Wij hebben dat stankloze toilet van geberit, mooi dingetjequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:13 schreef colivo het volgende:
Ik wil de wc vervangen in het huis waar ik ga wonen. Villeroy en boch O.novo wandcloset directflush heb ik op het oog. Ik kan er niet echt ervaringen van lezen. Als ik een filmpje kijk op youtube dan ziet dat spoelen er best ruig uit, over andere toiletten lees ik wel eens dat er water over de rand heen klotst. Daar heb ik geen zin in. Heeft iemand zo'n toilet thuis en kan ie hier z'n ervaringen plaatsen?
Stinkt dat echt niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:27 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Wij hebben dat stankloze toilet van geberit, mooi dingetje
Met zo'n blokje erin toch? Die krijgen wij in ons nog te bouwen huis ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:27 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Wij hebben dat stankloze toilet van geberit, mooi dingetje
Je bedoelt het filterblokje wat achter de spoelknop zit neem ik aan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:49 schreef Rene het volgende:
[..]
Met zo'n blokje erin toch? Die krijgen wij in ons nog te bouwen huis ook!
Zeepblokje dat erin zit ipv hangt aan de WC heb je.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:56 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Je bedoelt het filterblokje wat achter de spoelknop zit neem ik aan?
Hebben wij ook, bevalt ons primaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:26 schreef archito het volgende:
Ik heb de Sphinx 345 xs rimfree. Hele goede ervaringen mee!
Nog nooit iets gemerkt van spetters en het is heel handig schoonmaken.
Ik heb een Geberit Icon. Volgens mij is het dezelfde.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:26 schreef archito het volgende:
Ik heb de Sphinx 345 xs rimfree. Hele goede ervaringen mee!
Nog nooit iets gemerkt van spetters en het is heel handig schoonmaken.
Hang je toch een blokje in de tank?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 18:48 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik heb een Geberit. Ik vind vooral het feit dat een ouderwets wc-blokje niet werkt vervelend. Qua schoonmaak vind ik het hooguit marginaal handiger.
Achteraf gezien had ik liever een normaal toilet genomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |