen zo kunnen we erachter komen wat de grootste risicofactoren zijn.
Ik ben zo atheïstisch als het maar kanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:58 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Jij bent vast een christen. Die weten wel raad met het verzinnen van verhalen bij zaken die ze zelf niet kunnen verklaren.
Dus, omdat je het beleid gek vind denk jij dat ze bewust iedereen in fases willen besmetten?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:19 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Ik ben zo atheïstisch als het maar kanIk ben realistisch en als ik zie wat voor gek beleid ze voeren kom ik op deze conclusie uit. We moeten leven met corona zeggen ze, dus dat gaan we doen.
Heb je Rutte zijn 1e speech gezien? Of ben je vergeten wat hij daar heeft gezegd?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:23 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Dus, omdat je het beleid gek vind denk jij dat ze bewust iedereen in fases willen besmetten?
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:58 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Jij bent vast een christen. Die weten wel raad met het verzinnen van verhalen bij zaken die ze zelf niet kunnen verklaren.
+100quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:11 schreef Leandra het volgende:
Ik word zo moe van al die trollerige kutaccounts van na het begin van de corona-epidemie die iedere keer allerlei topics komen verneuken met hun complottheoriegeneuzel.
Flikker gewoon op met dat gezeik. Het gaat hier over de mogelijke besmettelijkheid van kinderen, niet over allerlei andere shit die constant tegen je aluhoedje terugkaatst.
En nog steeds hoor en lees ik veel dat de kindjes ff lekker naar opa en oma die op hen gaan passen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat roep ik al maanden... ik kon simpelweg niet rijmen dat kinderen niet besmettelijk zouden zijn en dat ze tegelijkertijd vooral NIET naar opa en oma zouden mogen.
Het is het een of het ander, maar niet allebei.
Dit dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:38 schreef HansCojona het volgende:
De zogenaamde wetenschappelijke informatie is nog erger dan de trollen. De ene keer blijkt dit, de andere keer geheel het tegenovergestelde. Om schijtziek van te worden. Kan iedere idioot tegenwoordig wetenschappelijk onderzoek doen?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:11 schreef Leandra het volgende:
Ik word zo moe van al die trollerige kutaccounts van na het begin van de corona-epidemie die iedere keer allerlei topics komen verneuken met hun complottheoriegeneuzel.
Flikker gewoon op met dat gezeik. Het gaat hier over de mogelijke besmettelijkheid van kinderen, niet over allerlei andere shit die constant tegen je aluhoedje terugkaatst.
3 jaar lang corona virus gezeik is ook lastigquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:37 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee de scholen van jongere kinderen blijven open zodat de ouders thuis of elders door kunnen blijven werken ivm economie. Thuiswerken met kinderen om je heen is namelijk heel erg lastig.
Dit, en als je het goed wilt doen dan gewoon van de herfstvakantie tot de kerstvakantie, maar ja.... dat is weer lastig tijdens het thuiswerken natuurlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:48 schreef Freecky28 het volgende:
[..]
3 jaar lang corona virus gezeik is ook lastig
Dicht gooien die handel , alles voor minimaal 2 weken en dan naar de resultaten kijken
En ja ik heb ook 2 basisschool gaande kinderen en zit er ook niet op te wachten
Enkel wat moet dat moet
Werkgevers zijn als de dood voor hun hebben en houden .quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, en als je het goed wilt doen dan gewoon van de herfstvakantie tot de kerstvakantie, maar ja.... dat is weer lastig tijdens het thuiswerken natuurlijk.
Voor zover daar nu sprake van is, de drukte op de weg is echt van een totaal ander kaliber dan de tweede helft van maart.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |