SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:
Tja..... die stond al klaar bij me.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:01 schreef livelink het volgende:
Alsof jullie het hebben afgesproken.
Zijn jullie helemaal klaar voor komend schooljaar, inclusief een reserve rooster ?quote:
The fool on the hill en deze passen wel mooi bij elkaarquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Geen afgesproken werk. Maar ik kan wel vertellen dat ik deze keuze zeer waardeer.
Dit nummer is 1 van de 39 nieuwe binnenkomers in mijn Top 200 allertijden.
Wat de andere 38 zijn, horen jullie binnenkort.
Zekerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
The fool on the hill en deze passen wel mooi bij elkaar
Normaal hebben we de eerste weken om de boel rustig op te zetten. Nu moeten we vanaf dag 1 vol gas. Er mogen nog nsteeds maar 10 personen in het lokaal in plaats van 30quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
Zijn jullie helemaal klaar voor komend schooljaar, inclusief een reserve rooster ?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:05 schreef livelink het volgende:
Die tranen zijn omdat ze het huis heeft verlaten. Er zit een verhaal in de lijst van Melting dit keer.
wat een gedoequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Normaal hebben we de eerste weken om de boel rustig op te zetten. Nu moeten we vanaf dag 1 vol gas. Er mogen nog nsteeds maar 10 personen in het lokaal in plaats van 30
De tranen zijn omdat ze het huis heeft verlaten om carnaval te gaan vieren. Ik sorteer vast voor op het volgende nummer...quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:05 schreef livelink het volgende:
Die tranen zijn omdat ze het huis heeft verlaten. Er zit een verhaal in de lijst van Melting dit keer.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De tranen zijn omdat ze het huis heeft verlaten om carnaval te gaan vieren. Ik sorteer vast voor op het volgende nummer...
Na alle gebeurtenissen deze week weer een super-actueel nummer...quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 21:05 schreef Melting het volgende:
Aan de carrière van het duo kwam definitief een einde toen de jonge Arno op 7 augustus 1987 op 22-jarige leeftijd omkwam tijdens een campingruzie.[2] Gradje haalde in maart 1994 de kranten vanwege zijn betrokkenheid bij een schietpartij in het Eindhovense café Ontdek je plekje. Hij werd in die zaak tot zes jaar cel veroordeeld wegens doodslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |