Doodsverwensing, ze hebben er voor minder opgesloten. Hopelijk krijgt King Roland bezoek van de plietie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet dat nou zo ruw?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doodsverwensing, ze hebben er voor minder opgesloten. Hopelijk krijgt King Roland bezoek van de plietie.
Ik ben al weer weggezaptquote:
En het dan ook met een slotje doen zodat ze het niet kunnen lezenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik vraag me echt af met welk gevoel Flopland dan in zn bed ligt vanavond.
"Zo,weer lekker een paar mensen uitgescholden op Twitter,trots"
Ben nog steeds blij dat ze die act er af geflikkerd hebbenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nog steeds die act.
Je zou toch denken na zo lang een ban dat je iets leert in je leven.
Maar wel op andermans openbare kanalen reageren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
En het dan ook met een slotje doen zodat ze het niet kunnen lezen
Erg raar
Sluit het niet maar PSG heeft wel een lekker team. (Ondanks het gerol van Neymar.)quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:12 schreef Solstice1 het volgende:
Mooi dat dat walgelijke regime 't weer niet tot het einde redt. Het is Lyon van harte gegund. Ik ga nog steeds voor een Duitse finale.
Jij klaagt ook overal overquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:27 schreef Duveldrinker het volgende:
Kansloze halve finales.
PSG Bayern wel mooi.
Ja ik ben een klaagbaak.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:33 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij klaagt ook overal over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |