Kan dit niet in een spoilerquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:16 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Je hebt je zin hoor @:mani89
quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:13 schreef franklop het volgende:
Die oer-vervelende Bas Tietema heeft weer een aandachtsdagje vandaag zie ik?
Laat gaan johquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:13 schreef franklop het volgende:
Die oer-vervelende Bas Tietema heeft weer een aandachtsdagje vandaag zie ik?
Zouden ze in België vandaag Evenepoel vlaggen aan de huizen hebben hangen? Halfstok.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zag tijdens mijn fietstochtje vandaag op meerdere plaatsen vlaggen van Max Verstappen aan de huizen hangen. Volgens mij begin ik me steeds meer in een parallel universum te bevinden.
De wereld wordt geteisterd door wansmaak.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zag tijdens mijn fietstochtje vandaag op meerdere plaatsen vlaggen van Max Verstappen aan de huizen hangen. Volgens mij begin ik me steeds meer in een parallel universum te bevinden.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Woon jij in de Achterhoek?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier in de buurt zijn ze enorm fan van deze historische vlag.
Vlakbijquote:Op zondag 16 augustus 2020 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Woon jij in de Achterhoek?
Lekker man.quote:
Voor geen goud.quote:Op zondag 16 augustus 2020 17:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Twente dus. Zou je hier ook willen wonen?
Er is geen pijl op te trekkenquote:Op zondag 16 augustus 2020 17:20 schreef franklop het volgende:
Al 12 keer voorbereid op een enorme plensbui deze week. Voor de 12e keer buigt de bui af
Dat gedrocht is hier inderdaad overal te bewonderen.quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is dit voor vlag?quote:Op zondag 16 augustus 2020 16:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Achterhoekse vlag.quote:
Dit was al maanden uit lieverd, maar wel een leuke trek ja.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:49 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat een heerlijk nummer is dit jongens.
Fans van TWOD kunnen dit ongetwijfeld waarderen!
Hier nu ook.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:20 schreef Momo het volgende:
Hier is net wel helemaal los gegaan met regen en onweer.
Onze volgende generatie hebben we alvast niets aan lijkt me...quote:RTV Noord meldt vanochtend dat er veel meer animo bestaat voor studentenverenigingen in Groningen. Bij Albertus Magnus meldden zich 1183 eerstejaarsstudenten aan, ten opzichte van 684 vorig jaar. Er is maar plaats voor 500 nieuwe studenten. Ook bij Vindicat is de belangstelling groot en kwamen er 900 aanmeldingen binnen, tegen 485 vorig jaar, terwijl er plek is voor 450 nieuwkomers. Dizkartes ontving 800 aanmeldingen voor 300 beschikbare plaatsen.
Het doet me enorm goed dat je dit zegt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit was al maanden uit lieverd, maar wel een leuke trek ja.
Jeetje, hakt het missen van de KEI-week er behoorlijk in.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onze volgende generatie hebben we alvast niets aan lijkt me...
Ik heb 741 LinkedIn connectiesquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:07 schreef DeeBee het volgende:
Niet twee masters, een bestuursjaar, commissie- en buitenlandervaring en minimaal 500 Linkedin connecties hebben.
Klootzakquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:07 schreef DeeBee het volgende:
Niet twee masters, een bestuursjaar, commissie- en buitenlandervaring en minimaal 500 Linkedin connecties hebben.
Niet 20 jaar werkervaring hebben als starterquote:Op maandag 17 augustus 2020 13:07 schreef DeeBee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |