Wanneer zou de baby geboren moeten worden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
Helemaal niks hier vandaag hè, geen regen, geen baby...althans ik ga niet denken dat ze het nog even flikt in 1 uur en 3 kwartier.... lekker dan pff
Deze had ik vanmiddag nog in mijn hoofdquote:
Moeten is een groot woord maar vandaag uitgerekend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer zou de baby ge boren moeten worden?
Zal wel weer uitgerekend zijn door het KNMI.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord maar vandaag uitgerekend.
Een geruststelling, binnen nu en 14 dagen is je kleinkind erquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord maar vandaag uitgerekend.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zal wel weer uitgerekend zijn door het KNMI.
Oeh wel pittig om met deze warmte op het laatst te lopen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
Helemaal niks hier vandaag hè, geen regen, geen baby...althans ik ga niet denken dat ze het nog even flikt in 1 uur en 3 kwartier.... lekker dan pff
Dat is bijna zeker hahaha, ze worden opstandig en komende maandag gaat ze weer naar de vk en is in staat om strippen te eisen....... Het is een meisje...dat gaat nog wat worden...quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een geruststelling, binnen nu en 14 dagen is je kleinkind er![]()
Is al bekend of het een jongen of meisje is?
Ze is een bikkel...wat dacht je van een huis in aanbouw, oude boerderij met een half dak en totale binnenkant moet ook nog???quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:32 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oeh wel pittig om met deze warmte op het laatst te lopen.
Ze heeft wel pittige dagen achter de rug met die hitte, ik hoop dat ze te strippen is, het heeft namelijk niet altijd in om te strippen. Orgasme, pittig eten, veel trap lopen, bitter lemon drinken schijnt ook te helpen (volgorde mag ze zelf bepalen)quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is bijna zeker hahaha, ze worden opstandig en komende maandag gaat ze weer naar de vk en is in staat om strippen te eisen....... Het is een meisje...dat gaat nog wat worden...
Klopt, strippen helpt alleen wanneer de boel er klaar voor is, had het bij de eerste ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft wel pittige dagen achter de rug met die hitte, ik hoop dat ze te strippen is, het heeft namelijk niet altijd in om te strippen. Orgasme, pittig eten, veel trap lopen, bitter lemon drinken schijnt ook te helpen (volgorde mag ze zelf bepalen)
Cute!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
Maar ze komt in de wieg te liggen waarin hij ook lag, hij staat klaar.
Zoals mijn oma zei: Er is er nog nooit één blijven zitten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Klopt, strippen helpt alleen wanneer de boel er klaar voor is, had het bij de eerste ook.
Wow.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze is een bikkel...wat dacht je van een huis in aanbouw, oude boerderij met een half dak en totale binnenkant moet ook nog???
Wat ben ik trots op mijn keihard werkende zoon maar verslijt hem in stilte ook voor gek....
Eerste kleinkind als ik het dan goed begrijp?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, alweer 31 jaar geleden dat ik na twee dochters een zoon kreeg die mij nu oma maakt...
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:51 schreef shiitake het volgende:
[..]
Eerste kleinkind als ik het dan goed begrijp?
Ah leuk en spannend tegelijk dan. Hopelijk laat ze niet lang meer op zich wachten.quote:
iddquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:54 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ah leuk en spannend tegelijk dan. Hopelijk laat ze niet lang meer op zich wachten.
Leuk ook dat ze in de wieg van je zoon komt. Dat is wel heel speciaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |