SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van deze affiches zijn de heenduels al gespeeld:
Manchester United - LASK (5-0)
FC Basel - Eintracht Frankfurt (3-0)
FC Kopenhagen - Istanbul Basaksehir (0-1)
Shakhtar Donetsk - VfL Wolfsburg (2-1)
Bayer Leverkusen - Rangers (3-1)
Wolverhampton Wanderers - Olympiakos (1-1)
De data:
5-6 augustus: returns achtste finales in stadion van thuisploegen
10-11 augustus: kwartfinales in Duitsland
16-17 augustus: halve finales in Duitsland
21 augustus: finale in Köln
Kwartfinales:
Wolfsburg/Shakhtar - Eintracht/Basel
LASK/United - Basaksehir/Kopenhagen
Internazionale/Getafe - Rangers/Leverkusen
Olympiakos/Wolverhampton - Sevilla/AS Roma
Halve finale:
Internazionale/Getafe - Rangers/Leverkusen vs Wolfsburg/Shakhtar - Eintracht/Basel
: Olympiakos/Wolverhampton - Sevilla/AS Roma vs LASK/United - Basaksehir/Kopenhagen![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:08 schreef Coco. het volgende:
Die penalty moet over. Wat een achterlijke mongolen aanloop.
Hij wordt steeds belachelijkerquote:Op zondag 16 augustus 2020 21:08 schreef Coco. het volgende:
Die penalty moet over. Wat een achterlijke mongolen aanloop.
Zoveelste miskoop genot, maar waar lees je dat? Nog niks van gehoord. Ik vind Hateboer echt enorm matig. Die past perfect bij Atalanta, maar dat komt door dat systeem. Niet voor niks dat hij bij Nederland ook nooit meedoet.quote:
Calciomercato was de officiële bron, geen idee of ze betrouwbaar zijn. Maar hij zei al dat hij weg wilde dus het zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zoveelste miskoop genot, maar waar lees je dat? Nog niks van gehoord. Ik vind Hateboer echt enorm matig. Die past perfect bij Atalanta, maar dat komt door dat systeem. Niet voor niks dat hij bij Nederland ook nooit meedoet.
Als het niet om geld ging zouden ze dit format aanhouden.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:28 schreef Yreal het volgende:
Eerlijk, dit heeft wel wat zo, zonder dat je volgende week nog een keer deze pot krijgt.
Dat las ik wel ja.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Calciomercato was de officiële bron, geen idee of ze betrouwbaar zijn. Maar hij zei al dat hij weg wilde dus het zou zomaar kunnen.
Het enige voordeel van dat nieuwe club-WK is dat het ook KO over één duel is.quote:
Alleen hoe zal je dat qua publiek doen, hoe bepaal je wie er thuis mag?quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als het niet om geld ging zouden ze dit format aanhouden.
Hateboer lijkt me verder wel te matig voor Juventus, maar goed jullie hebben ook jaren met die Liechtensteiner gelopen of die Cuadrado (lol)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |