SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van deze affiches zijn de heenduels al gespeeld:
Manchester United - LASK (5-0)
FC Basel - Eintracht Frankfurt (3-0)
FC Kopenhagen - Istanbul Basaksehir (0-1)
Shakhtar Donetsk - VfL Wolfsburg (2-1)
Bayer Leverkusen - Rangers (3-1)
Wolverhampton Wanderers - Olympiakos (1-1)
De data:
5-6 augustus: returns achtste finales in stadion van thuisploegen
10-11 augustus: kwartfinales in Duitsland
16-17 augustus: halve finales in Duitsland
21 augustus: finale in Köln
Kwartfinales:
Wolfsburg/Shakhtar - Eintracht/Basel
LASK/United - Basaksehir/Kopenhagen
Internazionale/Getafe - Rangers/Leverkusen
Olympiakos/Wolverhampton - Sevilla/AS Roma
Halve finale:
Internazionale/Getafe - Rangers/Leverkusen vs Wolfsburg/Shakhtar - Eintracht/Basel
: Olympiakos/Wolverhampton - Sevilla/AS Roma vs LASK/United - Basaksehir/Kopenhagen![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:08 schreef Coco. het volgende:
Die penalty moet over. Wat een achterlijke mongolen aanloop.
Hij wordt steeds belachelijkerquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:08 schreef Coco. het volgende:
Die penalty moet over. Wat een achterlijke mongolen aanloop.
Zoveelste miskoop genot, maar waar lees je dat? Nog niks van gehoord. Ik vind Hateboer echt enorm matig. Die past perfect bij Atalanta, maar dat komt door dat systeem. Niet voor niks dat hij bij Nederland ook nooit meedoet.quote:
Calciomercato was de officiële bron, geen idee of ze betrouwbaar zijn. Maar hij zei al dat hij weg wilde dus het zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zoveelste miskoop genot, maar waar lees je dat? Nog niks van gehoord. Ik vind Hateboer echt enorm matig. Die past perfect bij Atalanta, maar dat komt door dat systeem. Niet voor niks dat hij bij Nederland ook nooit meedoet.
Als het niet om geld ging zouden ze dit format aanhouden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:28 schreef Yreal het volgende:
Eerlijk, dit heeft wel wat zo, zonder dat je volgende week nog een keer deze pot krijgt.
Dat las ik wel ja.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Calciomercato was de officiële bron, geen idee of ze betrouwbaar zijn. Maar hij zei al dat hij weg wilde dus het zou zomaar kunnen.
Het enige voordeel van dat nieuwe club-WK is dat het ook KO over één duel is.quote:
Alleen hoe zal je dat qua publiek doen, hoe bepaal je wie er thuis mag?quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als het niet om geld ging zouden ze dit format aanhouden.
Hateboer lijkt me verder wel te matig voor Juventus, maar goed jullie hebben ook jaren met die Liechtensteiner gelopen of die Cuadrado (lol)quote:
Gewoon een neutrale locatie kiezen voor elk jaar.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Alleen hoe zal je dat qua publiek doen, hoe bepaal je wie er thuis mag?
Finale in de Kuip.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een neutrale locatie kiezen voor elk jaar.
Nee, duurde maar 15 minuten.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:32 schreef Mansjester het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van het onweer?
keiharde knalquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:32 schreef Mansjester het volgende:
Ik geniet er nog steeds vanquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:32 schreef Mansjester het volgende:
Liechtensteiner was altijd wel onderschat. Zo slecht was hij niet. Cuardrado kan er helemaal niets van nee. En Danilo nu is ook helemaal niks. Ook lullig voor Ronaldo, krijgt geen normale voorzet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hateboer lijkt me verder wel te matig voor Juventus, maar goed jullie hebben ook jaren met die Liechtensteiner gelopen of die Cuadrado (lol)
quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik geniet er nog steeds van
hee hoooquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
De laatste keer dat Sevilla verloor was begin februari dus het kan hee goed weer een gezellige verlenging worden.
Meer dan ik voor elkaar krijg.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hij kan niet eens een fatsoenlijke baard laten groeien
quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Die Bruno is wel altijd dreigend
Ik heb hem na 2014 nooit meer echt gevolgd (lol)quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe doet hij het bij Stoke?
@:Bolasie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Kan goed pijpen heb ik van horen zeggenquote:
NOLLESED.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kan goed pijpen heb ik van horen zeggen
Bart?quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kan goed pijpen heb ik van horen zeggen
Hoe kan hij anders een baan als presentator krijgen?quote:
is al geweestquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wacht op KONING TOTO en DE STRAAT IS VERBONDEN MET HET ZIEKENHUIS
Dat was voor de analyse.quote:
paul zit nog in de put na de 5-1 nederlaagquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:54 schreef Coco. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Duimpje omlaag gegeven.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben wel fan van Koert als commentator
Als je de nummer vijftien van de Championship volgt, is er iets goed mis met je.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe doet hij het bij Stoke?
@:Bolasie
Het NOODWEER gaat hier net langs, ik moet het doen met het matige toetjequote:
Dat spul boven Gelderland daar moeten we het van hebben.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het NOODWEER gaat hier net langs, ik moet het doen met het matige toetje
WIJ ZIJN KAMPIOEN WIJ ZIJN KAMPIOENquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
KAMPIOENEN
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Lijkt tegen te gaan vallen, zoals eigenlijk altijdquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat spul boven Gelderland daar moeten we het van hebben.
Door de blessure van Vaclik tegen Eibar, ja.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:11 schreef hhh38 het volgende:
Die Bounou speelt wel echt een topwedstrijd. Nog helemaal niet lang basis toch?
Neem aan dat ie volgend seizoen blijft staan zoquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Door de blessure van Vaclik tegen Eibar, ja.
PSV had ook interesse, maar die is nu niet meer haalbaar natuurlijkquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Door de blessure van Vaclik tegen Eibar, ja.
Tegen Kopenhagen ook al steeds die keeper.quote:
Ja, moeten ze eerst even de koopoptie in zijn huurcontract lichten bij Girona.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neem aan dat ie volgend seizoen blijft staan zo
Staan allemaal vrij jonge jongens voorin; de échte afmaker is er dit seizoen niet geweest. Martial doet slechts een poging tot, en dat nog vrij aardig, maar ook hij blijft eigenlijk geen echte spits.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Kopenhagen ook al steeds die keeper.
Misschien zijn de aanvallers van United gewoon niet zo goed in afronden dus.
quote:
Maar hij speelde vandaag.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
Sevilla heeft 1 van de vijf wedstrijden zonder Ocampos gewonnen.
Als sub bij Sevilla wel op zijn plekquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:20 schreef LordVoldermort het volgende:
Ohja die Munir is ook weer zo'n mislukt kut talent van Fifa
En vaste penaltynemerquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
Sevilla heeft 1 van de vijf wedstrijden zonder Ocampos gewonnen.
Och nee toch, Stijn is in een te serieuze bui.quote:
nee hoor maar deze grap is zo stomquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Och nee toch, Stijn is in een te serieuze bui.
Spits zijn in dit Sevilla is een lelijke taak als zo ongeveer alles over de backs gaatquote:
Eensquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Luuk speelt beter dan Frenkie
Ik had medelijden met Frenkie. Zo'n dolend Barcelona. Arme jongen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Luuk speelt beter dan Frenkie
quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
Verschrikkelijk. Kan deze goal niet afgekeurd worden?
De meest onterechte zege die ik mij kan herinneren is de 1-0 van Ajax bij Feyenoord toen Van Rhijn volgens mij scoorde.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit zal wel een van de meest onterechte zeges ooit zijn, lol.
Volgens mij was dit eerder al besproken.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De meest onterechte zege die ik mij kan herinneren is de 1-0 van Ajax bij Feyenoord toen Van Rhijn volgens mij scoorde.
Daar hadden we het begin deze avond nog over, maar bedankt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De meest onterechte zege die ik mij kan herinneren is de 1-0 van Ajax bij Feyenoord toen Van Rhijn volgens mij scoorde.
Waarom?quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:41 schreef Caland het volgende:
Ik ben vanaf nu anti Sevilla
Dat jullie het weten
Heb je een bet gezet?quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:41 schreef Caland het volgende:
Dat jullie het weten
Dat was ook wat jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarna komt Celtic - Barcelona denk ik
Staat genoteerd.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:41 schreef Caland het volgende:
Dat jullie het weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |