Ja eens.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Echt hoor.
Maandag is een kutdag.
https://rongastrobar.nl/en/sophialaan/quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:20 schreef Zipportal het volgende:
Ik ga NU kijken wat ik onder CTRL + V heb zitten.
HitlerGod
Er toch weer ingetuind.
Ga dan voor die nieuwe, derde baan !!quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Echt hoor.
Maandag is een kutdag.
Nah, ik ga gewoon naar huis. Lijkt mij een beter planquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga dan voor die nieuwe, derde baan !!
Of naar Lublin.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nah, ik ga gewoon naar huis. Lijkt mij een beter plan.
Ron op zijn skoeter.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://rongastrobar.nl/en/sophialaan/
eens al heb ik wel tomaten uit blikquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vriesgroenten zijn zelfs vaak beter en verser, maar dan moet het wel onbewerkt zijn.
Blik is troep.
Leuke info maat.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:37 schreef Caland het volgende:
Zaterdag de eerste oefenwedstrijd van het seizoen, week erop meteen beginnen voor de beker
Daar heb ik behoorlijk veel zin in kan ik jullie vertellen.
Dit ter info
Bedankt makker. ook een like voor jou!quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Leuke info maat.
Like gegeven.
Ik snap vooral niet waarom hij dan alsnog zijn account wil behouden.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat soort fantasten houdt nooit op met nieuwe leugens verzinnen.
Ik snap niet dat jij er zo mee bezig bent.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet waarom hij dan alsnog zijn account wil behouden.
Zieke mensen
Direct ook KingFlopland ontvolgen met zijn verborgen profiel. Als er geen hont meer volgt is de lol er van af. Zoveel volgers heeft hij dacht ik niet, dus dat is zo gepiept.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat soort fantasten houdt nooit op met nieuwe leugens verzinnen.
Toch leuk, viraal gaan met je eigen dood.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij er zo mee bezig bent.
Oh ja, dat is wel héél leuk jaquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch leuk, viraal gaan met je eigen dood.
Gelukkig maakt men op fok gelijk een nieuwe account aan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet waarom hij dan alsnog zijn account wil behouden.
Zieke mensen
- Houd afstandquote:Op maandag 17 augustus 2020 18:11 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
WE MOGEN WEER. VBL ON TOUR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |