abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194636876
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 18:16 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Daarom.

En datzelfde geldt dus voor covid.
OH ja, volgens je eigen regels heb je gelijk!
  woensdag 19 augustus 2020 @ 19:22:45 #52
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_194636932
Geef mijn dosis maar aan iemand uit een risicogroep, die heeft er waarschijnlijk meer aan.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 19 augustus 2020 @ 22:01:02 #53
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_194639157
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 19:16 schreef babylon het volgende:

[..]

OH ja, volgens je eigen regels heb je gelijk!
Dat vaccin is als een griepprik.

Er is niet 1 covid of 1 sars. :)
pi_194639182
quote:
7s.gif Op zondag 16 augustus 2020 11:59 schreef Fred het volgende:
Eerst maar eens zien wat de bijwerkingen zijn.
^ Dit
pi_194639383
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:01 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Dat vaccin is als een griepprik.

Er is niet 1 covid of 1 sars. :)
Alleen evolueren corona virussen veel langzamer dan influenza virussen. Je doet veel langer met een corona virus.

Maar wel mooi dat je ondertussen toegeeft dat een vaccin voor een virus sowieso wel kan.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 22:36:03 #56
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_194639829
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:13 schreef babylon het volgende:

[..]

Alleen evolueren corona virussen veel langzamer dan influenza virussen. Je doet veel langer met een corona virus.
Dat weet jij helemaal niet! :)
pi_194639957
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:36 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Dat weet jij helemaal niet! :)
Nee, maar de wetenschappers die er onderzoek naar doen wel.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 23:07:01 #58
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_194640259
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 22:43 schreef babylon het volgende:

[..]

Nee, maar de wetenschappers die er onderzoek naar doen wel.
En die hebben nog helemaal niets kunnen bevestigen van die onzin die jij verspreidt. :W
pi_194640309
Wetenschappers maken ook fouten.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 23:14:24 #60
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194640351
Als dat vaccin er ooit komt.
pi_194643064
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 18:18 schreef Vasilevski het volgende:
Nee geen behoefte aan een gehaast vaccin voor een virus waar ik waarschijnlijk geen last van ondervind. Ik hoor wel van de eerste lichting hoe het gaat, kan later altijd nog.

Lijkt me ook helemaal geen haast bij en het is maar zeer de vraag of iedereen direct in aanmerking komt. Het is maar zeer de vraag of er ooit één prik zal zijn die iedereen gegarandeerd immuun maakt.
De meeste vaccinaties hebben geen 100% bescherming bij iedereen, maar dat is ook helemaal niet nodig. Wat maakt dit vaccin zo eng voor je? Als ze hem presenteren is het waarschijnlijk niet iets waar het wiel opnieuw voor uitgevonden is, zitten er allemaal stofjes in die al 50 jaar worden gebruikt en zijn de bijwerkingen veel minder lullig dan een covid infectie. Al mijn vaccinaties bij elkaar waren minder vervelend dan die ene keer dat ik de griep goed te pakken had. Na de griep had ik bovendien geen permanente littekens op m'n longen.

Ik vind het ook echt asociaal en schofterig gedrag om te zeggen dat het deel van de samenleving dat wel kwetsbaar is niet een klein beetje ongemak waard is.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 18:16 schreef Zwolsboy het volgende:
Als 1e reactie nee, na 5 jaar misschien wel als er nog niks vreemds ontdekt is.
Bij 1 bijwerking bij 1 persoon stel je ogen zwellen op met als gevolg blind ofzo.
Dan doe blijft het nee.
Als 1 bijwerking al voldoende is om het niet meer te doen, dan kun je beter stoppen met alle medicatie. Inclusief paracetamol. Wanneer zijn we allemaal zo verrekte bang geworden?
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 16:54 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ja het naaldje... Dat zal 't em zijn! :')
Wat moet het anders zijn? Ik zie hier in het topic dat mensen zoals jij standaarden aanhouden voor een vaccinatie die ze niet hebben voor paracetamol. Er zijn maar twee verschillen met een pilletje en dat zijn veel meer domme 1000x ontgrachte samenzweringsverhalen op feesboek en dat naalden heel eng zijn. Dat je een bang mietje bent vind ik minder beledigend dan het alternatief.
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 16:57 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

"Goed" is betrekkelijk.

De doorlooptijd is in ieder geval behoorlijk ingekort in vergelijking met de standaarden en dat wat gangbaar is. Kan ik wel begrijpen gezien de noodzaak... Maar dat het vaccin daadwerkelijk net zo uitvoerig is getest als veel v/d gangbare vaccins, dat lijkt me niet.
Niks mis met kortere doorlooptijden. Vaccinaties die in Nederland worden aangeboden voldoen aan dezelfde eisen en voor de COVID vaccinatie hebben ze vooralsnog geen uitzondering gemaakt. Het enige verschil met gangbare vaccinaties is dat deze niet al 50 jaar wordt gebruikt. Andere nieuwe vaccinaties hebben de afgelopen jaren hetzelfde testprogramma gehad en na de nieuwe baarmoederhalskankerprik is ook geen massale meisjes sterfte geweest.
pi_194649132
Als de vaccine er eindelijk is, dan ga ik 3-6 maanden wachten tot ik mezelf laat vaccineren.

[ Bericht 27% gewijzigd door Brede_meneer op 20-08-2020 16:48:53 ]
pi_194649414
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 10:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De meeste vaccinaties hebben geen 100% bescherming bij iedereen, maar dat is ook helemaal niet nodig. Wat maakt dit vaccin zo eng voor je? Als ze hem presenteren is het waarschijnlijk niet iets waar het wiel opnieuw voor uitgevonden is, zitten er allemaal stofjes in die al 50 jaar worden gebruikt en zijn de bijwerkingen veel minder lullig dan een covid infectie. Al mijn vaccinaties bij elkaar waren minder vervelend dan die ene keer dat ik de griep goed te pakken had. Na de griep had ik bovendien geen permanente littekens op m'n longen.

Ik vind het ook echt asociaal en schofterig gedrag om te zeggen dat het deel van de samenleving dat wel kwetsbaar is niet een klein beetje ongemak waard is.
[..]

Als 1 bijwerking al voldoende is om het niet meer te doen, dan kun je beter stoppen met alle medicatie. Inclusief paracetamol. Wanneer zijn we allemaal zo verrekte bang geworden?
[..]

Wat moet het anders zijn? Ik zie hier in het topic dat mensen zoals jij standaarden aanhouden voor een vaccinatie die ze niet hebben voor paracetamol. Er zijn maar twee verschillen met een pilletje en dat zijn veel meer domme 1000x ontgrachte samenzweringsverhalen op feesboek en dat naalden heel eng zijn. Dat je een bang mietje bent vind ik minder beledigend dan het alternatief.
[..]

Niks mis met kortere doorlooptijden. Vaccinaties die in Nederland worden aangeboden voldoen aan dezelfde eisen en voor de COVID vaccinatie hebben ze vooralsnog geen uitzondering gemaakt. Het enige verschil met gangbare vaccinaties is dat deze niet al 50 jaar wordt gebruikt. Andere nieuwe vaccinaties hebben de afgelopen jaren hetzelfde testprogramma gehad en na de nieuwe baarmoederhalskankerprik is ook geen massale meisjes sterfte geweest.
Er bestaat op dit moment nog geen enkel RNA vaccine dat goedgekeurd is voor mensen. De vaccine die eraan komt zal compleet nieuw ontworpen zijn. Je kan dit niet vergelijken met andere vaccines en medicijnen die al decennia lang bestaan, waarvan de bijwerkingen dus goed gedocumenteerd zijn.
pi_194673494
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 11:52 schreef eragon2890 het volgende:
Ja, duh. Ik wil van die 1,5 meter af en mijn events, leven en knuffels terug!

Hier met dat shot!
pi_194675652
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 11:57 schreef Sponsje88 het volgende:
Een vaccin dat een stuk DNA toevoegd... Ik sla lekker over. Dit is het begin van een zombie apocalypse.
Dit zijn Frankenstein parktijken.
pi_194680328
quote:
Een vaccin dat een stuk DNA toevoegd... Ik sla lekker over. Dit is het begin van een zombie apocalypse.
Je bedoelt de mRNA vaccins van Moderna and BioNTech? Dat het een mRNA vaccin is wilt niet zeggen dat het DNA toevoegt.
pi_194853332
quote:
Meeste Nederlanders willen zich laten inenten tegen coronavirus
Een deel van de Nederlanders wil zich niet laten inenten als er een goed werkend vaccin tegen corona beschikbaar komt, of twijfelt daar nog over. De meeste Nederland willen dit wel. Dit meldt Nieuwsuur op basis van een enquête die onderzoeksbureau Ipsos in opdracht uitvoerde.

13 procent wil zich niet laten inenten en 16 procent weet het nog niet. De meeste Nederlanders, zeven op de tien, zijn dus wél bereid zich te laten vaccineren. Maar de vraag is of een vaccinatiegraad van zo’n 70 procent genoeg is om de samenleving te beschermen tegen een nieuwe opleving van het coronavirus.
https://www.ad.nl/binnenl(...)oronavirus~aceea896/
Helaas is het aandeel coronawappies op Fok! groter dan landelijk. De cijfers zijn alleen duidelijk: de meeste mensen accepteren de maatregelen en zullen zich gewoon laten vaccineren. Gezond verstand dus.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 2 september 2020 @ 21:14:52 #68
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194853482
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Helaas is het aandeel coronawappies op Fok! groter dan landelijk. De cijfers zijn alleen duidelijk: de meeste mensen accepteren de maatregelen en zullen zich gewoon laten vaccineren. Gezond verstand dus.
Dit concludeer jij op basis van 1 enquete?
pi_194853636
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dit concludeer jij op basis van 1 enquete?
Nee, het is ook de algemene tendens. Maar sommige in dit subforum doen alsof de coronagekken in de meerderheid zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 2 september 2020 @ 21:26:31 #71
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_194853759
Waarom geen optie ‘weet niet’?
  woensdag 2 september 2020 @ 21:38:02 #72
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194854019
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nee, het is ook de algemene tendens. Maar sommige in dit subforum doen alsof de coronagekken in de meerderheid zijn.
Is dat zo?

Ik denk dat de groep 'gekken' helemaal niet zo groot is. Wel zijn er een heleboel mensen met gezonde scepsis en twijfels over een eventueel vaccin, de werking en (bij)werkingen en überhaupt het nut als je zelf slechts een zeer klein risico loopt door dit virus.
pi_194854165
quote:
Ga weg met je nepnieuws.
I'll give you something to do
pi_194854689
Ja, geef maar die spuit. Ben er klaar mee.
pi_194855756
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 21:44 schreef galantis het volgende:

[..]

Ga weg met je nepnieuws.
Dit is niet nep man. Het is gevaarlijk en als je kijkt naar het verleden van AstraZeneca zou jij het ook niet willen. Je bent niet woke.
Juist de mainstream media is nu niet te vertrouwen.
pi_194855861
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:34 schreef quirina het volgende:

[..]

Dit is niet nep man. Het is gevaarlijk en als je kijkt naar het verleden van AstraZeneca zou jij het ook niet willen. Je bent niet woke.
Ninefornews is echt geen betrouwbare bron. Zoek een betere. Aub.

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 02-09-2020 22:44:08 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_194856750
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:37 schreef capricia het volgende:

[..]

Ninefornews is echt geen betrouwbare bron. Zoek een betere. Aub.
Iedereen die onironisch het woord woke gebruikt dient te worden afge- genegeerd. ;(
#WeesGeenWhales
pi_194857187
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:34 schreef quirina het volgende:

[..]

https://fullfact.org/online/ukraine-soldiers-covid-vaccine/
quote:
There is no evidence this is the case, and Ukraine’s Armed Forces Medical Service Corps has refuted the claims.
En gelukkig ben ik niet woke nee.

Kom maar op met die prik.
I'll give you something to do
pi_194857390
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 11:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Daarom is het vaccin ook nog niet algemeen beschikbaar. We krijgen hem pas wanneer die goed getest is.
Ja, we weten wat de bijwerkingen over 10 jaar zijn of over 20 jaar. Oke oke
pi_194857462
Ik denk dat de oplossing vrij simpel is, en laten we even duidelijk zijn er komt pas een vaccin beschikbaar in Nederland als het volgens de Nederlandse en Europese maatstaven getest is, wie niet gevaccineerd is blijft onder de beperkende maatregelen vallen, degenen die wel gevaccineerd zijn mogen terug naar het leven van voor COVID.

Lijkt mij eerlijk, veilig en gezond.
pi_194857574
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:19 schreef Tijger_m het volgende:
Ik denk dat de oplossing vrij simpel is, en laten we even duidelijk zijn er komt pas een vaccin beschikbaar in Nederland als het volgens de Nederlandse en Europese maatstaven getest is, wie niet gevaccineerd is blijft onder de beperkende maatregelen vallen, degenen die wel gevaccineerd zijn mogen terug naar het leven van voor COVID.

Lijkt mij eerlijk, veilig en gezond.
Precies. En dan nemen die wappies het ook wel. :)
#WeesGeenWhales
pi_194857672
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:39 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Precies. En dan nemen die wappies het ook wel. :)
Ik ben geen complot wappie of wat dan ook maar ik vertrouw die rommel gewoon niet
I will do what i must !!
pi_194857762
quote:
3s.gif Op donderdag 3 september 2020 01:00 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Ik ben geen complot wappie of wat dan ook maar ik vertrouw die rommel gewoon niet
Allright, nog 10 jaar de beperkingen voor jou tot je het wel vertrouwt.
#WeesGeenWhales
pi_194859137
Laten we het vergelijken met vliegtuigen. Als Boeing of Airbus met een nieuwe type komt, is het zeer goed getest voordat het op de markt komt en mensen ermee van A naar B mogen vliegen.

Toch komen de kinderziekten er tijdens dit gebruik naar boven.

https://www.boeing.com/737-max-updates/

https://zakenreis.nl/luch(...)urtjes-vleugel-a380/

Dus niks wappie gewoon logisch nadenken.
  donderdag 3 september 2020 @ 08:43:35 #85
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194859378
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 08:19 schreef potjecreme het volgende:
Laten we het vergelijken met vliegtuigen. Als Boeing of Airbus met een nieuwe type komt, is het zeer goed getest voordat het op de markt komt en mensen ermee van A naar B mogen vliegen.

Inderdaad. Ik kan me heel goed voorstellen dat wanneer jij b.v. diabetes hebt, of hartritmestoornissen, of een andere chronische kwaal, dat je helemaal niet zo happig bent op een relatief snel in elkaar gedraaide cocktail.
pi_194859724
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 08:43 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik kan me heel goed voorstellen dat wanneer jij b.v. diabetes hebt, of hartritmestoornissen, of een andere chronische kwaal, dat je helemaal niet zo happig bent op een relatief snel in elkaar gedraaide cocktail.
Dan wens ik je succes met covid, want Rutte zei het eergisteravond weer woordelijk "als het vaccin er is gaan alle maatregelen weg. Dat is het lichtpunt." en "met een vaccin mag je weer knuffelen" etc.

Dus denk niet dat het vaccin verplicht wordt, maak je geen zorgen, maar ze maken elke keer heel, heel duidelijk dat na uitrol de 1.5m etc wordt opgeheven, en dat gaat de hele bevolking en pers en parlement ook echt verwachten omdat dat al maanden erin geramd wordt keer op keer, als je er dan voor kiest om het niet te nemen terwijl je in de risicogroep zit, nou, succes he!
#WeesGeenWhales
pi_194859783
Vrienden, het is me uiteindelijk gelukt om via via een Russisch vaccin te krijgen tegen COVID-19 en voor diegəne van jullie diə bang is dat het niet getest is, ik həв het geproвееяd en kan met een gеняust hart zеббeи dat er бeən efectoski secundarioski и меня зовут Лопес Обрадор, и я коррумпирован и лжец и почему я даю чистые прямые награды.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2020 09:12:52 ]
pi_194859789
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 08:43 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ook als je dit niet hebt.
  donderdag 3 september 2020 @ 09:13:54 #89
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194859806
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 09:08 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Dan wens ik je succes met covid, want Rutte zei het eergisteravond weer woordelijk "als het vaccin er is gaan alle maatregelen weg. Dat is het lichtpunt." en "met een vaccin mag je weer knuffelen" etc.

Dus denk niet dat het vaccin verplicht wordt, maak je geen zorgen, maar ze maken elke keer heel, heel duidelijk dat na uitrol de 1.5m etc wordt opgeheven, en dat gaat de hele bevolking en pers en parlement ook echt verwachten omdat dat al maanden erin geramd wordt keer op keer, als je er dan voor kiest om het niet te nemen terwijl je in de risicogroep zit, nou, succes he!
Rutte lult ook maar gewoon wat, als er komend voorjaar nog steeds geen zicht is op een vaccin dan piept hij wel anders.
pi_194859916
quote:
11s.gif Op donderdag 3 september 2020 09:12 schreef blackmirror het volgende:
Vrienden, het is me uiteindelijk gelukt om via via een Russisch vaccin te krijgen tegen COVID-19 en voor diegəne van jullie diə bang is dat het niet getest is, ik həв het geproвееяd en kan met een gеняust hart zеббeи dat er бeən efectoski secundarioski и меня зовут Лопес Обрадор, и я коррумпирован и лжец и почему я даю чистые прямые награды.
Ja die hoef ik zelf ook echt niet 🤣🤣🤣
#WeesGeenWhales
pi_194860027
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 09:13 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Rutte lult ook maar gewoon wat, als er komend voorjaar nog steeds geen zicht is op een vaccin dan piept hij wel anders.
Alleen is dat echt zeer zeer ZEER onwaarschijnlijk met hoe de ontwikkelingen gaan. Hopelijk is er tegen die tijd toevallig ook al een goed medicijn voor degenen die het vaccin weigeren, maar rutte en de jonge maakten gisteren weer heel duidelijk dat dat echt track 2 is - prio is een vaccin. En als dat vaccin beetje fatsoenlijk werkt dat het dan exito despacito is voor de maatregelen. Dat is waar de hele maatschappij en economie die van die 1.5m af wil en zoals rutte zei weer wil knuffelen zich aan moet vasthouden zelf.

Tel daarbij op dat wij hier geen indammen doen maar mitigation en een paar doden meer of minder dus niet boeit voor het beleid, laat staan als die straks een vaccin had kunnen nemen, en ik wil niet een kwetsbare zijn die het vaccin niet neemt straks. Het is vrijwillig vast sure maar beetje zo iets als verteld worden dat je vrijwillig met of zonder parachute kan springen 😂

Maar als er een goed vaccin is het mensen eigen verantwoordelijkheid zichzelf te beschermen door dat vaccin te nemen, of kiezen van niet, maar niet meer de rest van de samenleving die hun hoeft te beschermen door geen leuke events of festivals te mogen hebben, thuis max 6 bezoekers, niet mogen knuffelen zingen of dansen, of andere achterlijke beperkingen. Dat hoeft dan niet meer.
#WeesGeenWhales
  donderdag 3 september 2020 @ 09:32:50 #92
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194860090
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 09:27 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Alleen is dat echt zeer zeer ZEER onwaarschijnlijk met hoe de ontwikkelingen gaan. Hopelijk is er tegen die tijd toevallig ook al een goed medicijn voor degenen die het vaccin weigeren, maar rutte en de jonge maakten gisteren weer heel duidelijk dat dat echt track 2 is - prio is een vaccin. En als dat vaccin beetje fatsoenlijk werkt dat het dan exito despacito is voor de maatregelen. Dat is waar de hele maatschappij en economie die van die 1.5m af wil en zoals rutte zei weer wil knuffelen zich aan moet vasthouden zelf.

Tel daarbij op dat wij hier geen indammen doen maar mitigation en een paar doden meer of minder dus niet boeit voor het beleid, laat staan als die straks een vaccin had kunnen nemen, en ik wil niet een kwetsbare zijn die het vaccin niet neemt straks. Het is vrijwillig vast sure maar beetje zo iets als verteld worden dat je vrijwillig met of zonder parachute kan springen 😂

Maar als er een goed vaccin is het mensen eigen verantwoordelijkheid zichzelf te beschermen door dat vaccin te nemen, of kiezen van niet, maar niet meer de rest van de samenleving die hun hoeft te beschermen door geen leuke events of festivals te mogen hebben, thuis max 6 bezoekers, niet mogen knuffelen zingen of dansen, of andere achterlijke beperkingen. Dat hoeft dan niet meer.
Natuurlijk roepen Rutte en De Jonge dat, dit is nu eenmaal waar ze op hebben ingezet, er komen verkiezingen aan dus die gaan nu echt niet roepen dat ze op het verkeerde paard hebben gewed.

Men zet nu in op een aantal vaccins die al in een redelijk vergevorderd stadium zitten, maar ook die kunnen uiteindelijk gewoon mislukken. En zodra het uitzicht op een (redelijk snel) vaccin verdwijnt en niemand weet hoe lang het nog gaat duren, kan Rutte roepen wat hij wil - als het in de ziekenhuizen geen puinhoop meer wordt dan gaat niemand zich meer aan die maatregelen van hem houden.
pi_194860130
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 09:32 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Natuurlijk roepen Rutte en De Jonge dat, dit is nu eenmaal waar ze op hebben ingezet, er komen verkiezingen aan dus die gaan nu echt niet roepen dat ze op het verkeerde paard hebben gewed.

Men zet nu in op een aantal vaccins die al in een redelijk vergevorderd stadium zitten, maar ook die kunnen uiteindelijk gewoon mislukken. En zodra het uitzicht op een (redelijk snel) vaccin verdwijnt en niemand weet hoe lang het nog gaat duren, kan Rutte roepen wat hij wil - als het in de ziekenhuizen geen puinhoop meer wordt dan gaat niemand zich meer aan die maatregelen van hem houden.
Maar ze hebben al een plan B, de jonge zei letterlijk gisteren dat het in dat geval van een medicijn moet komen.

Verder heb je wel gelijk, maar het vervelende is dat ik prive weliswaar al mn vrienden kan knuffelen etc, maar ondernemers, festivals, bioscopen etc moeten zich wel aan de regels houden want die zijn makkelijk te handhaven...
#WeesGeenWhales
pi_194867449
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:10 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ja, we weten wat de bijwerkingen over 10 jaar zijn of over 20 jaar. Oke oke
Je hoeft niet bang te zijn dat je over 10 jaar nog autistisch wordt hoor. Weet je ook wat de bijwerkingen van COVID zijn?
pi_194867483
quote:
3s.gif Op donderdag 3 september 2020 01:00 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Ik ben ook geen complot wappie, maar de aarde is plat en de maanlandingen fake.
pi_194867505
quote:

De max was nog steeds veiliger dan de auto en zelfs al is het vaccin niet perfect: het alternatief al helemaal niet.
pi_194867937
Absoluut! Kom maar op met die prik :Y
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 3 september 2020 @ 17:02:31 #98
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_194868078
Nooit.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_194870016
quote:

Nou, nee, de 737Max was helemaal niet goed getest, dat is een deel van het probleem met de 737Max.

De A380 was wel goed getest en metaal onder de stress van vliegen met volle ladingen kan na verloop van tijd issues geven. Maar jij bent geen vliegtuig met honderden passagiers aan boord, of wel?
  donderdag 3 september 2020 @ 19:29:39 #100
286657 Mr.Anderson83
There is no spoon.
pi_194870710
quote:
Kruisboog, Katana en Wakizashi liggen al klaar. :')
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')