Lukt het je wel om daar in te komen? Lijkt me vrij lastig instappen!quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:18 schreef dud0r het volgende:
Jongens! Kijk mijn nieuwe scootmobiel dan!
Kan ik beter door de bochten scheuren!
[ afbeelding ]
dud0rquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:18 schreef dud0r het volgende:
Jongens! Kijk mijn nieuwe scootmobiel dan!
Kan ik beter door de bochten scheuren!
[ afbeelding ]
Dit is een hele vette bak zoquote:Op maandag 17 augustus 2020 12:47 schreef dud0r het volgende:
Zelfs stoeprandjes zijn geen problemen voor dit monster
Ben er ook dikblij mee.quote:
Ja maar ik zit in Utrecht dus heb er weinig last van.quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij?
Er was toch een stroomstoring in je dorpje?
Owwwwwquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar ik zit in Utrecht dus heb er weinig last van.
Dat de boel plat lag bedoel je?quote:Op maandag 17 augustus 2020 14:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook niet de eerste keer
Op dit moment??quote:Op maandag 17 augustus 2020 15:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe is het daar? Hier is het heel erg donker geworden en regent en waait het!
Haha alsof er niks is gebeurdquote:Op maandag 17 augustus 2020 15:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op dit moment??
Het is hier in Zwollie nog steeds lekker qua temperatuur , geen regen, niet donker en het waait ook niet![]()
Gisteravond werd het wel ineens heel donker en waaide het ook als een malle (code oranje tot 23:00 uur wat nergens op sloeg want er was niets heftig aan het weer gisteren![]()
vandaag chill weer hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |