Ik vermoed van niet, aangezien ie hint als ware er een onderscheid is.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hij bedoeld denk ik zo’n PostNL automaat voor pakketten.
Wel geinige dingen.
Juist bij DHL kun je er niet vanuit gaan dat het goed komt met je pakketje. En bij DPD en UPS trouwens ook niet. Structureel trager én (veel) meer verdwenen pakketjes dan bij PostNL. Ik probeer het niet eens meer...quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:44 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
En dat is belachelijk genoeg. Een DHL verplicht zichzelf bijvoorbeeld wel om af te leveren.
Als we van bezorgdiensten niet meer kunnen uitgaan dat ze gewoon bezorgen dan is het eerder een soort vrijwilligersorganisatie dan een serieus te nemen bedrijf
Voor zover ik weet verplicht DHL zich dat helemaal niet, uit welk artikel uit bijvoorbeeld de voorwaarden zou dat moeten blijken? Ook bij DHL zie je dat er bij onverzekerde pakketten niets of slechts een zeer beperkte kilo waarde wordt uitgekeerd, dat is gelijk aan zoals PostNL (en andere aanbieders handelen).quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:44 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
En dat is belachelijk genoeg. Een DHL verplicht zichzelf bijvoorbeeld wel om af te leveren.
Als we van bezorgdiensten niet meer kunnen uitgaan dat ze gewoon bezorgen dan is het eerder een soort vrijwilligersorganisatie dan een serieus te nemen bedrijf
Artikel 9 lid 2 van de algemene vervoerscondities van DHL vertelt mij wat anders.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:52 schreef Dennism het volgende:
[..]
Voor zover ik weet verplicht DHL zich dat helemaal niet, uit welk artikel uit bijvoorbeeld de voorwaarden zou dat moeten blijken?
quote:De vervoerder is verplicht ten vervoer ontvangen zaken ter bestemming af te leveren in de staat waarin hij deze heeft ontvangen.
Bij Postnl pakket automaat. Zie filmpjequote:Op zondag 16 augustus 2020 18:55 schreef Fer het volgende:
@:josmert
Heb je het pakket aangeboden aan PostNL of een automaat van Bol?
Ben ik kwaad van geest als ik zeg dat dit de manier is om als postnl chauffeur pakketjes te jatten. 😳quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:09 schreef JosMert het volgende:
[..]
Bij Postnl pakket automaat. Zie filmpje
Dat kan de baliemedewerker die het inneemt bij een PostNL-punt dan net zo goed.quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:11 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ben ik kwaad van geest als ik zeg dat dit de manier is om als postnl chauffeur pakketjes te jatten. 😳
Wie weet zit de chauffer van postnl wel met jouw ingeleverde geretourneerrde smartphone @:JosMert
Jeff Bezos flikt het weerquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daarom koop ik dus bij Amazon. Gisteren een retour afgegeven bij een pakketpunt. Geld terug bevestiging dezelfde middag al gehad. Pakket is nog niet eens terug bij Amazon.
Eerder deze maand een pakket niet ontvangen omdat het zoekgeraakt werd. Vandaag even gechat en hup, er komt een nieuwe. Niets onderzoek instellen.
Service is bij Amazon echt duizend keer beter.
arbeidsuitbuiting nog groter jaquote:Op zondag 16 augustus 2020 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daarom koop ik dus bij Amazon. Gisteren een retour afgegeven bij een pakketpunt. Geld terug bevestiging dezelfde middag al gehad. Pakket is nog niet eens terug bij Amazon.
Eerder deze maand een pakket niet ontvangen omdat het zoekgeraakt werd. Vandaag even gechat en hup, er komt een nieuwe. Niets onderzoek instellen.
Service is bij Amazon echt duizend keer beter.
True. Bol gaat het afleggen op deze manier. Soms schandalig hoe ze met klanten om gaan. Dit kan weer eens een voorbeeld ervan worden. Hou ons op de hoogte TS.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daarom koop ik dus bij Amazon. Gisteren een retour afgegeven bij een pakketpunt. Geld terug bevestiging dezelfde middag al gehad. Pakket is nog niet eens terug bij Amazon.
Eerder deze maand een pakket niet ontvangen omdat het zoekgeraakt werd. Vandaag even gechat en hup, er komt een nieuwe. Niets onderzoek instellen.
Service is bij Amazon echt duizend keer beter.
De kennis om dit volgende keer te voorkomen door een product elders te kopen indien mogelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2020 01:25 schreef Newone82 het volgende:
Wat heeft ts aan dit Amazon gegeil? Niks
Als je een pakket wilt annuleren tussen bestellen en levering (wat vaak niet kan) is het dan ook het beste alsnog te annuleren en vervolgens de zending te weigeren. Het risico blijft dan bij de leverancier liggen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:11 schreef halfway het volgende:
[..]
Wat kan Bol er aan doen?
Tevens wist ik niet dat de consument verantwoordelijk is voor het terugsturen.
Wtf. Wat slecht!quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:58 schreef JosMert het volgende:
Update.
Net weer Bol gebeld die zeggen dat ze niks kunnen betekenen voor me en ook geen onderzoek voor me gaan instellen en hoopten dat pakketje nog zou aankomen. Anders “pech”. Wat een klote service........🤬
Top: communiceer maar even met de op een manier dat je het zwart op wit hebt (dus per mail). Dien een officiële klacht in. En https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:58 schreef JosMert het volgende:
Update.
Net weer Bol gebeld die zeggen dat ze niks kunnen betekenen voor me en ook geen onderzoek voor me gaan instellen en hoopten dat pakketje nog zou aankomen. Anders “pech”. Wat een klote service........🤬
Dan rest er maar 1 ding, social media, dan draaien ze als een tierelier bij want ze staan al zeer slecht bekend qua klantenservice.quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:58 schreef JosMert het volgende:
Update.
Net weer Bol gebeld die zeggen dat ze niks kunnen betekenen voor me en ook geen onderzoek voor me gaan instellen en hoopten dat pakketje nog zou aankomen. Anders “pech”. Wat een klote service........🤬
Tja, en wat zou Bol.com in deze situatie voor jou kunnen betekenen denk je? Je moet druk zetten bij Post.nl die hebben het pakketje "kwijtgeraakt"quote:Op maandag 17 augustus 2020 08:58 schreef JosMert het volgende:
Update.
Net weer Bol gebeld die zeggen dat ze niks kunnen betekenen voor me en ook geen onderzoek voor me gaan instellen en hoopten dat pakketje nog zou aankomen. Anders “pech”. Wat een klote service........🤬
En dát is dus niet aan TS aangezien TS geen partij is in de overeenkomst tussen Bol.com en PostNL (want antwoordnummer). De verzender moet een onderzoek initiëren bij PostNL. Topic niet gelezen hèquote:Op maandag 17 augustus 2020 09:16 schreef Diepvriez het volgende:
[..]
Tja, en wat zou Bol.com in deze situatie voor jou kunnen betekenen denk je? Je moet druk zetten bij Post.nl die hebben het pakketje "kwijtgeraakt"
Precies, TS heeft niks te maken met postnl. Bol trekt zijn keutel in. Wat een walgelijke service dit.quote:Op maandag 17 augustus 2020 09:17 schreef baskick het volgende:
[..]
En dát is dus niet aan TS aangezien TS geen partij is in de overeenkomst tussen Bol.com en PostNL (want antwoordnummer). De verzender moet een onderzoek initiËren bij PostNL. Topic niet gelezen hè
I stand corrected. Bij gebruik van een antwoordnummer is meestal de verkopende partij idd. verantwoordelijk aangezien zij een overeenkomst hebben met het postbedrijf.quote:Op maandag 17 augustus 2020 09:17 schreef baskick het volgende:
[..]
En dát is dus niet aan TS aangezien TS geen partij is in de overeenkomst tussen Bol.com en PostNL (want antwoordnummer). De verzender moet een onderzoek initiËren bij PostNL. Topic niet gelezen hè
Doorzeiken bij bol. Ik had ook een keer zoiets en die konden onderzoek starten bij postnl. Was het pakketje beschadigd maar gewoon geen melding gemaakt ;')quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:07 schreef JosMert het volgende:
[..]
Nee. Bestel al jaren bij Bol en altijd via antwoordnummer gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |