Een Oekraïner vragen om te duiden hoe het in Wit-Rusland isquote:
Dominee Bruggink met een confronterende uitspraak, zie je het al voor je lol.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jammer dat Arnold dan niet even zegt dat ie er helemaal niks van gebakken heeft.
Zou wel de weg vrij maken voor De Vrijquote:Op maandag 17 augustus 2020 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Het voetbal van Ajax onder Drank de Boer:
[ afbeelding ]
Dat is wel een oplossing.quote:
Meestal vragen ze Derk Sauer.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een Oekraïner vragen om te duiden hoe het in Wit-Rusland isAlsof er geen Wit-Russsische Nederlanders zijn
Wat een drama misschien.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Cilissen
Bolussen - Van Der Hoorn - Viergever - Van Rhijn
Klaasen - Gudelj - Serero
Lukoki - Sightorson - Fischer
Milik 90 minuten op de bank.
Dit ligt niet aan Drank.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Cilissen
Bolussen - Van Der Hoorn - Viergever - Van Rhijn
Klaasen - Gudelj - Serero
Lukoki - Sightorson - Fischer
Milik 90 minuten op de bank.
Wenger ja of nee?quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Voetbal interesseert toch helemaal niemand?
Dat je Sigthorsson wedstrijden lang de pollen uit het veld laat trappen ten koste van Milik wel.quote:
Doe eens een poll voetbal versus Amerikaans korfbal.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Voetbal interesseert toch helemaal niemand?
Heeft zich aangeboden als bondscoach.quote:
Doe het niet Koffieplanter, hij zit je in de maling te nemen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Doe eens een poll voetbal versus Amerikaans korfbal.
Ik was het ook niet van plan hoor, is me teveel inspanning.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe het niet Koffieplanter, hij zit je in de maling te nemen.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:37 schreef Mani89 het volgende:
Maar ja nu ga ik mezelf weer druk zitten maken over dat dramavoetbal van 8 jaar geleden. Kut voetbal.
Betere optie dan Drank.quote:Op maandag 17 augustus 2020 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft zich aangeboden als bondscoach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |