abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194636876
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 18:16 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Daarom.

En datzelfde geldt dus voor covid.
OH ja, volgens je eigen regels heb je gelijk!
  woensdag 19 augustus 2020 @ 19:22:45 #52
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_194636932
Geef mijn dosis maar aan iemand uit een risicogroep, die heeft er waarschijnlijk meer aan.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 19 augustus 2020 @ 22:01:02 #53
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_194639157
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 19:16 schreef babylon het volgende:

[..]

OH ja, volgens je eigen regels heb je gelijk!
Dat vaccin is als een griepprik.

Er is niet 1 covid of 1 sars. :)
pi_194639182
quote:
7s.gif Op zondag 16 augustus 2020 11:59 schreef Fred het volgende:
Eerst maar eens zien wat de bijwerkingen zijn.
^ Dit
pi_194639383
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:01 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Dat vaccin is als een griepprik.

Er is niet 1 covid of 1 sars. :)
Alleen evolueren corona virussen veel langzamer dan influenza virussen. Je doet veel langer met een corona virus.

Maar wel mooi dat je ondertussen toegeeft dat een vaccin voor een virus sowieso wel kan.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 22:36:03 #56
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_194639829
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:13 schreef babylon het volgende:

[..]

Alleen evolueren corona virussen veel langzamer dan influenza virussen. Je doet veel langer met een corona virus.
Dat weet jij helemaal niet! :)
pi_194639957
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:36 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Dat weet jij helemaal niet! :)
Nee, maar de wetenschappers die er onderzoek naar doen wel.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 23:07:01 #58
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_194640259
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:43 schreef babylon het volgende:

[..]

Nee, maar de wetenschappers die er onderzoek naar doen wel.
En die hebben nog helemaal niets kunnen bevestigen van die onzin die jij verspreidt. :W
pi_194640309
Wetenschappers maken ook fouten.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 23:14:24 #60
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194640351
Als dat vaccin er ooit komt.
pi_194643064
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 18:18 schreef Vasilevski het volgende:
Nee geen behoefte aan een gehaast vaccin voor een virus waar ik waarschijnlijk geen last van ondervind. Ik hoor wel van de eerste lichting hoe het gaat, kan later altijd nog.

Lijkt me ook helemaal geen haast bij en het is maar zeer de vraag of iedereen direct in aanmerking komt. Het is maar zeer de vraag of er ooit één prik zal zijn die iedereen gegarandeerd immuun maakt.
De meeste vaccinaties hebben geen 100% bescherming bij iedereen, maar dat is ook helemaal niet nodig. Wat maakt dit vaccin zo eng voor je? Als ze hem presenteren is het waarschijnlijk niet iets waar het wiel opnieuw voor uitgevonden is, zitten er allemaal stofjes in die al 50 jaar worden gebruikt en zijn de bijwerkingen veel minder lullig dan een covid infectie. Al mijn vaccinaties bij elkaar waren minder vervelend dan die ene keer dat ik de griep goed te pakken had. Na de griep had ik bovendien geen permanente littekens op m'n longen.

Ik vind het ook echt asociaal en schofterig gedrag om te zeggen dat het deel van de samenleving dat wel kwetsbaar is niet een klein beetje ongemak waard is.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 18:16 schreef Zwolsboy het volgende:
Als 1e reactie nee, na 5 jaar misschien wel als er nog niks vreemds ontdekt is.
Bij 1 bijwerking bij 1 persoon stel je ogen zwellen op met als gevolg blind ofzo.
Dan doe blijft het nee.
Als 1 bijwerking al voldoende is om het niet meer te doen, dan kun je beter stoppen met alle medicatie. Inclusief paracetamol. Wanneer zijn we allemaal zo verrekte bang geworden?
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 16:54 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ja het naaldje... Dat zal 't em zijn! :')
Wat moet het anders zijn? Ik zie hier in het topic dat mensen zoals jij standaarden aanhouden voor een vaccinatie die ze niet hebben voor paracetamol. Er zijn maar twee verschillen met een pilletje en dat zijn veel meer domme 1000x ontgrachte samenzweringsverhalen op feesboek en dat naalden heel eng zijn. Dat je een bang mietje bent vind ik minder beledigend dan het alternatief.
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 16:57 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

"Goed" is betrekkelijk.

De doorlooptijd is in ieder geval behoorlijk ingekort in vergelijking met de standaarden en dat wat gangbaar is. Kan ik wel begrijpen gezien de noodzaak... Maar dat het vaccin daadwerkelijk net zo uitvoerig is getest als veel v/d gangbare vaccins, dat lijkt me niet.
Niks mis met kortere doorlooptijden. Vaccinaties die in Nederland worden aangeboden voldoen aan dezelfde eisen en voor de COVID vaccinatie hebben ze vooralsnog geen uitzondering gemaakt. Het enige verschil met gangbare vaccinaties is dat deze niet al 50 jaar wordt gebruikt. Andere nieuwe vaccinaties hebben de afgelopen jaren hetzelfde testprogramma gehad en na de nieuwe baarmoederhalskankerprik is ook geen massale meisjes sterfte geweest.
pi_194649132
Als de vaccine er eindelijk is, dan ga ik 3-6 maanden wachten tot ik mezelf laat vaccineren.

[ Bericht 27% gewijzigd door Brede_meneer op 20-08-2020 16:48:53 ]
pi_194649414
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 10:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De meeste vaccinaties hebben geen 100% bescherming bij iedereen, maar dat is ook helemaal niet nodig. Wat maakt dit vaccin zo eng voor je? Als ze hem presenteren is het waarschijnlijk niet iets waar het wiel opnieuw voor uitgevonden is, zitten er allemaal stofjes in die al 50 jaar worden gebruikt en zijn de bijwerkingen veel minder lullig dan een covid infectie. Al mijn vaccinaties bij elkaar waren minder vervelend dan die ene keer dat ik de griep goed te pakken had. Na de griep had ik bovendien geen permanente littekens op m'n longen.

Ik vind het ook echt asociaal en schofterig gedrag om te zeggen dat het deel van de samenleving dat wel kwetsbaar is niet een klein beetje ongemak waard is.
[..]

Als 1 bijwerking al voldoende is om het niet meer te doen, dan kun je beter stoppen met alle medicatie. Inclusief paracetamol. Wanneer zijn we allemaal zo verrekte bang geworden?
[..]

Wat moet het anders zijn? Ik zie hier in het topic dat mensen zoals jij standaarden aanhouden voor een vaccinatie die ze niet hebben voor paracetamol. Er zijn maar twee verschillen met een pilletje en dat zijn veel meer domme 1000x ontgrachte samenzweringsverhalen op feesboek en dat naalden heel eng zijn. Dat je een bang mietje bent vind ik minder beledigend dan het alternatief.
[..]

Niks mis met kortere doorlooptijden. Vaccinaties die in Nederland worden aangeboden voldoen aan dezelfde eisen en voor de COVID vaccinatie hebben ze vooralsnog geen uitzondering gemaakt. Het enige verschil met gangbare vaccinaties is dat deze niet al 50 jaar wordt gebruikt. Andere nieuwe vaccinaties hebben de afgelopen jaren hetzelfde testprogramma gehad en na de nieuwe baarmoederhalskankerprik is ook geen massale meisjes sterfte geweest.
Er bestaat op dit moment nog geen enkel RNA vaccine dat goedgekeurd is voor mensen. De vaccine die eraan komt zal compleet nieuw ontworpen zijn. Je kan dit niet vergelijken met andere vaccines en medicijnen die al decennia lang bestaan, waarvan de bijwerkingen dus goed gedocumenteerd zijn.
pi_194673494
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 11:52 schreef eragon2890 het volgende:
Ja, duh. Ik wil van die 1,5 meter af en mijn events, leven en knuffels terug!

Hier met dat shot!
pi_194675652
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 11:57 schreef Sponsje88 het volgende:
Een vaccin dat een stuk DNA toevoegd... Ik sla lekker over. Dit is het begin van een zombie apocalypse.
Dit zijn Frankenstein parktijken.
pi_194680328
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 11:57 schreef Sponsje88 het volgende:
Een vaccin dat een stuk DNA toevoegd... Ik sla lekker over. Dit is het begin van een zombie apocalypse.
Je bedoelt de mRNA vaccins van Moderna and BioNTech? Dat het een mRNA vaccin is wilt niet zeggen dat het DNA toevoegt.
pi_194853332
quote:
Meeste Nederlanders willen zich laten inenten tegen coronavirus
Een deel van de Nederlanders wil zich niet laten inenten als er een goed werkend vaccin tegen corona beschikbaar komt, of twijfelt daar nog over. De meeste Nederland willen dit wel. Dit meldt Nieuwsuur op basis van een enquête die onderzoeksbureau Ipsos in opdracht uitvoerde.

13 procent wil zich niet laten inenten en 16 procent weet het nog niet. De meeste Nederlanders, zeven op de tien, zijn dus wél bereid zich te laten vaccineren. Maar de vraag is of een vaccinatiegraad van zo’n 70 procent genoeg is om de samenleving te beschermen tegen een nieuwe opleving van het coronavirus.
https://www.ad.nl/binnenl(...)oronavirus~aceea896/
Helaas is het aandeel coronawappies op Fok! groter dan landelijk. De cijfers zijn alleen duidelijk: de meeste mensen accepteren de maatregelen en zullen zich gewoon laten vaccineren. Gezond verstand dus.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 2 september 2020 @ 21:14:52 #68
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194853482
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Helaas is het aandeel coronawappies op Fok! groter dan landelijk. De cijfers zijn alleen duidelijk: de meeste mensen accepteren de maatregelen en zullen zich gewoon laten vaccineren. Gezond verstand dus.
Dit concludeer jij op basis van 1 enquete?
pi_194853636
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dit concludeer jij op basis van 1 enquete?
Nee, het is ook de algemene tendens. Maar sommige in dit subforum doen alsof de coronagekken in de meerderheid zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 2 september 2020 @ 21:26:31 #71
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_194853759
Waarom geen optie ‘weet niet’?
  woensdag 2 september 2020 @ 21:38:02 #72
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194854019
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nee, het is ook de algemene tendens. Maar sommige in dit subforum doen alsof de coronagekken in de meerderheid zijn.
Is dat zo?

Ik denk dat de groep 'gekken' helemaal niet zo groot is. Wel zijn er een heleboel mensen met gezonde scepsis en twijfels over een eventueel vaccin, de werking en (bij)werkingen en überhaupt het nut als je zelf slechts een zeer klein risico loopt door dit virus.
pi_194854165
quote:
Ga weg met je nepnieuws.
I'll give you something to do
pi_194854689
Ja, geef maar die spuit. Ben er klaar mee.
pi_194855756
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:44 schreef galantis het volgende:

[..]

Ga weg met je nepnieuws.
Dit is niet nep man. Het is gevaarlijk en als je kijkt naar het verleden van AstraZeneca zou jij het ook niet willen. Je bent niet woke.
Juist de mainstream media is nu niet te vertrouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')