Nee, ze hebben recent het systeem aangepast om ruimte te bieden voor de nieuwste ontwikkelingen. Voor producten in ieder geval.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:48 schreef derLudolf het volgende:
Op eBay wordt ik steeds achterdochtiger naarmate er meer plusjes staanGeen idee waar ze precies naar kijken, misschien nemen ze het bouwjaar juist meer en heb je een oud huis sneller A++++ dan iets nieuws?
Hetzelfde als dat het energielabel op witgoed aangepast is ?quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, ze hebben recent het systeem aangepast om ruimte te bieden voor de nieuwste ontwikkelingen. Voor producten in ieder geval.
Ja, op witgoed doel ik dus. Maar zou ik niet vreemd vinden als ze ook zoiets gedaan hebben voor huizen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:55 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hetzelfde als dat het energielabel op witgoed aangepast is ?
Hehe, neequote:
Das te dik. Tekenen doe je met 0,3quote:Op woensdag 27 april 2022 17:31 schreef derLudolf het volgende:
Ik moet het alleen doen met die pen die er ligt
voor precies dat klein grut waar je geen grip op hebt en geen groot geweld op wil zetten iddquote:Op woensdag 27 april 2022 20:08 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Voor het verstellen van een sensortje op de werkvloer kan het best een handig ding zijn
Nieuwerwets jochiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:29 schreef lipje het volgende:
[..]
Nieuwerwets jochie
Bij mijn vorige werkgever deed ik regelmatig wat in AutoCAD maar nu al zo'n drie jaar niets meer. Ik wou vorige week nog even wat in AutoCAD doen maar goh, ik was heel wat commando's vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is hier ook helemaal niets in Acad ingesteld, bij de vorige hadden we allemaal zelfgemaakte knopjes en zo.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Hahaha die zijn er naast de buisjespennen ingegoten. Die 3D pakketten is allemaal zoeken.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever deed ik regelmatig wat in AutoCAD maar nu al zo'n drie jaar niets meer. Ik wou vorige week nog even wat in AutoCAD doen maar goh, ik was heel wat commando's vergetenEr is hier ook helemaal niets in Acad ingesteld, bij de vorige hadden we allemaal zelfgemaakte knopjes en zo.
Jij zult er ook wel iets langer dan 3 jaar mee hebben gewerktquote:Op woensdag 27 april 2022 22:25 schreef lipje het volgende:
[..]
Hahaha die zijn er naast de buisjespennen ingegoten. Die 3D pakketten is allemaal zoeken.
Als het goed is kan je een 2D autocar tekening als onderlegger gebruiken voor je 3D model. Dan liggen ze ook over elkaar heen.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij zult er ook wel iets langer dan 3 jaar mee hebben gewerkt
De meeste van m'n vorige collega's en m'n huidige collega's vonden het ook allemaal niets, maar ik vond het voor sommige dingen erg makkelijk en snel werken.
Ik moest even een ketting vergelijken van een oud (Acad) en nieuw ontwerp. In Acad kun je makkelijk even twee dingen over elkaar leggen, met move het hart van een kettingwiel op elkaar leggen enzo. Zie je direct het verschil ipv 50 afstanden in een 3D model te meten.
Ik deed het dus andersom, 2D Inventor open in Acad.quote:Op donderdag 28 april 2022 06:44 schreef lipje het volgende:
[..]
Als het goed is kan je een 2D autocar tekening als onderlegger gebruiken voor je 3D model. Dan liggen ze ook over elkaar heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |