abonnement Unibet Coolblue
pi_194567738
Hoi,

Ik heb een vraag. Ik praat met een meisje en als ik iets zeg, antwoordt ze altijd. Het enige is dat wanneer ik iets stuur, ze soms direct antwoordt, maar soms uren later en soms midden in de nacht. (Net voordat ze naar bed gaat, denk ik, aangezien haar laatste online hetzelfde moment is als haar antwoord aan mij) tijd tussen mijn bericht en haar antwoord is ze een paar keer online op whatsapp.

Dus is ze niet geïnteresseerd of weet ze gewoon niet wat ze moet zeggen. In het begin zei ze dat ze niet echt weet hoe ze met jongens moet praten via WhatsApp.

ik heb haar voor een date gevraagd maar ze gaf aan dat ze het druk heeft met werk nog 1 week en dat we daarna kunnen kijken.
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 10:18:41 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194567773
Niet geïnteresseerd.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194567784
Ze is of echt druk met werk, of aan het daten met een ander en wil eerst weten hoe dat uitpakt. Simpel.
pi_194567795
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:19 schreef DW457 het volgende:
Ze is of echt druk met werk, of aan het daten met een ander en wil eerst weten hoe dat uitpakt. Simpel.
ze werkt in de zorg en aangezien de zorg altijd onderbezet is wil ik het wel geloven. zeker nu in vakantieperiode
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 10:21:49 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194567817
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:20 schreef whatsapper123 het volgende:

[..]

ze werkt in de zorg en aangezien de zorg altijd onderbezet is wil ik het wel geloven. zeker nu in vakantieperiode
Ja, je wil dus vooral horen wat je wil horen. Ze is niet geïnteresseerd.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194567821
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:20 schreef whatsapper123 het volgende:

[..]

ze werkt in de zorg en aangezien de zorg altijd onderbezet is wil ik het wel geloven. zeker nu in vakantieperiode
Wacht dan gewoon een week man
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 10:27:53 #7
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_194567887
Aan whatsappgedrag kun je weinig aflezen over hoe geïnteresseerd iemand is. Dat verschilt te sterk tussen verschillende personen. De wens om met jou op date te gaan is relevanter en die lijkt er niet zo te zijn.

Mensen kunnen natuurlijk druk zijn, maar als ze graag willen, komen ze zelf vaak met een alternatief. Je kunt het nog wel aankijken, maar als ze na die drukke week nog steeds afhoudt dan zou ik het als een verloren zaak beschouwen.
pi_194567905
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:27 schreef PiyeReloaded het volgende:
Aan whatsappgedrag kun je weinig aflezen over hoe geïnteresseerd iemand is. Dat verschilt te sterk tussen verschillende personen. De wens om met jou op date te gaan is relevanter en die lijkt er niet zo te zijn.

Mensen kunnen natuurlijk druk zijn, maar als ze graag willen, komen ze zelf vaak met een alternatief. Je kunt het nog wel aankijken, maar als ze na die drukke week nog steeds afhoudt dan zou ik het als een verloren zaak beschouwen.
ja zeker dan ga ik er ook niet meer op door. maar vind een week niks zeggen en dan opeens op date vragen ook weer zo vvreemd
pi_194568001
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:27 schreef PiyeReloaded het volgende:
Aan whatsappgedrag kun je weinig aflezen over hoe geïnteresseerd iemand is. Dat verschilt te sterk tussen verschillende personen.
Dit idd. Ik kan ook dagen niet reageren op wa maar als ik geinteresseerd ben spreek ik wel af of stel iig een datum voor wanneer ik wel kan
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 10:41:19 #10
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_194568028
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:29 schreef whatsapper123 het volgende:

[..]

ja zeker dan ga ik er ook niet meer op door. maar vind een week niks zeggen en dan opeens op date vragen ook weer zo vvreemd
Misschien mis ik iets hoor, maar het wil toch niet zeggen dat je dan een week niks kan zeggen?
Ze heeft gewoon een leven naast whatsapp. En gelukkig maar. Gewoon iets minder ongeduldig zijn. Ze reagaart toch en nog wel dezelfde dag ook kennelijk.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_194568055
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:41 schreef Elpis het volgende:

[..]

Misschien mis ik iets hoor, maar het wil toch niet zeggen dat je dan een week niks kan zeggen?
Ze heeft gewoon een leven naast whatsapp. En gelukkig maar. Gewoon iets minder ongeduldig zijn. Ze reagaart toch en nog wel dezelfde dag ook kennelijk.
ja ongeveer dezelfde dag 2:30 is de volgende dag :D anyway ik weet dus nooit waar ik het over moet hebben met whatsapp, werk, weekend vrije tijd hobby's haar/mijn rijkunsten allemaal al gehad.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 10:48:44 #12
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_194568111
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:44 schreef whatsapper123 het volgende:
ja ongeveer dezelfde dag 2:30 is de volgende dag
Welkom op het zolderkamer-autisten-forum. *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:44 schreef whatsapper123 het volgende:
anyway ik weet dus nooit waar ik het over moet hebben met whatsapp, werk, weekend vrije tijd hobby's haar/mijn rijkunsten allemaal al gehad.
O boy en jij denkt dat een real life date het beter gaat maken? Ik voorzie ongemakkelijke stiltes.
Hoe lang praten jullie al met elkaar?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_194568220
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:29 schreef whatsapper123 het volgende:

[..]

ja zeker dan ga ik er ook niet meer op door. maar vind een week niks zeggen en dan opeens op date vragen ook weer zo vvreemd
Ken je haar irl of via een dating app?

Ik snap nooit zo goed waarom men bang is voor gezichtsverlies, indien ze niet geïnteresseerd is is het toch gewoon tot nooit meer ziens?
Dus gewoon op date vragen!
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194568251
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:48 schreef Elpis het volgende:

[..]

Welkom op het zolderkamer-autisten-forum. *O*
[..]

O boy en jij denkt dat een real life date het beter gaat maken? Ik voorzie ongemakkelijke stiltes.
Hoe lang praten jullie al met elkaar?
2/3 weken ongeveer
pi_194568260
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:58 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ken je haar irl of via een dating app?

Ik snap nooit zo goed waarom men bang is voor gezichtsverlies, indien ze niet geïnteresseerd is is het toch gewoon tot nooit meer ziens?
Dus gewoon op date vragen!
dating app. ik ga haar wel op date vragen en ook al gedaan maar ze is deze week druk met werk.En daarna kunnen we kijken. Dus ik vraag het a.s weekend nog een keer als ze dan nee zegt is het klaar.
pi_194568413
Heb je geen eigen leven ofzo? :')
Eisen stellen aan iemand die je nauwelijks kent :N kun je niet gewoon blij voor haar zijn dat ze een eigen leven heeft?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_194568423
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:12 schreef Koral het volgende:
Heb je geen eigen leven ofzo? :')
Eisen stellen aan iemand die je nauwelijks kent :N kun je niet gewoon blij voor haar zijn dat ze een eigen leven heeft?
op dit moment niet echt kan nergens heen en moet de hele dag binnen zitten omdat ik al een week wacht op een coronauitslag
pi_194568496
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:13 schreef whatsapper123 het volgende:

[..]

op dit moment niet echt kan nergens heen en moet de hele dag binnen zitten omdat ik al een week wacht op een coronauitslag
Dan ligt het dus bij jou, en niet bij haar. Waarom zou ze haar prioriteiten in haar leven gaan veranderen voor iemand die ze nauwelijks kent?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_194568520
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:13 schreef whatsapper123 het volgende:

[..]

op dit moment niet echt kan nergens heen en moet de hele dag binnen zitten omdat ik al een week wacht op een coronauitslag
:?
Die testen geven toch binnen 48 uur uitslag?
So we just called him Fred too
pi_194568524
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:13 schreef whatsapper123 het volgende:

[..]

op dit moment niet echt kan nergens heen en moet de hele dag binnen zitten omdat ik al een week wacht op een coronauitslag
2/3 weken is niks qua daten, ze had daarvoor een leven zonder jou en ze heeft nu nog steeds een leven zonder jou. Je gaat op date als het beide uit komt. Stel je niet zo aan en vraag haar over een week nog een x uit, als ze dan nee zegt dan stop je met het contact.
pi_194568529
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:23 schreef Fred2 het volgende:

[..]

:?
Die testen geven toch binnen 48 uur uitslag?
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:23 schreef Fred2 het volgende:

[..]

:?
Die testen geven toch binnen 48 uur uitslag?
het blijft de overheid heh. Ik wacht al bijna een week.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 11:25:07 #22
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194568538
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:44 schreef whatsapper123 het volgende:

[..]

ja ongeveer dezelfde dag 2:30 is de volgende dag :D anyway ik weet dus nooit waar ik het over moet hebben met whatsapp, werk, weekend vrije tijd hobby's haar/mijn rijkunsten allemaal al gehad.
Waarom zou je het op Whatsapp ergens over moeten hebben? Als je wilt daten, moet je het contact met een potentiële date zo snel mogelijk van het digitale af halen. Als je een beetje hebt gechat en hebt geconcludeerd dat het misschien wel zou klikken, direct wat afspreken. Of als dat niet kan ivm Corona, bellen of FaceTimen. Iig niet nog wekenlang whatsappen of chatten.
KuikenGuppy
pi_194568539
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:15 schreef whatsapper123 het volgende: In het begin zei ze dat ze niet echt weet hoe ze met jongens moet praten via WhatsApp.

Hoe kwam dit überhaupt ter sprake
pi_194568540
Maar je whatsappt toch gewoon wanneer je daar zin en tijd voor hebt?
Ik kan soms ook een paar uur doen over een appje beantwoorden. Zelfs als ik allang heb gezien dat iemand me geappt heeft..

Ik app wanneer ik dr zin in heb, das dus echt niet 24/7.
Meestal kijk ik ook wel naar de urgentie van een appje. Als iemand echt meteen antwoord wil is bellen sneller, maar ik kijk soms ook wel of het nodig is om een appje snel te beantwoorden of dat het gewoon een kletspraatje is en het kan wachten als ik er even geen zin in heb.

En dan maakt het niet uit wie me appt.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_194568547
Daarom heb ik die blauwe vinkjes uitgezet als ik wat gelezen heb of niet. Sommige mensen blijken daar helemaal para van te worden.
pi_194568564
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:25 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

Hoe kwam dit überhaupt ter sprake
weet ik niet meer heb de chat verwijderd
pi_194568569
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

Waarom zou je het op Whatsapp ergens over moeten hebben? Als je wilt daten, moet je het contact met een potentiële date zo snel mogelijk van het digitale af halen. Als je een beetje hebt gechat en hebt geconcludeerd dat het misschien wel zou klikken, direct wat afspreken. Of als dat niet kan ivm Corona, bellen of FaceTimen. Iig niet nog wekenlang whatsappen of chatten.
snap ik maar als ze druk is met werk dan kan ik niks anders doen dan wachtne
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 11:28:37 #28
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_194568572
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:13 schreef whatsapper123 het volgende:

[..]

op dit moment niet echt kan nergens heen en moet de hele dag binnen zitten omdat ik al een week wacht op een coronauitslag
Dus je weet niet eens of je wel op date kan, want als je positief bent mag je nog langer in quarantaine.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_194568581
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:28 schreef Elpis het volgende:

[..]

Dus je weet niet eens of je wel op date kan, want als je positief bent mag je nog langer in quarantaine.
klopt maar aangezien ik nog een week moet wachten om het uberhaut te vragen hoop ik wel een uitslag te hebben.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 11:29:44 #30
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194568586
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:28 schreef whatsapper123 het volgende:

[..]

snap ik maar als ze druk is met werk dan kan ik niks anders doen dan wachtne
Wat dacht je van alle dingen die je deed voor je contact had met dit meisje...?
Niks zo onaantrekkelijk als een jongen die als een schoothondje ligt te wachten tot je als meisje wat van je laat horen.
KuikenGuppy
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 11:33:50 #31
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_194568624
TS, je wil te graag en je hebt te weinig afleiding om de tijd door te komen.
pi_194568636
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Daarom heb ik die blauwe vinkjes uitgezet als ik wat gelezen heb of niet. Sommige mensen blijken daar helemaal para van te worden.
Dat ook ja.
Ooit eentje 'Ja, je kwam niet online op whatsapp maar wel op facebook' :|W


Meteen laatst gezien uit gezet.
Helaas kan dat voor fb niet...
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_194568647
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:33 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, je wil te graag en je hebt te weinig afleiding om de tijd door te komen.
klopt weet ik ook van mezelf.
pi_194568688
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Daarom heb ik die blauwe vinkjes uitgezet als ik wat gelezen heb of niet. Sommige mensen blijken daar helemaal para van te worden.
Mensen die daar para van worden wil je toch sowieso niet in je leven?
Ik weiger blauwe vinkjes uit te zetten.

Ooit na 24 uur niet reageren maar wel blauwe vinkjes uitgemaakt voor van alles omdat ik hem zogenaamd negeerde.
“Dodged a bullet”
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194568702
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:27 schreef PiyeReloaded het volgende:
Aan whatsappgedrag kun je weinig aflezen over hoe geïnteresseerd iemand is. Dat verschilt te sterk tussen verschillende personen. De wens om met jou op date te gaan is relevanter en die lijkt er niet zo te zijn.

Mensen kunnen natuurlijk druk zijn, maar als ze graag willen, komen ze zelf vaak met een alternatief. Je kunt het nog wel aankijken, maar als ze na die drukke week nog steeds afhoudt dan zou ik het als een verloren zaak beschouwen.
Mwah. Vaak merk je op whatsapp wel of iemand geïnteresseerd is. Als een vrouw jou interessant vind is de response-tijd vaak sneller.
pi_194568771
Je moet voor je zelf bepalen wat je wilt in contact, de rest mbt tot haar gedrag is alleen maar speculeren. Maar zoals hier boven al gezegd is: op deze manier ga je het verpesten
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 11:50:43 #37
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_194568833
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:39 schreef Paszzz het volgende:

[..]

Mwah. Vaak merk je op whatsapp wel of iemand geïnteresseerd is. Als een vrouw jou interessant vind is de response-tijd vaak sneller.
Dat klopt, maar als haar responstijd normaalgesproken een halve dag is en ze op jou na een uur reageert omdat ze je leuk vindt, dan kan je denken dat ze jou leuker vindt dan iemand die normaal na vijf minuten reageert, maar op jou ieder half uur.

Als je nou merkt dat de reacties steeds langzamer komen en korter worden, dan kun je daar wel conclusies uit gaan trekken.
pi_194568904
Ik denk dat appen hier echt over geanalyseerd wordt, zeker als je iemand nog nooit hebt ontmoet.
Dat eindeloze geapp.....
Dingen als, hoe was je dag blablablabla.

Who cares! Ik ken je niet denk ik dan.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194568928
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:56 schreef Avianflu het volgende:
Ik denk dat appen hier echt over geanalyseerd wordt, zeker als je iemand nog nooit hebt ontmoet.
Dat eindeloze geapp.....
Dingen als, hoe was je dag blablablabla.

Who cares! Ik ken je niet denk ik dan.
Maar waar zou jij het nog een week over gaan hebben dan? Of gewon een week niks zeggen en volgend weekend nog een keer vragen of ze op date wil
pi_194568950
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:24 schreef whatsapper123 het volgende:

[..]


[..]

het blijft de overheid heh. Ik wacht al bijna een week.
Zou je dan niet eens de GGD gaan stalken?
So we just called him Fred too
pi_194568972
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:57 schreef whatsapper123 het volgende:

[..]

Maar waar zou jij het nog een week over gaan hebben dan? Of gewon een week niks zeggen en volgend weekend nog een keer vragen of ze op date wil
Ik ken de “vibe” van het gesprek niet. Je kan tussendoor gewoon een luchtig berichtje sturen toch.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:03:06 #42
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_194568984
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:57 schreef whatsapper123 het volgende:

[..]

Maar waar zou jij het nog een week over gaan hebben dan? Of gewon een week niks zeggen en volgend weekend nog een keer vragen of ze op date wil
Gewoon af en toe van je laten horen. Vertellen over iets leuks dat je meemaakte, dat je aan haar deed denken. Vragen naar iets dat zij nog zou gaan doen. Complete radiostilte gaat een date niet aantrekkelijker maken, maar hele dagen door appen zou ik zeker niet doen.
pi_194568991
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:57 schreef whatsapper123 het volgende:

[..]

Maar waar zou jij het nog een week over gaan hebben dan? Of gewon een week niks zeggen en volgend weekend nog een keer vragen of ze op date wil
Je moet appen omdat je het leuk vindt. Jij lijkt nu alleen maar te willen appen met een ander doel: alleen date regelen ter bevestiging dat ze je nog wel leuk vindt. Dat is compleet fout.

Als je nu niet appt en zij niks van zich laat weten, weet je ook genoeg. Dus ik zou gwn stoppen met appen.
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:19:18 #44
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194569212
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:57 schreef whatsapper123 het volgende:

[..]

Maar waar zou jij het nog een week over gaan hebben dan? Of gewon een week niks zeggen en volgend weekend nog een keer vragen of ze op date wil
Ik zou het over een week nergens over hebben. Ik zou volgend weekend ook niet iets vragen. Ik zou namelijk de hint oppikken die hier gegeven wordt door haar, en dan gewoon afwachten of zij uit zichzelf komt met een date-voorstel.

Als dat uitblijft, dan kun ook jij er niet meer omheen dat ze er geen zin in heeft.

Dat weet je nu ook al, alleen wil je dat nog even niet accepteren.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194569557
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 12:03 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

Je moet appen omdat je het leuk vindt. Jij lijkt nu alleen maar te willen appen met een ander doel: alleen date regelen ter bevestiging dat ze je nog wel leuk vindt. Dat is compleet fout.

Als je nu niet appt en zij niks van zich laat weten, weet je ook genoeg. Dus ik zou gwn stoppen met appen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 12:03 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

Je moet appen omdat je het leuk vindt. Jij lijkt nu alleen maar te willen appen met een ander doel: alleen date regelen ter bevestiging dat ze je nog wel leuk vindt. Dat is compleet fout.

Als je nu niet appt en zij niks van zich laat weten, weet je ook genoeg. Dus ik zou gwn stoppen met appen.
nouja ze reageert dus wel altijd net weer super snel soms duurt het eventjes
pi_194569698
Wat is dan in godsnaam het probleem. Stop met een control freak zijn. Ik herken het, maar het is niet oké.

[ Bericht 50% gewijzigd door Ffokjs1328 op 15-08-2020 13:11:27 ]
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 12:56:31 #47
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_194569706
Hoop dat de dame in kwestie meeleest. En dat haar stalkeralert up to date is...
Echt TS, dit is niet goed hoor.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_194570214
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, je wil dus vooral horen wat je wil horen. Ze is niet geïnteresseerd.
Dat is wel heel erg kort door de bocht vind je zelf ook niet? Tuurlijk, als ze matig terug reageert en nog 1 of 2x begint met dat ze het druk heeft moet je het afkappen, maar omdat bij het minste of geringste te doen...

Ik ben ook geen apper. Omdat ik daar gewoon niet veel mee heb en ben aardig druk bezet irl. Heb ook een aantal keren meegemaakt dat iemand niet veel zei op de app maar irl wel een vlotte babbel had. Soms zegt het wat, maar ook heel vaak niet.

TS, ik zou volgende week nog eens vragen en als ze wil afspreken. Kan ze dan weer niet, dan zou ik het afkappen. Nu al is wel erg vroeg.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_194570287
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 13:42 schreef Telefono het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg kort door de bocht vind je zelf ook niet? Tuurlijk, als ze matig terug reageert en nog 1 of 2x begint met dat ze het druk heeft moet je het afkappen, maar omdat bij het minste of geringste te doen...

Ik ben ook geen apper. Omdat ik daar gewoon niet veel mee heb en ben aardig druk bezet irl. Heb ook een aantal keren meegemaakt dat iemand niet veel zei op de app maar irl wel een vlotte babbel had. Soms zegt het wat, maar ook heel vaak niet.

TS, ik zou volgende week nog eens vragen en als ze wil afspreken. Kan ze dan weer niet, dan zou ik het afkappen. Nu al is wel erg vroeg.
dankje, ik ga het gewoon volgende week proberen inderdaad. Anders kap ik het gewoon af als ze inet kan inderdaad jammer maar helaas dan.
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 14:14:24 #50
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194570591
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 13:42 schreef Telefono het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg kort door de bocht vind je zelf ook niet? Tuurlijk, als ze matig terug reageert en nog 1 of 2x begint met dat ze het druk heeft moet je het afkappen, maar omdat bij het minste of geringste te doen...

Ik ben ook geen apper. Omdat ik daar gewoon niet veel mee heb en ben aardig druk bezet irl. Heb ook een aantal keren meegemaakt dat iemand niet veel zei op de app maar irl wel een vlotte babbel had. Soms zegt het wat, maar ook heel vaak niet.

TS, ik zou volgende week nog eens vragen en als ze wil afspreken. Kan ze dan weer niet, dan zou ik het afkappen. Nu al is wel erg vroeg.
Nee, vind ik niet nee. Dat hele 'ik ben drukdrukdruk' is gewoon een beetje interessantdoenerij. Alsof je op die hele dag alleen midden in de nacht je telefoon 1x vast hebt en dat was het.

Nee, die heb je veel vaker vast. Het is niet dat ze geen tijd heeft. Het is dat TS geen prioriteit is voor haar. Als jij echt echt écht into iemand bent, maar dan écht, dan vind je wel 10 seconden ergens (alsjeblieft zeg :') ) om te reageren, al is het maar als je naar het toilet gaat.

We moeten niet doen alsof je (niet jij, in het algemeen) niet meer dan 1x per dag 10 seconden beschikbaar hebt om even snel iets te reageren. Als je iemand echt echt ECHT leuk vindt, dan vind je die seconden echt wel.

Geen tijd vind ik echt een enorm slap excuus. Ja, je kunt het druk hebben, in een vergadering zitten van een paar uur, sure, maar we moeten niet doen alsof je op een dag van 24 uur, 1.440 minuten, 86.400 seconden, daar maar 1x per dag 'tijd hebt' om te reageren.

Dat is ook waarom TS dit topic heeft geopend. Dit topic is er niet omdat het van een leien dakje gaat, dit topic is er omdat TS een klein stemmetje in zijn hoofd heeft die hem zegt dat dit er niet zo heel erg goed uit ziet, en hij komt hier om zich aan strohalmen vast te klampen, om te zoeken naar andere redenen.

Dat is niet raar, dat gebeurd heel vaak, of het nou IRL of op een forum is, en is volkomen menselijk.

[ Bericht 9% gewijzigd door CoolGuy op 15-08-2020 14:24:38 ]
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:16:01 #51
491910 LaatsteAvondmaal
Neem mezelf ook niet serieus
pi_194571271
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:15 schreef whatsapper123 het volgende:
Hoi,

... ik heb haar voor een date gevraagd maar ze gaf aan dat ze het druk heeft met werk nog 1 week en dat we daarna kunnen kijken.
Te druk bestaat niet. In een week zit 168 uur, een date kost je slechts 2-3 uurtjes. En anders een week later of twee weken later. Maar wekenlang geen tijd voor een date, dat geloof ik niet. Zeker niet als je elkaar via een datingapp hebt ontmoet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:44 schreef whatsapper123 het volgende:

ja ongeveer dezelfde dag 2:30 is de volgende dag :D anyway ik weet dus nooit waar ik het over moet hebben met whatsapp, werk, weekend vrije tijd hobby's haar/mijn rijkunsten allemaal al gehad.
Op zich logisch. Ben zelf niet zo van het bellen/appen, dus ik check ook altijd mijn berichtjes aan het einde van de dag. Tussendoor antwoord ik alleen functionele berichten. Dat zegt dus nog niets over eventuele interesse.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:00 schreef whatsapper123 het volgende:

2/3 weken ongeveer
Dat is een mooie termijn om iemand in real life te ontmoeten. Zeker niet te vroeg. Voorkom in elk geval dat je maandenlang alleen via WhatsApp praat. Zonde van je tijd zonder dat je weet of het ergens toe leidt. Vraag haar of je voor haar kan koken, scheelt haar ook nog tijd en moeite.
Don't be a defeatist, it's very middle class - Lady Violet
pi_194571343
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:16 schreef LaatsteAvondmaal het volgende:

[..]

Te druk bestaat niet. In een week zit 168 uur, een date kost je slechts 2-3 uurtjes. En anders een week later of twee weken later. Maar wekenlang geen tijd voor een date, dat geloof ik niet. Zeker niet als je elkaar via een datingapp hebt ontmoet.
[..]

Op zich logisch. Ben zelf niet zo van het bellen/appen, dus ik check ook altijd mijn berichtjes aan het einde van de dag. Tussendoor antwoord ik alleen functionele berichten. Dat zegt dus nog niets over eventuele interesse.
[..]

Ken je haar leven, ken je haar agenda? Te druk kan ook betekenen dat ze gewoon even momenteel wegens drukte geen zin heeft om te daten maar haar vrije tijd aan zichzelf besteed of bestaande vrienden.

Zeg zo vaak tegen mensen dat ik druk ben maar gewoon ff geen zin heb om af te spreken ook al heb ik dan zondag vrij of whatever, bijv. M’n ouders. Zegt verder niks over mijn gevoel naar heen toe.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 15:53:54 #53
491910 LaatsteAvondmaal
Neem mezelf ook niet serieus
pi_194571831
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 15:20 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

Ken je haar leven, ken je haar agenda? Te druk kan ook betekenen dat ze gewoon even momenteel wegens drukte geen zin heeft om te daten maar haar vrije tijd aan zichzelf besteed of bestaande vrienden.

Zeg zo vaak tegen mensen dat ik druk ben maar gewoon ff geen zin heb om af te spreken ook al heb ik dan zondag vrij of whatever, bijv. M’n ouders. Zegt verder niks over mijn gevoel naar heen toe.
Als ik haar persoonlijk had gekend, had ik Whatsapper123 kunnen voorzien van een persoonlijk advies. Dat is niet zo, dus ik moet mij beperken tot mijn intuïtie.

Uiteraard kan drukte een reden zijn om niet af te willen spreken, maar dan heb je altijd nog een week of twee weken later een mogelijkheid, zoals ik al zei.

Waarmee ik niet wil zeggen dat die dame geen interesse heeft. Je weet het niet, niemand weet het. Alleen die dame zelf. Dat ze altijd antwoord geeft, vind ik genoeg reden om door te gaan. Misschien wordt haar echte interesse wel gewekt bij een ontmoeting in real life en vindt ze WhatsApp te onpersoonlijk of afstandelijk. Het kan allemaal.

Op zich begrijpelijk dat je tegen je ouders zegt dat je te druk bent, maar je kan prima zeggen dat je gewoonweg geen zin hebt en dat je die dag alleen thuis wil zijn. "Te druk" wordt zo vaak als reden gegeven, dat men daar aan gaat twijfelen. Dus ik snap heel goed dat Whatsapper123 deze topic start.
Don't be a defeatist, it's very middle class - Lady Violet
pi_194572196
Leuk dat er allerlei social media is om met elkaar te praten, maar dat betekent niet perse dat iemand ook direct on command op jou berichtje MOET reageren omdat deze mogelijkheden nou eenmaal beschikbaar zijn. Veel mensen lijken dit niet te snappen.
Begrijp me niet verkeerd, als ik zelf bijv. blauwe vinkjes zie maar geen reactie vind ik dat soms ook wel vervelend maar niemand is verplicht om stante pede op jou te reageren.

De redenen waarom iemand niet 'op tijd' reageert kunnen zo uiteenlopend zijn. Ik zou als ik jou was mijn hoofd daar niet over breken. Kan variëren van 'even geen zin nu' tot 'huisdier overleden' tot 'dagje weg' of iets dergelijks.

Ik zou eens lekker met haar in het echt afspreken en kijken of het klikt. Mocht je haar dan beter leren kennen en het word echt iets tussen jullie, kun je altijd nog aan haar vragen waarom ze zo laat reageert. Misschien is het wel een gewoonte van haar of zo en hoef je er verder niks achter te zoeken.

Ik heb bijvoorbeeld een vriendin van me, en die heeft haar telefoon niet aan haar hand geplakt. Legt haar telefoon als ze bezig is met iets ook gewoon weg, en dan kun je pas in de avond een berichtje terugverwachten van haar. Soms wel vervelend als je op het moment zelf wat af moet spreken, maar nogmaals, ze is het niet verplicht aan ons en leeft lekker haar leven.

Kortom: ik zou me er niet druk om maken, en kijken hoe het in het echt is.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2020 16:19:33 ]
pi_194572272
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 14:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, vind ik niet nee. Dat hele 'ik ben drukdrukdruk' is gewoon een beetje interessantdoenerij. Alsof je op die hele dag alleen midden in de nacht je telefoon 1x vast hebt en dat was het.

Nee, die heb je veel vaker vast. Het is niet dat ze geen tijd heeft. Het is dat TS geen prioriteit is voor haar. Als jij echt echt écht into iemand bent, maar dan écht, dan vind je wel 10 seconden ergens (alsjeblieft zeg :') ) om te reageren, al is het maar als je naar het toilet gaat.

We moeten niet doen alsof je (niet jij, in het algemeen) niet meer dan 1x per dag 10 seconden beschikbaar hebt om even snel iets te reageren. Als je iemand echt echt ECHT leuk vindt, dan vind je die seconden echt wel.

Geen tijd vind ik echt een enorm slap excuus. Ja, je kunt het druk hebben, in een vergadering zitten van een paar uur, sure, maar we moeten niet doen alsof je op een dag van 24 uur, 1.440 minuten, 86.400 seconden, daar maar 1x per dag 'tijd hebt' om te reageren.

Dat is ook waarom TS dit topic heeft geopend. Dit topic is er niet omdat het van een leien dakje gaat, dit topic is er omdat TS een klein stemmetje in zijn hoofd heeft die hem zegt dat dit er niet zo heel erg goed uit ziet, en hij komt hier om zich aan strohalmen vast te klampen, om te zoeken naar andere redenen.

Dat is niet raar, dat gebeurd heel vaak, of het nou IRL of op een forum is, en is volkomen menselijk.

Ik ben het ergens wel met je eens, maar ik mis een beetje het gegeven dat zij niet verplicht is om te antwoorden. 'Geen zin op het moment' is een valid reden en haar goed recht. En dat hoeft overigens helemaal niet te betekenen dat zij niet geïnteresseerd is. Let wel, ze hebben nog nooit IRL gedate. Dan ben je in mijn ogen ook helemaal nog niet aan elkaar gehecht en is het dus logisch dat ze hem nog niet op prioriteit 1 zet, toch?
Soms wil je in die fase gewoon nog even je eigen ding doen en dan antwoord je bijv. in de avond.
Pas als je echt (serieus) date, mag je wel verwachten dat iemand je binnen een redelijke termijn een bericht terugstuurt ja.
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 16:30:24 #56
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194572351
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 16:23 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ik ben het ergens wel met je eens, maar ik mis een beetje het gegeven dat zij niet verplicht is om te antwoorden. 'Geen zin op het moment' is een valid reden en haar goed recht. En dat hoeft overigens helemaal niet te betekenen dat zij niet geïnteresseerd is. Let wel, ze hebben nog nooit IRL gedate. Dan ben je in mijn ogen ook helemaal nog niet aan elkaar gehecht en is het dus logisch dat ze hem nog niet op prioriteit 1 zet, toch?
Soms wil je in die fase gewoon nog even je eigen ding doen en dan antwoord je bijv. in de avond.
Pas als je echt (serieus) date, mag je wel verwachten dat iemand je binnen een redelijke termijn een bericht terugstuurt ja.
Nou, dat is natuurlijk 100% waar, zij is hem helemaal niets verplicht. Dat is ook waar de schoen wringt, want TS wil het liefste continue met haar appen, en zij reageert eigenlijk maar sporadisch.

Zij hoeft hem ook niet op prio 1 te zetten. Maar, ik blijf erbij, dat als zij TS zo interessant gevonden had als TS haar interessant vindt, zij echt wel vaker had gereageerd dan wat ze nu doet. Of die interesse dan gebaseerd is op iets 'echts' of niet in het midden gelaten, maar als bij haar de interesse geweest was, had ze vaker gereageerd dan ze nu doet.

Dat is ook waar het scheef gaat, want TS wil veel te graag, en van alle dingen waar die meid mee bezig kan zijn, staat TS ergens onderaan het lijstje. TS heeft daar moeite mee, daarom is dit topic er ook.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194572829
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 16:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, dat is natuurlijk 100% waar, zij is hem helemaal niets verplicht. Dat is ook waar de schoen wringt, want TS wil het liefste continue met haar appen, en zij reageert eigenlijk maar sporadisch.

Zij hoeft hem ook niet op prio 1 te zetten. Maar, ik blijf erbij, dat als zij TS zo interessant gevonden had als TS haar interessant vindt, zij echt wel vaker had gereageerd dan wat ze nu doet. Of die interesse dan gebaseerd is op iets 'echts' of niet in het midden gelaten, maar als bij haar de interesse geweest was, had ze vaker gereageerd dan ze nu doet.

Dat is ook waar het scheef gaat, want TS wil veel te graag, en van alle dingen waar die meid mee bezig kan zijn, staat TS ergens onderaan het lijstje. TS heeft daar moeite mee, daarom is dit topic er ook.
Zeker met je eens. Maar dat er een discrepantie bestaat tussen TS zijn appbehoefte en die van haar hoeft vooralsnog niet te betekenen dat ze niet geïnteresseerd is. ik denk dat TS haar eerst eens in het echt moet gaan ontmoeten. En als ze dan daarna nog steeds zo weinig appt, dan kan je die conclusie van 'niet geïnteresseerd' wat sneller trekken denk ik.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:09:47 #58
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194573009
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:15 schreef whatsapper123 het volgende:
Hoi,

Ik heb een vraag. Ik praat met een meisje en als ik iets zeg, antwoordt ze altijd. Het enige is dat wanneer ik iets stuur, ze soms direct antwoordt, maar soms uren later en soms midden in de nacht. (Net voordat ze naar bed gaat, denk ik, aangezien haar laatste online hetzelfde moment is als haar antwoord aan mij) tijd tussen mijn bericht en haar antwoord is ze een paar keer online op whatsapp.

Dus is ze niet geïnteresseerd of weet ze gewoon niet wat ze moet zeggen. In het begin zei ze dat ze niet echt weet hoe ze met jongens moet praten via WhatsApp.

ik heb haar voor een date gevraagd maar ze gaf aan dat ze het druk heeft met werk nog 1 week en dat we daarna kunnen kijken.
Ik gok dat je vooral moet oppassen wat er eventueel is stuk te maken door EN te claimerig te zijn EN overal iets achter te zoeken.

Als dat onderdeel van je normale persoonlijkheid is, dan zou ik daar eens wat aan gaan werken als ik jou was.
pi_194573367
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:09 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik gok dat je vooral moet oppassen wat er eventueel is stuk te maken door EN te claimerig te zijn EN overal iets achter te zoeken.

Als dat onderdeel van je normale persoonlijkheid is, dan zou ik daar eens wat aan gaan werken als ik jou was.
Ik ben niet erg claimerig het viel me gewoon op. Ik ga tegen haar niet zeggen dat ze online is en waarom ze dan niet reageert. Ik vind het alleen vreemd.
pi_194573430
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:18 schreef CoolGuy het volgende:
Niet geïnteresseerd.
Goh, zo snel zou ik deze dicussie niet trekken. Al is het ontwijken van een date wel niet zo positief, dit was bij mij niet het geval :+
pi_194573581
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:31 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Goh, zo snel zou ik deze dicussie niet trekken. Al is het ontwijken van een date wel niet zo positief, dit was bij mij niet het geval :+
Nouja ontwijken wil ik niet zeggen tuurlijk ze kan nu niet meer als je het drukt hebt met werk. Ze gaf aan dat ze na een week wel kan kijken om op een date te gaan.
pi_194573619
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:38 schreef whatsapper123 het volgende:

[..]

Nouja ontwijken wil ik niet zeggen tuurlijk ze kan nu niet meer als je het drukt hebt met werk. Ze gaf aan dat ze na een week wel kan kijken om op een date te gaan.
Laat het rusten... vrouwen houden vaak niet van afhankelijke en claimerige mannen
  Moderator zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:45:42 #63
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194573709
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:31 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Goh, zo snel zou ik deze dicussie niet trekken. Al is het ontwijken van een date wel niet zo positief, dit was bij mij niet het geval :+
Ik hoop voor TS dat ik ongelijk heb.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_194573782
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:28 schreef whatsapper123 het volgende:

[..]

Ik ben niet erg claimerig het viel me gewoon op. Ik ga tegen haar niet zeggen dat ze online is en waarom ze dan niet reageert. Ik vind het alleen vreemd.
Je hebt een claimerige gedachtegang, heb ik ook gehad zonder dat te uiten
pi_194575274
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:28 schreef whatsapper123 het volgende:

[..]

Ik ben niet erg claimerig het viel me gewoon op. Ik ga tegen haar niet zeggen dat ze online is en waarom ze dan niet reageert. Ik vind het alleen vreemd.
Niks vreemds aan, ze is gewoon niet geinteresseerd. Zo af en toe opent ze je berichtjes, als ze er zin in heeft of misschien doet ze wel alleen beleefd. Want ze weet dat over het algemeen verwacht wordt dat als je berichtjes leest je ze ook beantwoord. Daarom leest ze ze pas als ze zin heeft om te reageren.
Gelukkig voor haar is dat ook geen verplichting en gaat het jou niks aan waarom ze wel online is en niet op jou reageert.
pi_194575400
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 19:23 schreef Granqvist het volgende:

[..]

ze is gewoon niet geinteresseerd.
Wat een onzin om dat zo stellig te zeggen
pi_194599551
welcome to the club.
pi_194599604
Ze heeft heeft geen interesse, of ze heeft beetje interesse, maar is ze nog niet helemaal zeker van jou. Ze reageert traag om je te testen. op die manier filtert ze de stalkers, en needy gasten eruit....Gewoon kalm blijven, sws niet boos /dwingend worden
  maandag 17 augustus 2020 @ 12:35:17 #69
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_194600673
Laten we het zo zeggen. Als ze wel interesse had dan had je dat toch wel geweten?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 17 augustus 2020 @ 15:11:59 #70
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194602624
quote:
Mogelijk zit ze wat minder met haar neus op whatsapp en vind ze het normaal om haar telefoon niet iedere paar minuten te checken. Mensen hebben een verschillende houding daarin.

Zolang die houding consistent is dan is er weinig aan de hand.
  maandag 17 augustus 2020 @ 15:13:43 #71
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194602650
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:18 schreef CoolGuy het volgende:
Niet geïnteresseerd.
Dat is zeer kort door de bocht. Sommige mensen zitten gewoon niet zoveel op whatsapp. Voor sommigen lastig voor te stellen. Maar niet iedereen is aan zijn telefoon vastgegroeid.
  Moderator maandag 17 augustus 2020 @ 15:14:21 #72
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194602662
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 15:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat is zeer kort door de bocht. Sommige mensen zitten gewoon niet zoveel op whatsapp. Voor sommigen lastig voor te stellen. Maar niet iedereen is aan zijn telefoon vastgegroeid.
Tja, laten we afwachten of die date er komt, vanuit haar.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 17 augustus 2020 @ 15:27:08 #73
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194602844
Maar over een weekje nog eens vragen. Als ze dan weer niet thuis geeft gewoon afkappen.
pi_194603525
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 19:29 schreef Ffokjs1328 het volgende:

[..]

Wat een onzin om dat zo stellig te zeggen
:')

quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 15:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat is zeer kort door de bocht. Sommige mensen zitten gewoon niet zoveel op whatsapp. Voor sommigen lastig voor te stellen. Maar niet iedereen is aan zijn telefoon vastgegroeid.
Klopt. Maar als je iemand leuk vind app je wel vaker. Of reageer je wat sneller. Doe je in ieder geval iets om het contact warm te houden. Deze dame is gewoon niet geïnteresseerd.
  maandag 17 augustus 2020 @ 16:17:27 #75
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194603545
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 16:16 schreef Granqvist het volgende:

Klopt. Maar als je iemand leuk vind app je wel vaker. Of reageer je wat sneller. Doe je in ieder geval iets om het contact warm te houden. Deze dame is gewoon niet geïnteresseerd.
Je zal versteld staan hoe verschillend mensen daarin zijn.
pi_194603682
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 16:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je zal versteld staan hoe verschillend mensen daarin zijn.
Dit idd. Mensen zijn gewoon verschillend en zeker met leuk en niet leuk vinden, dat verschilt gwn enorm per persoon. Als je dat allemaal gaat analyseren op basis van je eigen gedrag dan word je helemaal gek. Soms heb ik relatie gekregen nadat het raar begon of weinig kans leek te hebben en soms is het kapot gegaan terwijl het allemaal zo geweldig leek te gaan. Sterker nog ik vind een rustig begin zonder haastigheid een beter begin.

Bovendien vind ik vrouwen in mijn date ervaringen mega wispelturig / twijfelachtig. Bedoel dit niet seksistisch, maar ik date niet met mannen dus zou dat niet weten (wss precies hetzelfde) en het kan ook aan het feit liggen dat ze met mij daten :’).

[ Bericht 5% gewijzigd door Ffokjs1328 op 17-08-2020 16:32:41 ]
pi_194604867
90% kans dat ze je niet interessant genoeg vindt.
  maandag 17 augustus 2020 @ 17:59:02 #78
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_194604998
Heb het topic maar tot zes posts gelezen.

Ze werkt. En ook nog in de zorg. Dat is vermoeiend en in de zorg heb je itt ander werk niet de tijd om constant op je telefoon te kijken.

Of ze is inderdaad niet geïnteresseerd. Of ze gebruikt simpelweg whatsapp niet zoveel.
  maandag 17 augustus 2020 @ 18:44:58 #79
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194605614
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Daarom heb ik die blauwe vinkjes uitgezet als ik wat gelezen heb of niet. Sommige mensen blijken daar helemaal para van te worden.
Dit.

Ridicuul gewoon.. ja, je was online.. uhhuh, ik nam de moeite om tussendoor je berichtje even te lezen, wees blij.

Ik stam nog uit de tijd dat er een paar mensen in de straat een vaste telefoonlijn hadden, met zo'n vettig 2 meter lang krulsnoer.. als je moest bellen liep je naar de buren, en dan mocht je meestal wel even (lokaal) bellen..
Tegenwoordig word je gefileerd als je niet binnen 20 seconden op elke brainfart van willekeurig elk van je tientallen zo niet honderden contacten op 12 verschillende platforms terug reageert of zomaar online durft te zijn zonder meteen iedereen te 'bedienen'. |:( Dat bepaal ik zelf wel.. en als je zanikt, komt er 4 uur standaard wachttijd bij of ik zet je op mute, mafklappers :N :')
Bij steeds meer bedrijven gaat je privefoon gewoon in een locker, en kun je in de pauzes klooien, en anders lekker na werktijd, en terecht :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194607805
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 17:28 schreef whatsapper123 het volgende:

[..]

Ik ben niet erg claimerig het viel me gewoon op. Ik ga tegen haar niet zeggen dat ze online is en waarom ze dan niet reageert. Ik vind het alleen vreemd.
Ben blij dat je dat zegt. Zodra je het whatsapp gedrag (en online status) e.d. van een ander gaat bijhouden en analyseren, dan moet er een lampje gaan branden bij je. Da's gewoon creepy. Haar ermee confronteren is nóóit een goed idee. Dan kan niet anders dan wat-er-ook-zou-kunnen-spelen in de kiem te smoren.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')