En aankoop van machines zonder BTW 😎quote:Op dinsdag 9 maart 2021 07:06 schreef Gieliovd het volgende:
Ik overweeg maar een KvK registratie te halen, zodat ik een profi pas kan aanvragen bij de Hornbach
Helaas maken ze op dit moment geen nieuwe profi passen aan bij Hornbach ivm de drukte. Hebben wij ook geprobeerd (hebben al KVK nummer))quote:Op dinsdag 9 maart 2021 07:06 schreef Gieliovd het volgende:
Ik overweeg maar een KvK registratie te halen, zodat ik een profi pas kan aanvragen bij de Hornbach
Moet je wel omzet hebben toch? Om btw af te kunnen trekken?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 07:17 schreef Makrolon het volgende:
[..]
En aankoop van machines zonder BTW 😎
Wat voor voordelen heeft zo'n profi pas?
Eerst tijd (paar jaar?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet je wel omzet hebben toch? Om btw af te kunnen trekken?
Nee past niet. Zonder afgeronde hoeken is maximale diagonaalmaat 213 cm.quote:Op maandag 29 maart 2021 08:20 schreef verita het volgende:
Mensen ik weet niet waar ik mijn vraag moet stellen, dus dan maar hier. Ik heb een paar kastdelen die ik moet vervoeren, en nu zou het errug handig zijn als dat in de dakkoffer zou kunnen. Maar ik kom er niet achter, zonder eerst dakkoffer die in de opslag ligtte plaatsen etc, of het zou passen.
Nu moet dat volgens mij uit te rekenen zijn. Ik ben hier niet goed in
Wil iemand helpen denken / puzzelen?
3x een zijkant van : 232 lang x 19 breed x 04 (cm)
Dakkoffer: binnenmaat 195 lang x 80 breed x 40 hoog (cm). Dakkoffer heeft afgeronde hoeken.
Zouden schuinliggend, de drie kastzijdelen erin passen?
Alvast erg bedankt als je wilt helpen
Oh geweldig, dankjewelquote:Op maandag 29 maart 2021 08:40 schreef NotToBe het volgende:
[..]
Nee past niet. Zonder afgeronde hoeken is maximale diagonaalmaat 213 cm.
Zijn die planken helemaal vlak?quote:Op maandag 29 maart 2021 08:20 schreef verita het volgende:
Mensen ik weet niet waar ik mijn vraag moet stellen, dus dan maar hier. Ik heb een paar kastdelen die ik moet vervoeren, en nu zou het errug handig zijn als dat in de dakkoffer zou kunnen. Maar ik kom er niet achter, zonder eerst dakkoffer die in de opslag ligtte plaatsen etc, of het zou passen.
Nu moet dat volgens mij uit te rekenen zijn. Ik ben hier niet goed in
Wil iemand helpen denken / puzzelen?
3x een zijkant van : 232 lang x 19 breed x 04 (cm)
Dakkoffer: binnenmaat 195 lang x 80 breed x 40 hoog (cm). Dakkoffer heeft afgeronde hoeken.
Zouden schuinliggend, de drie kastzijdelen erin passen?
Alvast erg bedankt als je wilt helpen
Klem ze dan wel vast tussen 4 balken van 4x6. Anders gaan de planken klapperen en dat kan goed gaan, maar ook nietquote:Op maandag 29 maart 2021 10:51 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Zijn die planken helemaal vlak?
Zo ja, dan bind je ze toch op de dakdragers vast?
Dat zou ik graag willen maar dat ziet Dinooo (mijn lief) waarschijnlijk niet zitten, die is bang dat de planken eruit schuiven bij een noodstop, denk ik. Maar ik zal het er nog eens over hebben, bedankt voor het idee @Makrolon en @bleibleiquote:Op maandag 29 maart 2021 11:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klem ze dan wel vast tussen 4 balken van 4x6. Anders gaan de planken klapperen en dat kan goed gaan, maar ook niet.
Dus 2 balken onder, planken erop, 2 balken erop en dan met een touw of spanbandje erom heen aan het begin en einde. (En natuurlijk om de dakdragers).
Heette dat niet een pijp-sleutel?quote:Op maandag 29 maart 2021 12:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die draait je d'r wel schroefdraad op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |