Vandaag gewoon 29C weet niet maar??quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:44 schreef Amee het volgende:
Voel je de verkoeling al bij het lezen van de TT? Ik wel!
Gibs!!!!quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Bromootjes. Lekker de F1 kijken. Groetjons en doei.tot straks of later of ooit.
Nee, kan je beter je best doenquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:44 schreef Amee het volgende:
Voel je de verkoeling al bij het lezen van de TT? Ik wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was je verdwaald?quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:11 schreef stokj het volgende:
Aha, hier zijn jullie. Dit is het goede topic.
Aaahaaahaaa! Hebben ze je leuk verwelkomd?quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ik poste in de verkeerde topic. SC/ONZ ipv DB/ONZ
Niet positief, niet negatief. Neutraal. Dat komt er van als iedereen je kentquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:18 schreef Amee het volgende:
[..]
Aaahaaahaaa! Hebben ze je leuk verwelkomd?
Nice!quote:Op zondag 16 augustus 2020 18:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Niet positief, niet negatief. Neutraal. Dat komt er van als iedereen je kent
En jij werd er op aangesproken en niet ikquote:Op zondag 16 augustus 2020 18:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja en hij sleepte mij zelfs mee![]()
Voelde me heel welkom inderdaad ha haquote:Op zondag 16 augustus 2020 19:00 schreef stokj het volgende:
[..]
En jij werd er op aangesproken en niet ik![]()
![]()
Heb je niets aan gehad, saaiste race van het jaar.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Bromootjes. Lekker de F1 kijken. Groetjons en doei.tot straks of later of ooit.
Nu pas? Dat is hier al een uur of anderhalf wegquote:
Ja, nu pas. Wel lekker! Echt harde wind en veel regen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu pas? Dat is hier al een uur of anderhalf weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |