abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194645925
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 11:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
het is offtopic, toch even de gedachte die ik hierbij heb;
dit gaat dus om een impulsaankoop van 300 euro. je bent niet de enige die dit doet.

wat is dat toch. als je iets koopt wat meer dan 50 of 100 euro kost dan denk je daar minstens even over na?
waarom moet een bedrijf opdraaien voor jouw impulsaankoop.
ergens begrijp ik niet waarom winkels worden verplicht om dit weer in te nemen.
los van DOA, andere defecten is een webshop runnen een risico als je met klanten zoals TS te maken krijgt.

ik ken meiden die rondlopen in kleding welke ze na 1 of 2 keer dragen retour sturen.

je hebt een uurtje met de smartphone gespeeld dus Bol kan 'm afschrijven. de retouren bij Bol gaan later per euro-pallet terug de handel in.

een duur product kopen en na een uurtje pielen retourneren....
het is al een ander verhaal als je het product ongeopend retourneert.

als dit via een fysieke winkel was gebeurd dan denk ik dat 't anders gegaan zou zijn.
deze smartphone had je kunnen verpatsen voor de aankoopprijs minus 20 procent.
Niet alleen offtopic, maar ook gewoon onzin. TS maakt gebruik van een wettelijk recht. Je conclusie dat alle retouren dus impulsaankopen betreffen is ook nogal kort door de bocht.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_194645948
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 13:33 schreef baskick het volgende:

[..]

Niet alleen offtopic, maar ook gewoon onzin. TS maakt gebruik van een wettelijk recht.
het is ook gewoon onzin.

aan die onzin is Yarvik failliet gegaan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194645990
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 13:34 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

het is ook gewoon onzin.

aan die onzin is Yarvik failliet gegaan.
Ik moest het Googlen, maar:
quote:
Planken geeft aan dat het Sweex zich verkeken heeft op het aantal smartphones en tablets dat door kopers teruggestuurd wordt. Ondanks dat de topman overtuigd is van de kwaliteit van de producten ligt het percentage tablets en smartphones dat teruggestuurd wordt op zo’n 15 procent. Dit heeft gezorgd voor een kostenpost van 4 miljoen euro, en gecombineerd met de te lange betaaltermijnen van klanten kon het bedrijf zich niet meer uit de rode cijfers redden.
Prima, dan heb je gewoon een inschattingsfout gemaakt. De retourkosten moet je incalculeren in de verkoopprijs.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  Redactie Frontpage donderdag 20 augustus 2020 @ 13:38:37 #205
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194646008
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 13:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Kunnen opties 1 en 2 bij bol.com ja?

Als je Select lid bent kun je artikelen vaak door Bol.com bij je thuis laten ophalen.
Dat doet Bol niet zelf, die sturen gewoon PostNL bij je langs die ook het pakketje naar het antwoordnummer retour sturen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage donderdag 20 augustus 2020 @ 13:45:15 #206
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_194646082
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 13:34 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

het is ook gewoon onzin.

aan die onzin is Yarvik failliet gegaan.
Yarvik/Sweex is dan ook bestickerde OEM meuk direct uit China. Baggerkwaliteit. Dan mag je veel retouren verwachten, jammer dat Sweex de business case niet goed had uitgewerkt. Dat is het risico van ondernemen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_194646167
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 13:45 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Yarvik/Sweex is dan ook bestickerde OEM meuk direct uit China. Baggerkwaliteit. Dan mag je veel retouren verwachten, jammer dat Sweex de business case niet goed had uitgewerkt. Dat is het risico van ondernemen.
tja, als het echt zo slecht was dan zijn de reviews op tweakers nog mild.
de producten van Sweex Europe verkopen redelijk en gaan lang mee.

het gaat er dan om wat je kunt verwachten van een tablet van 100 euro. mensen vinden al snel de resolutie te laag of de display niet helder genoeg.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194647897
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 13:50 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

tja, als het echt zo slecht was dan zijn de reviews op tweakers nog mild.
de producten van Sweex Europe verkopen redelijk en gaan lang mee.

het gaat er dan om wat je kunt verwachten van een tablet van 100 euro. mensen vinden al snel de resolutie te laag of de display niet helder genoeg.
Op Tweakers weet men doorgaans wel wat men kan verwachten op het gebied van technologie i.c.m. de prijs.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_194656147
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 13:33 schreef baskick het volgende:

[..]

Niet alleen offtopic, maar ook gewoon onzin. TS maakt gebruik van een wettelijk recht. Je conclusie dat alle retouren dus impulsaankopen betreffen is ook nogal kort door de bocht.
Dit keer 100. Helemaal gelijk. En stel het was een impulsaankoop wat dan nog? Dat wil zeggen sat bol maar de retour niet goed moet verwerken? Wat een onzin.
pi_194702960
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 13:23 schreef JosMert het volgende:

[..]

Dankje
Klacht inmiddels ingediend?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_194712612
Update TS?
pi_194712706
Lijkt me heel simpel, Bol.com is geen partij in deze, TS stuurt pakket via PostNl, deze heeft het pakket niet bezorgt, kortom PostNL is aansprakelijk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194713044
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:20 schreef raptorix het volgende:
Lijkt me heel simpel, Bol.com is geen partij in deze, TS stuurt pakket via PostNl, deze heeft het pakket niet bezorgt, kortom PostNL is aansprakelijk.
Maar als Bol moeilijk blijft doen heeft TS geen poot om op te staan. En dat is dus het gehele probleem met dit soort zaken.
pi_194713072
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 13:20 schreef raptorix het volgende:
Lijkt me heel simpel, Bol.com is geen partij in deze, TS stuurt pakket via PostNl, deze heeft het pakket niet bezorgt, kortom PostNL is aansprakelijk.
Oh ja? Formeel is Bol de partij in de overeenkomst tussen PostNL en Bol, want antwoordnummer. Of kun je onderbouwen waarom dat niet zo zou zijn?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_194713603
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:11 schreef baskick het volgende:

[..]

Oh ja? Formeel is Bol de partij in de overeenkomst tussen PostNL en Bol, want antwoordnummer. Of kun je onderbouwen waarom dat niet zo zou zijn?
Mee eens @baskick
pi_194713726
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:11 schreef baskick het volgende:

[..]

Oh ja? Formeel is Bol de partij in de overeenkomst tussen PostNL en Bol, want antwoordnummer. Of kun je onderbouwen waarom dat niet zo zou zijn?
Er is helemaal geen overeenkomst tussen Bol en PostNL, als jij een pakket verstuurt is dat een aangelegenheid tussen jou en de partij die het pakket vervoert. Pas als PostNL aangetoont heeft dat het pakket op het adres bezorgt is, dan pas komt Bol in beeld.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194713758
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:51 schreef raptorix het volgende:

[..]

Er is helemaal geen overeenkomst tussen Bol en PostNL, als jij een pakket verstuurt is dat een aangelegenheid tussen jou en de partij die het pakket vervoert. Pas als PostNL aangetoont heeft dat het pakket op het adres bezorgt is, dan pas komt Bol in beeld.
Niet? De consensus in het topic is nét anders:

quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2020 14:13 schreef mschol het volgende:
https://uitspraken.rechts(...)NL:RBUTR:2011:BQ9895

deze kwam ik tegen op tweakers, antwoordnummerhouder (bol dus) zou dan verantwoordelijk zijn
En ik lees nog geen onderbouwing die het tegendeel onderschrijft :N

[ Bericht 9% gewijzigd door baskick op 25-08-2020 15:26:15 ]
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_194713785
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:51 schreef raptorix het volgende:

[..]

Er is helemaal geen overeenkomst tussen Bol en PostNL, als jij een pakket verstuurt is dat een aangelegenheid tussen jou en de partij die het pakket vervoert. Pas als PostNL aangetoont heeft dat het pakket op het adres bezorgt is, dan pas komt Bol in beeld.
Dus dan kan TS maar naar zijn geld fluiten, dat terwijl hij alles in zijn macht heeft gedaan wat hij moest doen zeg je?
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:03:25 #219
194233 Friday12
Originele kloon
pi_194714037
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:51 schreef raptorix het volgende:

[..]

Er is helemaal geen overeenkomst tussen Bol en PostNL, als jij een pakket verstuurt is dat een aangelegenheid tussen jou en de partij die het pakket vervoert. Pas als PostNL aangetoont heeft dat het pakket op het adres bezorgt is, dan pas komt Bol in beeld.
Bol heeft contract met postnl. Ik heb soortgelijk probleem gehad en bol moest via postnl een onderzoek starten.
pi_194714079
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:03 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Bol heeft contract met postnl. Ik heb soortgelijk probleem gehad en bol moest via postnl een onderzoek starten.
En wat kwam er uit het onderzoek?
pi_194714126
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:51 schreef raptorix het volgende:

[..]

Er is helemaal geen overeenkomst tussen Bol en PostNL, als jij een pakket verstuurt is dat een aangelegenheid tussen jou en de partij die het pakket vervoert. Pas als PostNL aangetoont heeft dat het pakket op het adres bezorgt is, dan pas komt Bol in beeld.
Probeer maar eens aan PostNL te vragen om een onderzoek te starten naar waar je pakketje is gebleven. Dan gaan ze echt zeggen dat alleen de opdrachtgever (Bol.com) dit kan aanvragen
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:11:02 #222
194233 Friday12
Originele kloon
pi_194714201
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:06 schreef Newone82 het volgende:

[..]

En wat kwam er uit het onderzoek?
Dat post nl gefaalt had en het pakket was beschadigd
pi_194714515
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:08 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Probeer maar eens aan PostNL te vragen om een onderzoek te starten naar waar je pakketje is gebleven. Dan gaan ze echt zeggen dat alleen de opdrachtgever (Bol.com) dit kan aanvragen
Lees maar: https://partnerplatform.b(...)eschadigd-of-vermist

"Bij het retourneren van een bestelling kan er altijd onverhoopt iets misgaan - bijvoorbeeld door beschadiging of vermissing. Omdat de klant verantwoordelijk is voor de retourzending, is hij degene die een onderzoek kan laten starten bij de bezorgdienst. Om hem daarbij zo goed mogelijk te helpen, kun je contact opnemen met de klant om hem hierbij te adviseren."
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194714866
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:23 schreef raptorix het volgende:

[..]

Lees maar: https://partnerplatform.b(...)eschadigd-of-vermist

"Bij het retourneren van een bestelling kan er altijd onverhoopt iets misgaan - bijvoorbeeld door beschadiging of vermissing. Omdat de klant verantwoordelijk is voor de retourzending, is hij degene die een onderzoek kan laten starten bij de bezorgdienst. Om hem daarbij zo goed mogelijk te helpen, kun je contact opnemen met de klant om hem hierbij te adviseren."
En wie is "de klant" op https://partnerplatform.bol.com? De externe verkoper, me dunkt.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_194715049
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:39 schreef baskick het volgende:

[..]

En wie is "de klant" op https://partnerplatform.bol.com? De externe verkoper, me dunkt.
Natuurlijk niet, dit is informatie voor partners.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194715086
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, dit is informatie voor partners.
Precies. En wie zijn de partners van Bol?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_194715139
Dus conclusie @baskick ?
pi_194715231
Echt als je zo dom bent dat je niet eens begrijpend kan lezen, hou dan maar op.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_194715450
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:51 schreef Newone82 het volgende:
Dus conclusie @:baskick ?
Ik zou zeggen ongewijzigd en dat de genoemde link totaal irrelevant is voor TS.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:55 schreef raptorix het volgende:
Echt als je zo dom bent dat je niet eens begrijpend kan lezen, hou dan maar op.
Exact wat ik dacht.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_194715538
Update case:

Onderzoek aangevraagd bij Bol/Postnl en pakket is kwijt geraakt is de conclusie. Alleen bol weigert te vergoeden met als reden ik citeer uit de mail van vanmorgen.

“ Aangezien de verantwoordelijkheid bij de afzender ligt met betrekking tot het terugsturen en dus juist aankomen van het pakket, kunnen we helaas niks voor u als klant betekenen.”

Nou, dan verdere stappen ondernemen maar.
pi_194715609
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:11 schreef JosMert het volgende:
Update case:

Onderzoek aangevraagd bij Bol/Postnl en pakket is kwijt geraakt is de conclusie. Alleen bol weigert te vergoeden met als reden ik citeer uit de mail van vanmorgen.

“ Aangezien de verantwoordelijkheid bij de afzender ligt met betrekking tot het terugsturen en dus juist aankomen van het pakket, kunnen we helaas niks voor u als klant betekenen.”

Nou, dan verdere stappen ondernemen maar.
Wat een brutaliteit van Bol. En wat een kutservice. Niet verwacht.
pi_194715641
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 16:55 schreef raptorix het volgende:
Echt als je zo dom bent dat je niet eens begrijpend kan lezen, hou dan maar op.
De retourprocedure van bol.com schrijft voor dat je de zending naar een antwoordnummer stuurt. Bol.com verstrekt jou voor dit doel een retourlabel met 3S-code. Bol.com is zeer specifiek in de instructies aan de klant mbt de wijze van retourzending.

De klant heeft niet de mogelijkheid om het pakket zelf naar bol.com (in Waalwijk) te brengen, of te kiezen voor een andere vervoerder dan PostNL. Het antwoordnummer van bol.com is namelijk verbonden aan een contract dat zij hiervoor met PostNL hebben. Het is niet mogelijk om post aangetekend en/of verzekerd naar een antwoordnummer te sturen.

Een antwoordnummer houdt in dat de ontvanger van de post betaalt voor de verzending. Dat is dus in dit geval bol.com. Dus bol.com is de klant van PostNL. PostNL zelf ziet dat ook zo.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kramerica-Industries op 25-08-2020 17:51:06 ]
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_194715648
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:43 schreef kol7680 het volgende:

[..]

Wat een brutaliteit van Bol. En wat een kutservice. Niet verwacht.
Dit dus.
pi_194715690
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

De retourprocedure van bol.com schrijft voor dat je de zending naar een antwoordnummer stuurt. Bol.com verstrekt jou voor dit doel een retourlabel met 3S-code. Een antwoordnummer houdt in dat de ontvanger van de post betaalt voor de verzending. Dat is dus in dit geval bol.com. Dus bol.com is de klant van PostNL. PostNL zelf ziet dat ook zo.
Ja,dit doet TS netjes en krijgt hij zo’n antwoord. En ben je een miljoenen bedrijf qua omzet. Bah, bah.
pi_194715704
Ik had precies hetzelfde met een boek dat ik had teruggestuurd. Bleef maar op die status hangen en ik moest betalen van Bol. Contact opgenomen met Bol en het uitgelegd. Ik had gewoon de verzendcode en alles, ik had hem netjes bij de AH afgeleverd. Was een gesprekje van twee minuten en ik hoefde niet te betalen.
Maar dat was een boek van twee tientjes, denk dat daar het verschil zit. Boek zweeft volgens mij nog steeds ergens rond, of de status is nooit bijgewerkt.
Tap tap tap
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 17:51:57 #236
194233 Friday12
Originele kloon
pi_194715728
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:11 schreef JosMert het volgende:
Update case:

Onderzoek aangevraagd bij Bol/Postnl en pakket is kwijt geraakt is de conclusie. Alleen bol weigert te vergoeden met als reden ik citeer uit de mail van vanmorgen.

“ Aangezien de verantwoordelijkheid bij de afzender ligt met betrekking tot het terugsturen en dus juist aankomen van het pakket, kunnen we helaas niks voor u als klant betekenen.”

Nou, dan verdere stappen ondernemen maar.
Aanvechten..
pi_194715804
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik had precies hetzelfde met een boek dat ik had teruggestuurd. Bleef maar op die status hangen en ik moest betalen van Bol. Contact opgenomen met Bol en het uitgelegd. Ik had gewoon de verzendcode en alles, ik had hem netjes bij de AH afgeleverd. Was een gesprekje van twee minuten en ik hoefde niet te betalen.
Maar dat was een boek van twee tientjes, denk dat daar het verschil zit. Boek zweeft volgens mij nog steeds ergens rond, of de status is nooit bijgewerkt.
Natuurlijk wegen ze dat af, een boek is iets anders dan een smartphone van een paar ¤100. Dan nog is dit verre van klantvriendelijk.
pi_194715908
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:55 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Natuurlijk wegen ze dat af, een boek is iets anders dan een smartphone van een paar ¤100. Dan nog is dit verre van klantvriendelijk.
Ja maar als ze dan de verantwoordelijkheid op zich nemen, zouden ze dat consequent ook met een duurder artikel moeten doen.
Tap tap tap
pi_194715957
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar als ze dan de verantwoordelijkheid op zich nemen, zouden ze dat consequent ook met een duurder artikel moeten doen.
Mee eens, dat doen ze hier dus niet.
pi_194716163
Welke telefoon was het trouwens TS?
pi_194716181
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:12 schreef Newone82 het volgende:
Welke telefoon was het trouwens TS?
Deze
https://www.bol.com/nl/p/(...)js/9300000000017372/
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:14:03 #242
194233 Friday12
Originele kloon
pi_194716191
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar als ze dan de verantwoordelijkheid op zich nemen, zouden ze dat consequent ook met een duurder artikel moeten doen.
Buiten dat volg je hun procedure.. als die nadat het pakket bij jou weg is gegaan kwijtraakt of wat dan ook vind ik de verantwoordelijkheid bij bol liggen.
pi_194716311
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:14 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Buiten dat volg je hun procedure.. als die nadat het pakket bij jou weg is gegaan kwijtraakt of wat dan ook vind ik de verantwoordelijkheid bij bol liggen.
Misschien speelt ook mee dat ik omdat ik mijn inlog gegevens niet meer wist een nieuw account had aangemaakt met geen bestelgeschiedenis. Achteraf toch wachtwoord moeten resetten als dat het echt is.
Moet weinig uitmaken lijkt me, maar ze behandelen me tot nu toe als een stuk stront. Wat een (web)winkel.
pi_194716399
Bizarre reactie van Bol. Had ik niet verwacht.
Vorige week had ik nog een positieve ervaring.

Nieuwe CD van The Killers (¤19,99) besteld en deze werd vrijdag 21-08, op de dag van release, bezorg.
Werd wakker uit mijn nachtdienst lag de CD op de deurmat. Jewelcase in gruzelementen...
Belletje naar Bolcom gedaan en kreeg direct een nieuwe CD opgestuurd. De oude CD mocht ik houden.

Ik hoop dat je je gelijk haalt TS.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_194716535
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:25 schreef CoExist het volgende:
Bizarre reactie van Bol. Had ik niet verwacht.
Vorige week had ik nog een positieve ervaring.

Nieuwe CD van The Killers (¤19,99) besteld en deze werd vrijdag 21-08, op de dag van release, bezorg.
Werd wakker uit mijn nachtdienst lag de CD op de deurmat. Jewelcase in gruzelementen...
Belletje naar Bolcom gedaan en kreeg direct een nieuwe CD opgestuurd. De oude CD mocht ik houden.

Ik hoop dat je je gelijk haalt TS.
Ik ook niet. Echt boos!
pi_194716974
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 17:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Het is niet mogelijk om post aangetekend en/of verzekerd naar een antwoordnummer te sturen.
Jawel, maar niet gratis.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_194717341
Ja dat je account gloedje nieuw was was niet zo handig van je TS, dat helpt zeker niet mee.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 25 augustus 2020 @ 19:12:01 #248
194233 Friday12
Originele kloon
pi_194717353
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:20 schreef JosMert het volgende:

[..]

Misschien speelt ook mee dat ik omdat ik mijn inlog gegevens niet meer wist een nieuw account had aangemaakt met geen bestelgeschiedenis. Achteraf toch wachtwoord moeten resetten als dat het echt is.
Moet weinig uitmaken lijkt me, maar ze behandelen me tot nu toe als een stuk stront. Wat een (web)winkel.
Je heb toch een track en trace van bol gekregen. Dan zien ze dat je bet bij post nl heb afgegeven :')
pi_194717462
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 18:20 schreef JosMert het volgende:

[..]

Misschien speelt ook mee dat ik omdat ik mijn inlog gegevens niet meer wist een nieuw account had aangemaakt met geen bestelgeschiedenis. Achteraf toch wachtwoord moeten resetten als dat het echt is.
Moet weinig uitmaken lijkt me, maar ze behandelen me tot nu toe als een stuk stront. Wat een (web)winkel.
Dat is niet slim geweest van je inderdaad. Kan me voorstellen dat er wel wat alarmbellen afgaan als zij een smartphone sturen naar account A en dan een mailtje krijgen van account B dat de smartphone retour is gestuurd maar nooit is aangekomen. Mijn eerste gedachte als helpdeskmedewerker zou dan ook zijn dat er iets niet klopt.
pi_194717579
Meld je aan bij Boos (bnnvara), die hebben vrijwel altijd succes met dit soort zaken.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')