Ik geloof er niks van dat die het beter zal doen. Er is gewoon iets met die Red Bull wat Max kan compenseren, maar de rest niet. Gasly was altijd al fantastisch in die TR, zoog hard in de RB en klapt nu weer als een jekko in in de TRAT.quote:
Iedereen zal het beter doen dan Albon.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:43 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat die het beter zal doen. Er is gewoon iets met die Red Bull wat Max kan compenseren, maar de rest niet.
mwah, hij is een stuk beter dan Badoerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Iedereen zal het beter doen dan Albon.
Dat hij dat niet snapt is ongelofelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Would be nice to have an ice cream here”, Olav (lol)
Goed, haal ze maar uit elkaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
Albon gooit m er even mooi voor bij Hamilton
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
Albon gooit m er even mooi voor bij Hamilton
Denk aan de gezondheid van @potjecreme . Ze moet zich niet teveel opwinden en dit soort beelden dragen daar niet echt aan bij.quote:
Softquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:54 schreef Rianne84 het volgende:
Ik heb q2 gemist, op welke banden reden ze?
Rondquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:54 schreef Rianne84 het volgende:
Ik heb q2 gemist, op welke banden reden ze?
Maar Honda heeft ook een party modequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:54 schreef Newone82 het volgende:
0.7 seconde voorsprong. Zeg dat Q3 modus 0.5 seconde waard is, dan wordt het leuk vanaf Spa
Kloptquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 15:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar Honda heeft ook een party mode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |