Kansloos. Ook echt waar ik het totaal niet mee eens ben.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:22 schreef RamboDirk het volgende:
De
-live life to the max
-set goals, work hard, stay humble
retoriek vliegt me ook om de oren in allerlei statusupdates de laatste tijd, kansloosdan moet ik altijd even gniffelen.
Natuurlijk niet, want dit is een nepverhaal.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:07 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Maar er dan niet bij zetten of ze is aangenomen door deze recruiter....
Zonder links, is je reactie waardeloos.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:10 schreef Ypmaha het volgende:
de zoveelste zet weer een verhaal online dat ze vroeger tegen haar zeiden dat ze havo niet aankon, maar nu wel mooi cum laude van de uni is afgestudeerd....
natuurlijk ook met een foto uit de kinderjaren en eentje waarop ze trots haar diplomaoutfit draagt...
Niet meer gevondenquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:11 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Zonder links, is je reactie waardeloos.
quote:Ik heb een kitten omdat ik mijzelf discipline aanleer!
"Wat is dit nou weer voor raar gedoe...?" ja ja ik hoor het je al zeggen... Ik zal het je uitleggen!
* Door Tyga sta ik elke dag een halfuur eerder op om hem te voeren en aandacht te geven.
* Door Tyga doe ik elke avond de waxinelichtjes uit die ik anders uit laksheid had laten uitbranden.
* Door Tyga is mijn keukentafel en salontafel altijd vrij van rommel. (nee ik schuif het ook niet onder de bank want hij trekt het er anders gewoon onder vandaan)
* Door Tyga ben ik verplicht elke avond op tijd thuis te zijn om het kleine beestje aandacht te geven.
* Door Tyga leer ik ook in het weekend niet alleen rekening te houden met mezelf maar ook met hem.
En uiteraard is mijn enorme liefde voor het kleine beestje de grootste reden!
Wat doe jij om jezelf discipline aan te leren?
Mensen die hun kitten Tyga noemen, gaan hun mokkakind namen geven als Ceyvannah, Jenairo etc etc.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:17 schreef KennyPowers het volgende:
Discipline = Elke avond verplicht thuiszitten?
[..]
Ik word er nu al moe vanquote:MEER ZIN!
De laatste maanden van het jaar breken aan en ik heb RUIMTE! Er is genoeg te doen, maar alles in mij heeft energie tijd en zin over! ✨
WIE HELPT MIJ AAN EEN GAVE EINDSPRINT VOOR HET LAATSTE KWARTAAL VAN 2020? 🎆🎇
Wat ik kan/wat ik doe: teambuilding, teamcoaching, teamontwikkeling, kleinschalige of grootschalige procesoptimalisaties, kleine of grote veranderingen, cultuur, innovatie, verbinding ten tijde van Corona, alles als het gaat om vitaliteit, werkgeluk of plezier en vooral: ENERGIE!
Breng jij mij in contact? Mijn dank is groot! Ik heb wat te brengen. IK VOEL HET✨🎉
Dat heb ik ook voorbij zien komen iddquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:37 schreef Sander166 het volgende:
1) Van die figuren die op het VMBO zijn begonnen en via een gigantische omweg een universitaire diploma halen. Vaak doen ze nog extra zielig, omdat hun juf/meester op de basisschool geen vertrouwen in hen had Als je echt zo slim was zou je nooit op het VMBO terechtkomen en daar ook vier jaar blijven
Ik denk dan echt, hou de eer lekker aan jezelf joh. Komt zo zwakzinnig over omdat publiekelijk te etaleren, pure onzekerheid. Helemaal niet nodig als je juist zo'n weg hebt afgelegd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat heb ik ook voorbij zien komen idd![]()
Vind het vooral gênant dat contacten die ik wel hoog op zitten dat dan ook nog gaan interessanten alsof het fucking Facebook is.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dan echt, hou de eer lekker aan jezelf joh. Komt zo zwakzinnig over omdat publiekelijk te etaleren, pure onzekerheid. Helemaal niet nodig als je juist zo'n weg hebt afgelegd.
Ik gok dat ie om werk verlegen zit sinds Coronaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:45 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik word er nu al moe van
Verzonnen want niemand heeft zoveel energie![]()
Pffquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:45 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik word er nu al moe van
Verzonnen want niemand heeft zoveel energie![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:02 schreef Ypmaha het volgende:
Wisten jullie dat ik mijn middelbare school nooit heb afgemaakt?
Ik ben van mezelf geen opgever. Ik kom uit een familie waar hoogopgeleid zijn de norm is. Iedereen is vrijwel universitair/hbo afgestudeerd. Ik voelde de sociale druk. Helaas lukte havo en vavo mij niet waardoor ik naar het mbo moest, waar uiteraard niets mis mee is. Echter werd ik hierdoor gezien als het zwarte schaap familie.
Enerzijds kon het mij niet veel schelen, maar anderzijds toch weer wel. Ik heb mijn mbo-opleiding in 2 jaar afgerond. Aan het einde van deze opleiding zei een leraar tegen mij: “Thijs, jij kan beter niet doorstuderen naar het hbo, want jij gaat het niet halen.”
Juist als dat soort mensen tegen mij zeggen dat ik het niet kan, wil ik me juist bewijzen dat ik het wél kan. Dit soort uitspraken geven mij zo’n drive dat het me juist lukt, want ook mijn hbo-diploma is al een jaar in the pocket!
Deze drive neem ik ook dagelijks mee in mijn werk. Vaak zeiden managers tegen mij: “Thijs, geef het op. Ga je richten op klanten die wel willen”. Vooral op dat punt zet ik door en wil ik mensen absoluut het tegendeel bewijzen. Waar een wil is, is een weg en laat andere nooit voor jou bepalen of iets wel of niet lukt, want je hebt zelf regie in eigen hand.
Altijd een beetje treurig dat soort verhaaltjes. Mensen die motivatie halen uit negativiteit van anderen. "dus jij zegt dat ik geen spaans kan leren, nou ik zal het je laten zien" (en die ander heeft mooi bepaald wat jij gaat doen...)quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:02 schreef Ypmaha het volgende:
Ik ben van mezelf geen opgever. Ik kom uit een familie waar hoogopgeleid zijn de norm is. Iedereen is vrijwel universitair/hbo afgestudeerd. Ik voelde de sociale druk. Helaas lukte havo en vavo mij niet waardoor ik naar het mbo moest, waar uiteraard niets mis mee is. Echter werd ik hierdoor gezien als het zwarte schaap familie.
Enerzijds kon het mij niet veel schelen, maar anderzijds toch weer wel. Ik heb mijn mbo-opleiding in 2 jaar afgerond. Aan het einde van deze opleiding zei een leraar tegen mij: “Thijs, jij kan beter niet doorstuderen naar het hbo, want jij gaat het niet halen.”
Juist als dat soort mensen tegen mij zeggen dat ik het niet kan, wil ik me juist bewijzen dat ik het wél kan. Dit soort uitspraken geven mij zo’n drive dat het me juist lukt, want ook mijn hbo-diploma is al een jaar in the pocket!
Deze drive neem ik ook dagelijks mee in mijn werk. Vaak zeiden managers tegen mij: “Thijs, geef het op. Ga je richten op klanten die wel willen”. Vooral op dat punt zet ik door en wil ik mensen absoluut het tegendeel bewijzen. Waar een wil is, is een weg en laat andere nooit voor jou bepalen of iets wel of niet lukt, want je hebt zelf regie in eigen hand.
dat moet erg vermoeiend zijn, constant anderen het tegendeel proberen te bewijzen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:11 schreef manny het volgende:
[..]
Altijd een beetje treurig dat soort verhaaltjes. Mensen die motivatie halen uit negativiteit van anderen. "dus jij zegt dat ik geen spaans kan leren, nou ik zal het je laten zien" (en die ander heeft mooi bepaald wat jij gaat doen...)
Precies. Die manager hoeft alleen tegen Thijs te zeggen: maar dat project krijg jij natuurlijk nooit op tijd voor elkaar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:13 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
dat moet erg vermoeiend zijn, constant anderen het tegendeel proberen te bewijzen.
Hoeft niet. Als ik naar mijn leraren had geluisterd had ik ook MBO2 maximaal gehad, ben ook opgeklommen naar HBO. Maar meer omdat ik zelf wilde. Al is dat in combinatie met veel mensen die denken dat je er te dom voor bent wel een rooie lap op een stier, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:11 schreef manny het volgende:
[..]
Altijd een beetje treurig dat soort verhaaltjes. Mensen die motivatie halen uit negativiteit van anderen. "dus jij zegt dat ik geen spaans kan leren, nou ik zal het je laten zien" (en die ander heeft mooi bepaald wat jij gaat doen...)
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:02 schreef Ypmaha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |