abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194592831
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 19:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Hij bedoeld denk ik zo’n PostNL automaat voor pakketten.
Wel geinige dingen.
Ik vermoed van niet, aangezien ie hint als ware er een onderscheid is.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  zondag 16 augustus 2020 @ 20:13:16 #102
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_194592909
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2020 19:44 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

En dat is belachelijk genoeg. Een DHL verplicht zichzelf bijvoorbeeld wel om af te leveren.

Als we van bezorgdiensten niet meer kunnen uitgaan dat ze gewoon bezorgen dan is het eerder een soort vrijwilligersorganisatie dan een serieus te nemen bedrijf
Juist bij DHL kun je er niet vanuit gaan dat het goed komt met je pakketje. En bij DPD en UPS trouwens ook niet. Structureel trager én (veel) meer verdwenen pakketjes dan bij PostNL. Ik probeer het niet eens meer...
pi_194593582
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2020 19:44 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

En dat is belachelijk genoeg. Een DHL verplicht zichzelf bijvoorbeeld wel om af te leveren.

Als we van bezorgdiensten niet meer kunnen uitgaan dat ze gewoon bezorgen dan is het eerder een soort vrijwilligersorganisatie dan een serieus te nemen bedrijf
Voor zover ik weet verplicht DHL zich dat helemaal niet, uit welk artikel uit bijvoorbeeld de voorwaarden zou dat moeten blijken? Ook bij DHL zie je dat er bij onverzekerde pakketten niets of slechts een zeer beperkte kilo waarde wordt uitgekeerd, dat is gelijk aan zoals PostNL (en andere aanbieders handelen).
pi_194593708
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 20:52 schreef Dennism het volgende:

[..]

Voor zover ik weet verplicht DHL zich dat helemaal niet, uit welk artikel uit bijvoorbeeld de voorwaarden zou dat moeten blijken?
Artikel 9 lid 2 van de algemene vervoerscondities van DHL vertelt mij wat anders.

quote:
De vervoerder is verplicht ten vervoer ontvangen zaken ter bestemming af te leveren in de staat waarin hij deze heeft ontvangen.


[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2020 21:03:12 ]
pi_194593928
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2020 18:55 schreef Fer het volgende:
@:josmert

Heb je het pakket aangeboden aan PostNL of een automaat van Bol?
Bij Postnl pakket automaat. Zie filmpje
pi_194593975
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2020 21:09 schreef JosMert het volgende:

[..]

Bij Postnl pakket automaat. Zie filmpje
Ben ik kwaad van geest als ik zeg dat dit de manier is om als postnl chauffeur pakketjes te jatten. 😳
Wie weet zit de chauffer van postnl wel met jouw ingeleverde geretourneerrde smartphone @JosMert
pi_194594759
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2020 21:11 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Ben ik kwaad van geest als ik zeg dat dit de manier is om als postnl chauffeur pakketjes te jatten. 😳
Wie weet zit de chauffer van postnl wel met jouw ingeleverde geretourneerrde smartphone @:JosMert
Dat kan de baliemedewerker die het inneemt bij een PostNL-punt dan net zo goed.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  zondag 16 augustus 2020 @ 22:23:38 #108
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_194595271
Daarom koop ik dus bij Amazon. Gisteren een retour afgegeven bij een pakketpunt. Geld terug bevestiging dezelfde middag al gehad. Pakket is nog niet eens terug bij Amazon.

Eerder deze maand een pakket niet ontvangen omdat het zoekgeraakt werd. Vandaag even gechat en hup, er komt een nieuwe. Niets onderzoek instellen.

Service is bij Amazon echt duizend keer beter.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Miss 200.000.000! zondag 16 augustus 2020 @ 22:24:05 #109
367000 roos94
pi_194595281
quote:
2s.gif Op zondag 16 augustus 2020 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daarom koop ik dus bij Amazon. Gisteren een retour afgegeven bij een pakketpunt. Geld terug bevestiging dezelfde middag al gehad. Pakket is nog niet eens terug bij Amazon.

Eerder deze maand een pakket niet ontvangen omdat het zoekgeraakt werd. Vandaag even gechat en hup, er komt een nieuwe. Niets onderzoek instellen.

Service is bij Amazon echt duizend keer beter.
Jeff Bezos flikt het weer _O_
pi_194595420
quote:
2s.gif Op zondag 16 augustus 2020 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daarom koop ik dus bij Amazon. Gisteren een retour afgegeven bij een pakketpunt. Geld terug bevestiging dezelfde middag al gehad. Pakket is nog niet eens terug bij Amazon.

Eerder deze maand een pakket niet ontvangen omdat het zoekgeraakt werd. Vandaag even gechat en hup, er komt een nieuwe. Niets onderzoek instellen.

Service is bij Amazon echt duizend keer beter.
arbeidsuitbuiting nog groter ja :)
pi_194595580
quote:
2s.gif Op zondag 16 augustus 2020 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daarom koop ik dus bij Amazon. Gisteren een retour afgegeven bij een pakketpunt. Geld terug bevestiging dezelfde middag al gehad. Pakket is nog niet eens terug bij Amazon.

Eerder deze maand een pakket niet ontvangen omdat het zoekgeraakt werd. Vandaag even gechat en hup, er komt een nieuwe. Niets onderzoek instellen.

Service is bij Amazon echt duizend keer beter.
True. Bol gaat het afleggen op deze manier. Soms schandalig hoe ze met klanten om gaan. Dit kan weer eens een voorbeeld ervan worden. Hou ons op de hoogte TS.
pi_194596788
Onlangs ook iets geretourneerd, duurde minimaal 2 weken voordat deze aankwam bij het bedrijf. Status was ontvangen bij sorteercentrum, nu nog steeds..
pi_194597002
amazon is idd de beste met klanten service. je krijgt de verzendskosten die je maakt om het pakket terug te sturen van hun gewoon terug.
pi_194597064
Wat heeft ts aan dit Amazon gegeil? Niks
pi_194597073
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 01:25 schreef Newone82 het volgende:
Wat heeft ts aan dit Amazon gegeil? Niks
De kennis om dit volgende keer te voorkomen door een product elders te kopen indien mogelijk.
pi_194597750
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2020 13:11 schreef halfway het volgende:

[..]

Wat kan Bol er aan doen?
Tevens wist ik niet dat de consument verantwoordelijk is voor het terugsturen.
Als je een pakket wilt annuleren tussen bestellen en levering (wat vaak niet kan) is het dan ook het beste alsnog te annuleren en vervolgens de zending te weigeren. Het risico blijft dan bij de leverancier liggen.
pi_194598231
Update.

Net weer Bol gebeld die zeggen dat ze niks kunnen betekenen voor me en ook geen onderzoek voor me gaan instellen en hoopten dat pakketje nog zou aankomen. Anders “pech”. Wat een klote service........🤬
pi_194598246
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 08:58 schreef JosMert het volgende:
Update.

Net weer Bol gebeld die zeggen dat ze niks kunnen betekenen voor me en ook geen onderzoek voor me gaan instellen en hoopten dat pakketje nog zou aankomen. Anders “pech”. Wat een klote service........🤬
Wtf. Wat slecht!
pi_194598375
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 08:58 schreef JosMert het volgende:
Update.

Net weer Bol gebeld die zeggen dat ze niks kunnen betekenen voor me en ook geen onderzoek voor me gaan instellen en hoopten dat pakketje nog zou aankomen. Anders “pech”. Wat een klote service........🤬
Top: communiceer maar even met de op een manier dat je het zwart op wit hebt (dus per mail). Dien een officiële klacht in. En https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_194598388
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 08:58 schreef JosMert het volgende:
Update.

Net weer Bol gebeld die zeggen dat ze niks kunnen betekenen voor me en ook geen onderzoek voor me gaan instellen en hoopten dat pakketje nog zou aankomen. Anders “pech”. Wat een klote service........🤬
Dan rest er maar 1 ding, social media, dan draaien ze als een tierelier bij want ze staan al zeer slecht bekend qua klantenservice.

Heel simpel (want voor je opgezocht) : degene die voor het vervoer betaalt is de verzender.. en dat ben jij niet.
Daarop hameren.

Edit, vervoer moet natuurlijk verzending zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door TheoddDutchGuy op 17-08-2020 09:40:10 ]
  maandag 17 augustus 2020 @ 09:16:05 #121
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_194598396
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 08:58 schreef JosMert het volgende:
Update.

Net weer Bol gebeld die zeggen dat ze niks kunnen betekenen voor me en ook geen onderzoek voor me gaan instellen en hoopten dat pakketje nog zou aankomen. Anders “pech”. Wat een klote service........🤬
Tja, en wat zou Bol.com in deze situatie voor jou kunnen betekenen denk je? Je moet druk zetten bij Post.nl die hebben het pakketje "kwijtgeraakt"
zo goed..?
pi_194598415
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 09:16 schreef Diepvriez het volgende:

[..]

Tja, en wat zou Bol.com in deze situatie voor jou kunnen betekenen denk je? Je moet druk zetten bij Post.nl die hebben het pakketje "kwijtgeraakt"
En dát is dus niet aan TS aangezien TS geen partij is in de overeenkomst tussen Bol.com en PostNL (want antwoordnummer). De verzender moet een onderzoek initiëren bij PostNL. Topic niet gelezen hè :')

[ Bericht 1% gewijzigd door baskick op 17-08-2020 10:14:12 ]
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_194598603
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 09:17 schreef baskick het volgende:

[..]

En dát is dus niet aan TS aangezien TS geen partij is in de overeenkomst tussen Bol.com en PostNL (want antwoordnummer). De verzender moet een onderzoek initiËren bij PostNL. Topic niet gelezen hè :')
Precies, TS heeft niks te maken met postnl. Bol trekt zijn keutel in. Wat een walgelijke service dit.
  maandag 17 augustus 2020 @ 09:37:42 #124
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_194598679
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 09:17 schreef baskick het volgende:

[..]

En dát is dus niet aan TS aangezien TS geen partij is in de overeenkomst tussen Bol.com en PostNL (want antwoordnummer). De verzender moet een onderzoek initiËren bij PostNL. Topic niet gelezen hè :')
I stand corrected. Bij gebruik van een antwoordnummer is meestal de verkopende partij idd. verantwoordelijk aangezien zij een overeenkomst hebben met het postbedrijf.
zo goed..?
  maandag 17 augustus 2020 @ 09:47:56 #125
194233 Friday12
Originele kloon
pi_194598808
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 13:07 schreef JosMert het volgende:

[..]

Nee. Bestel al jaren bij Bol en altijd via antwoordnummer gedaan.
Doorzeiken bij bol. Ik had ook een keer zoiets en die konden onderzoek starten bij postnl. Was het pakketje beschadigd maar gewoon geen melding gemaakt ;')

En je mag er vanuit gaan dat als je de bol retour methode hebt gevolgd dat het dan uit jouw handen is :') postnl faalt gewoon nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')