Dat gegeven weerhoudt de politie er ook niet van om boetes uit te schrijven voor het niet dragen van een gordelquote:Op maandag 17 augustus 2020 17:59 schreef beantherio het volgende:
Een rijder heeft er geen voordeel van je loopt zelfs grote risico's als je het doet.
Mexico 2018 had 4 auto's in dezelfde ronde, Bottas op een rondje, de rest op 2 of meer. Dat was ook wel bizar.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:15 schreef Tinos85 het volgende:
Trouwens maar 3 auto's in dezelfde ronde, wanneer is dat voor het laatst gebeurd? Is toch bizar, die drie rijden echt in hun eigen league.
Gasly vorig jaar nog twee keer.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Maar hoe vaak gebeurd het dat een teamgenoot op een ronde wordt gereden zonder dat diegene mechanische problemen heeft?
Ergens wel schrijnend dat zonder Max het een nog saaiere race was geweest. Met Mercedes op 1 en 2 en de rest van het veld op een ronde achterstand.quote:
Als F1 fan kijk ik ook wel zonder verstappen, maar je hebt gelijk dat het weer een treurig jaar gaat worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 06:33 schreef tja77 het volgende:
n ronde achterstand.
Dan te weten dat er mensen hier zijn die het anderen verwijten alleen naar Formule 1 te kijken vanwege het feit dat Max Verstappen meedoet. Ik kan me dat steeds beter voorstellen, want zonder Verstappen zou het een nog veel triester schouwspel opleveren.
Kun je het iemand verwijten dat hij/zij de tv uitzet zodra Max uitvalt? Vettel die strijdt voor positie 7, en DOTD wordt was het hoogtepunt van de race. Voor de rest was het een machtsvertoon van Mercedes, met 1 RBR coureur die er nog probeerde iets van een race van te maken.
Met name dat van die helmen is wel kutquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:56 schreef VacaLoca het volgende:
Arme Gasly, er is bij hem ingebroken.. Dure horloges, sieraden etc. en helmen foetsie.
Tuig!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:56 schreef VacaLoca het volgende:
Arme Gasly, er is bij hem ingebroken.. Dure horloges, sieraden etc. en helmen foetsie.
Zo arm is ie anders niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:56 schreef VacaLoca het volgende:
Dus Max is de enige die een teamgenoot de afgelopen jaren op een ronde heeft gezet zonder dat mankementen waren.quote:
Maar hij kan wel snel een auto de bocht om sturen en daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:30 schreef Dauthi het volgende:
De prijs voor de allerdomste F1 coureur 2020 gaat naar Sergio Perez!!!
Voor de epische woorden: "ik snap niet waarom ik niet mag racen, ik voel me prima", nadat hij positief testte op COVID-19.
Geen wonder dat hij naar Mexico ging en geen wonder dat hij Corona kreeg, echt de arrogantie van zijn debiliteit kent blijkbaar ook geen grenzen.
https://www.racefans.net/(...)rn-earlier-szafnauer
Is het niet zo dat dit laat zien dat Ricciardo eigenlijk echt heel goed is en Gasly+Albon (in de Red Bull) niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:32 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Een inbraak is altijd kut.
[..]
Dus Max is de enige die een teamgenoot de afgelopen jaren op een ronde heeft gezet zonder dat mankementen waren.
Maar Gasly toch echt niet zo'n slechte rijder, en Albon was dat ook niet tov Kvyat. Is Max zoveel beter geworden sinds hij met Ricciardo in het team zat?
Stroll is voorlopig beter in die taxi-2.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:39 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Maar hij kan wel snel een auto de bocht om sturen en daar gaat het uiteindelijk om.
ik schat Ricciardo wel hoger in dan die 2 maar zijn rijstijl is ook wat dichter bij die van Max en dat scheelt ook welquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:40 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Is het niet zo dat dit laat zien dat Ricciardo eigenlijk echt heel goed is en Gasly+Albon (in de Red Bull) niet?
Daarnaast is de huidige wagen (noch die van vorig jaar) dezelde wagen als waar RIC in reed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik schat Ricciardo wel hoger in dan die 2 maar zijn rijstijl is ook wat dichter bij die van Max en dat scheelt ook wel
echt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarnaast is de huidige wagen (noch die van vorig jaar) dezelde wagen als waar RIC in reed.
Zeker, maar door je teamgenoot op een ronde gezet worden is pijnlijk. Ongeacht wie je zelf bent en wie je teamgenoot is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarnaast is de huidige wagen (noch die van vorig jaar) dezelde wagen als waar RIC in reed.
De connecties zaten los! Dat was het hele probleem!!!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:55 schreef franske19 het volgende:
Of zijn het dan toch weer die connecties die goed van pas komen.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:39 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Maar hij kan wel snel een auto de bocht om sturen en daar gaat het uiteindelijk om.
Hij ging toch naar Mexico omdat zijn moeder in het ziekenhuis lag omdat ze een flink ongeluk had gehad? Lijkt me niet zo een hele vreemde actie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:30 schreef Dauthi het volgende:
De prijs voor de allerdomste F1 coureur 2020 gaat naar Sergio Perez!!!
Voor de epische woorden: "ik snap niet waarom ik niet mag racen, ik voel me prima", nadat hij positief testte op COVID-19.
Geen wonder dat hij naar Mexico ging en geen wonder dat hij Corona kreeg, echt de arrogantie van zijn debiliteit kent blijkbaar ook geen grenzen.
https://www.racefans.net/(...)rn-earlier-szafnauer
Nee, nog veel erger. Hij ging naar Mexico omdat zijn moeder UIT het ziekenhuis kwam.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij ging toch naar Mexico omdat zijn moeder in het ziekenhuis lag omdat ze een flink ongeluk had gehad? Lijkt me niet zo een hele vreemde actie.
Het is gewoon een factor die meespeeltquote:
Nou ja, dan heb jij wellicht een andere verstandhouding met je moeder en prioriteiten in het leven. Mij klonk het niet zo raar in de oren ook al weet ik de details niet. Even afgezien van hoe hij zich verder daar gedragen heeft qua contacten, risico's.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:02 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Nee, nog veel erger. Hij ging naar Mexico omdat zijn moeder UIT het ziekenhuis kwam.
Uiteraard. Maar je weet niet hoe goed of slecht RIC in deze wagen zou zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker, maar door je teamgenoot op een ronde gezet worden is pijnlijk. Ongeacht wie je zelf bent en wie je teamgenoot is.
Waarschijnlijk slechter dan Max.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar je weet niet hoe goed of slecht RIC in deze wagen zou zijn.
Het is vooral geen verrassing dat het risico extra hoog is bij mensen die in een ziekenhuis warenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:02 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Nee, nog veel erger. Hij ging naar Mexico omdat zijn moeder UIT het ziekenhuis kwam.
Het reisadvies voor Mexico was toen, uitsluitend noodzakelijke reizen (mama uit ziekenhuis is niet noodzakelijk) en bij terugkomst 14 dagen quarantaine.
Wat maakt de verstandshouding uit. Reisadvies was enkel voor noodzakelijk reizen, mama die beter is, is geen noodzaak. Simpel!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nou ja, dan heb jij wellicht een andere verstandhouding met je moeder en prioriteiten in het leven. Mij klonk het niet zo raar in de oren ook al weet ik de details niet. Even afgezien van hoe hij zich verder daar gedragen heeft qua contacten, risico's.
Dus als jouw moeder een ongeluk krijgt, ga je niet even bij haar langs.. Zal ze blij mee zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:07 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Wat maakt de verstandshouding uit. Reisadvies was enkel voor noodzakelijk reizen, mama die beter is, is geen noodzaak. Simpel!
Zie ik ook zo, maar met een tweede topcoureur zet je misschien ook RIC voor Bottas. Daarmee ben je een risico voor het wk-voor-teams-abo van Mercedes en wellicht moet Mercedes dan een topper naast Hamilton zetten. Daarmee kan die niet omgaan en misschien biedt dat nieuwe mogelijkheden. Nu met een tweede garnituur rijder naast Max is er geen psychische oorlogsvoering met Mercedes, waardoor ze lekker op zichzelf kunnen blijven focussenquote:
Dat is nogal persoonlijk, of je zo'n bezoek dan noodzakelijk vindt en tevens afhankelijk van haar thuisituatie daar. Je hebt het emotionele aspect van zo'n gebeurtenis en als je uit het ziekenhuis mag betekent het niet per se dat je al helemaal prima bent. Kan het me best voorstellen dát iemand gaat in zo'n situatie. In ieder geval zou ik iemand die ervoor kiest om zo'n bezoek te doen niet dom noemen om die reden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:07 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Wat maakt de verstandshouding uit. Reisadvies was enkel voor noodzakelijk reizen, mama die beter is, is geen noodzaak. Simpel!
Oh zucht, net zo dom als Sergio.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dus als jouw moeder een ongeluk krijgt, ga je niet even bij haar langs.. Zal ze blij mee zijn.
Het mocht ook wel, anders was hij niet gegaan. En als ik het goed herinner heeft hij het virus waarschijnlijk van zijn personal trainer gekregen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:17 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Oh zucht, net zo dom als Sergio.
Het heeft niets te maken met willen, het heeft te maken met of het mag.
Half Europa had graag ouders of grootouders bezocht in het verzorgingstehuis of aanwezig geweest in het ziekenhuis of bij de begrafenis, maar het mocht niet.
Oh, zucht. Het mocht niet. Dat hij zijn moeder wil bezoeken was niet dom. Dat hij niet begreep dat hij niet mocht racen omdat hij besmet is met Corona dat is dom.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is nogal persoonlijk, of je zo'n bezoek dan noodzakelijk vindt en tevens afhankelijk van haar thuisituatie daar. Je hebt het emotionele aspect van zo'n gebeurtenis en als je uit het ziekenhuis mag betekent het niet per se dat je al helemaal prima bent. Kan het me best voorstellen dát iemand gaat in zo'n situatie. In ieder geval zou ik iemand die ervoor kiest om zo'n bezoek te doen niet dom noemen om die reden.
niet zo goed als Max uiteraard maar durf toch wel te beweren beter dan Gasly en Albonquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar je weet niet hoe goed of slecht RIC in deze wagen zou zijn.
kokquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:18 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het mocht ook wel, anders was hij niet gegaan. En als ik het goed herinner heeft hij het virus waarschijnlijk van zijn personal trainer gekregen.
je thuisland mag je ten allen tijden heen, of het verstandig is dat is een ander verhaalquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:17 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Oh zucht, net zo dom als Sergio.
Het heeft niets te maken met willen, het heeft te maken met of het mag.
Half Europa had graag ouders of grootouders bezocht in het verzorgingstehuis of aanwezig geweest in het ziekenhuis of bij de begrafenis, maar het mocht niet.
Voordeel van een goede tweede rijder is ook vooral dat wanneer je auto eens een keer beter of in ieder geval competitief is (zoals op Silverstone) je de niet standaard slechts 6-8 punten op je tegenstander pakt, maar mogelijk nog weer 3 extra.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:10 schreef XL het volgende:
[..]
Zie ik ook zo, maar met een tweede topcoureur zet je misschien ook RIC voor Bottas. Daarmee ben je een risico voor het wk-voor-teams-abo van Mercedes en wellicht moet Mercedes dan een topper naast Hamilton zetten. Daarmee kan die niet omgaan en misschien biedt dat nieuwe mogelijkheden. Nu met een tweede garnituur rijder naast Max is er geen psychische oorlogsvoering met Mercedes, waardoor ze lekker op zichzelf kunnen blijven focussen
Volgens mij is dat niet waar. Zijn team beperkt hem niet daarin en de F1 organisatie ook niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:19 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Oh, zucht. Het mocht niet. Dat hij zijn moeder wil bezoeken was niet dom. Dat hij niet begreep dat hij niet mocht racen omdat hij besmet is met Corona dat is dom.
Dat hij zijn moeder heeft opgezocht terwijl het niet mocht, spreekt van stuitende arrogantie.
Maar goed, ieder zijn mening.quote:De prijs voor de allerdomste F1 coureur 2020 gaat naar Sergio Perez!!!
Stukje uit de tekst:quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hier de mening van Horner: https://www.motorsport.co(...)ic_campaign=widget-1
quote:“When the balance isn’t quite there on all three compounds of tyres, [it meant] he just went through them incredibly quickly.
“Running in dirty air for such large percentage of the race, we just ate the tyres. We didn’t have any longevity to our stints, whether it was on the hard, the soft, the medium so that then compounds itself.
“It was very frustrating for him.”
While Verstappen sits second in the F1 drivers’ championship after five consecutive podium finishes, Albon lies sixth in the standings, having picked up less than half as many points.
Horner said Red Bull was doing “a huge amount” to help Albon through his current struggles, but that the car itself wasn’t quite making sense yet.
“[We’re] in the simulator, looking at the characteristics, the style of driving between the two cars, [asking] why is Max able to extract more out of the car,” Horner said.
“We bolstered his engineering side of the garage, and there’s a lot of belief in Alex. As he demonstrated in Silverstone, he has the ability to be a very quick racing driver.
“It’s not all making sense to him at the moment, we’ve got to try and help with through that.”
“The car is difficult to drive at the moment, but with time and some improvements on our side, we’ll manage to help him through it.”
Ricciardo is ook echt wel een stuk beter dan de Alfa Tauri pool.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:40 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Is het niet zo dat dit laat zien dat Ricciardo eigenlijk echt heel goed is en Gasly+Albon (in de Red Bull) niet?
Tsja, in Silverstone was hij wel leuk aan het inhalen ja. Maar als je de balans niet goed krijgt, terwijl dat wel kan (zoals bij Verstappen) dan kan Albon; of niet goed aangeven aan de enigneers wat er niet goed is aan de balans, of hij kan zijn rijstijl niet zo aanpassen dat hij goed met de balans van de auto om kan gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |