Dit is wel echt heel erg balen zeg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Lullig voor Azarkan vooral.
Ja, erg zonde. Voor Smeulers en Wehrmann ook wel, voor hen was het al een beetje hun laatste kans om nog aan te haken bij Feyenoord 1.quote:
Had ik toch moeten lezen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
El Bouchadinges
Staat letterlijk in het stuk
Achraf El Bouchataoui,quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
El Bouchadinges
Staat letterlijk in het stuk
Oh, nou bedankt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Achraf El Bouchataoui,
(staat letterlijk in het stuk)
Raar dat Stam deze geweldenaar niet oppikt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zoals verwacht, die raak je aan de straatstenen niet kwijt met zo'n salaris.
Ze blijven daar maar standbeelden van Feyenoorders neerzettenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:24 schreef De_Kraam het volgende:
Weer een Feyenoorder met een standbeeld.
[ afbeelding ]
Ik zie het niet (meer) staan in het stuk. Tweet is ook verwijderd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Had ik toch moeten lezen.
Wel raar. Waarom nu wel bekend, of heeft ie t zelf naar buiten gegooid? Privacywetgeving wordt er niet zo blij van.
Zal dus wel niet zo zijn. Maken ze echt niet bekend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik zie het niet (meer) staan in het stuk. Tweet is ook verwijderd.
Of het was wel zo en krabby is teruggefloten. Lijkt me aannemelijkerquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zal dus wel niet zo zijn. Maken ze echt niet bekend.
Alsof Krabby nieuws heeft.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Of het was wel zo en krabby is teruggefloten. Lijkt me aannemelijker
Goed punt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof Krabby nieuws heeft.
Jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof Krabby nieuws heeft.
Sowieso idioot, iemand met zo’n salaris onder contract hebben om hem vervolgens aan een club op het derde niveau te verhuren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zoals verwacht, die raak je aan de straatstenen niet kwijt met zo'n salaris.
Scheelt in elk geval een bak salaris nu hij weer een seizoen verhuurd kan worden .quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso idioot, iemand met zo’n salaris onder contract hebben om hem vervolgens aan een club op het derde niveau te verhuren.
Is gewoon KKD niveau die jongen.
Jij denkt dat ze zn gehele salaris overnemen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Scheelt in elk geval een bak salaris nu hij weer een seizoen verhuurd kan worden .
Dat gaat je tegenvallen. Kelly verdient 650.000 euro bij ons, Oxford United zit qua salarissen vergelijkbaar met clubs van de bovenkant KKD, op hooguit 150.000 tot 200.000 euro per jaar dus. Ik weet niet of Feyenoord het volledige salaris blijft storten maar ze betalen Kelly in feite het drievoudige wat hij normaal op basis van zijn niveau zou verdienen. Zelfs als Oxford een deel meebetaalt, scheelt het ons dus nauwelijks wat.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Scheelt in elk geval een bak salaris nu hij weer een seizoen verhuurd kan worden .
Eens het tering wanbeleid van Tia Troost en Jaaped.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat je tegenvallen. Kelly verdient 650.000 euro bij ons, Oxford United zit qua salarissen vergelijkbaar met clubs van de bovenkant KKD, op hooguit 150.000 tot 200.000 euro per jaar dus. Ik weet niet of Feyenoord het volledige salaris blijft storten maar ze betalen Kelly in feite het drievoudige wat hij normaal op basis van zijn niveau zou verdienen. Zelfs als Oxford een deel meebetaalt, scheelt het ons dus nauwelijks wat.
Precies. En tuurlijk blijft dat hele salaris doorbetaald worden. Kelly is wel heel klein maar niet achterlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 01:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat je tegenvallen. Kelly verdient 650.000 euro bij ons, Oxford United zit qua salarissen vergelijkbaar met clubs van de bovenkant KKD, op hooguit 150.000 tot 200.000 euro per jaar dus. Ik weet niet of Feyenoord het volledige salaris blijft storten maar ze betalen Kelly in feite het drievoudige wat hij normaal op basis van zijn niveau zou verdienen. Zelfs als Oxford een deel meebetaalt, scheelt het ons dus nauwelijks wat.
Bij Reading kreeg hij vast ook wel een aardig salaris.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 06:02 schreef De_Kraam het volgende:
KellyGod is straks financieel onafhankelijk door één wedstrijd bij Feyenoord mee te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |