abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 augustus 2020 @ 23:06:59 #193
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194610061
“Jongeren en ouderen”??!!?

Zijn wij middelbaren dan godverdomme de enigen die nog een beetje normaal kunnen doen???

Als ze niet gauw ophouden sla ik de eerste de beste jongere/oudere die ik morgen tegen kom vol op z’n bek!!!
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194610131
quote:
87s.gif Op maandag 17 augustus 2020 23:06 schreef Tyr80 het volgende:
“Jongeren en ouderen”??!!?

Zijn wij middelbaren dan godverdomme de enigen die nog een beetje normaal kunnen doen???

Als ze niet gauw ophouden sla ik de eerste de beste jongere/oudere die ik morgen tegen kom vol op z’n bek!!!
De volgende stap is natuurlijk mensen van alle leeftijden. _O_
pi_194610153
twitter
pi_194610219
De politie, en justitie, zal een duidelijke boodschap af moeten geven door keihard in te grijpen en zware straffen uur te delen, want anders, als men halfzachte maatregelen blijft nemen, zal dit zich als een olievlek over het land verspreiden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_194611065
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 21:19 schreef SuperKaas het volgende:
Wat ik jammer vind is dat nog geen enkele fokker woonachtig in dit soort buurten zich heeft opgeworpen om dit alles te livestreamen ter onzer vermaak ;(
Tsja, op de tijdstippen dat dit zich afspeelt lig ik vaak al op een oor.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194611121
quote:
87s.gif Op maandag 17 augustus 2020 23:06 schreef Tyr80 het volgende:
“Jongeren en ouderen”??!!?

Zijn wij middelbaren dan godverdomme de enigen die nog een beetje normaal kunnen doen???

Als ze niet gauw ophouden sla ik de eerste de beste jongere/oudere die ik morgen tegen kom vol op z’n bek!!!
Deze man _O_
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 07:14:41 #199
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_194612286
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2020 12:59 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Maar dan is segregatie toch het beste leefwijze? Soort moet gewoon bij soort wonen. Dat heeft altijd het best gewerkt. Diversiteit is grote onzin en totaal geen verrijking. Maar als ik dit opper dan ben je racist of zoiets volgens forum mods hier...
Wat heeft segregatie met mijn post te maken damn... :')
pi_194612303
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 07:14 schreef detaris het volgende:

[..]

Wat heeft segregatie met mijn post te maken damn... :')
1. Lage sociale klasse niet mixen met hoge sociale klasse

2. Verschillende culturen niet mixen

Dan zijn we al een stuk in de goede richting niet?
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 07:28:41 #201
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_194612325
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 07:21 schreef BookFreak het volgende:

[..]

1. Lage sociale klasse niet mixen met hoge sociale klasse

2. Verschillende culturen niet mixen

Dan zijn we al een stuk in de goede richting niet?
De overheid heeft de taak orde en de wet te handhaven ongeacht de sociale klasse / cultuur.

En in de Schilderswijk wonen ook gewoon Marokkanen etc die niets met deze shit te maken hebben maar wel last hebben van die relschoppers. Die mensen laat men dus gewoon aan hun lot over met het eeuwige pappen en nathouden.

Mensen die dit soort ongeregeldheden aanpakken om hun eigen racistische segregatiefantasietjes te etaleren.. :')
pi_194613525
eentje uit de groep uitzoeken en die He-le-maal de vernieling in helpen met de wapenstok.
dat hoeft niet lichtjes.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194613572
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 09:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
eentje uit de groep uitzoeken en die He-le-maal de vernieling in helpen met de wapenstok.
dat hoeft niet lichtjes.
proportionaliteit is een te moeilijk woord voor agressief rechts? :D
pi_194613595
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 10:02 schreef Basp1 het volgende:

[..]

proportionaliteit is een te moeilijk woord voor agressief rechts? :D
je kunt ook de hele groep natuurlijk de vernieling in helpen.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_194613716
Mediacourant

Wouter grijpt in bij Jinek: politiek correct over rellen

Geplaatst op di 18 aug 2020 om 10:00

Veel tv-kijkers zaten zich gisteren op te vreten toen het in de talkshow van Eva Jinek, en overigens ook in Op1, ging over de onruststokers in Utrecht en Den Haag. De roze olifant in de kamer, de afkomst van de relschoppers, werd niet benoemd, briesten kijkers op social media. We moeten het niet hebben over de afkomst van de daders en ook niet harder gaan straffen, zo klonk het aan tafel. Telegraaf-journalist Wouter de Winther probeerde nog een kritische noot te plaatsen, vinden de kijkers.
Terwijl men op social media al dagenlang beelden ziet van jongeren met petjes en neptasjes van Gucci en raddraaiers die op scooters rondrijden met Marokkaanse vlaggen, is er volgens ambtenaren niets te zeggen over de achtergrond van de oproerkraaiers.

Er is volgens politiebobo Paul van Musscher niet één specifieke groep die zich misdraagt. Wouter de Winther daarop verbaasd: “Ik hoorde u net even vertellen dat alle afkomsten bij elkaar waren en het een divers pluimage was. Kunt u dan even vertellen welke afkomst deze mensen hebben?”

Politie-Paul: “Nederlandse jongens, Nederlands-Nederlands, Nederlands-Marokkaans, Nederlands-Turks, Nederlands-Antilliaans. Alles door elkaar.”

Wouter: “En de verhoudingen zijn allemaal gelijk?”

Politie-Paul: “In de eerste twee nachten hebben we vooral autochtone jongeren daar gezien.”

Tafelgast Appie El Massaoudi, die in een van de onrustwijken onderneemt, wil het niet over de achtergrond van de relschoppers hebben. “Het gaat nu naar een bepaalde hoek, maar ik denk dat het een Haags probleem is. Ik denk dat we daar moeten inzetten. Het heeft geen zin om een bepaalde groep te noemen, van: het zijn die jongeren of die jongeren. Voor mij zijn het Haagse jongeren en daar moeten we beleid op maken.”

Politie-Paul: “Normaal registreren we niet op etnische komaf. Het gaat om het vertoonde gedrag dat strafbaar is. Daar acteren wij op. Het beeld in de stad Den Haag is echt anders dan wat hij zegt over Utrecht. Dat is wat het is.”

Appie: “Ik vind dat het geen rol mag spelen. Diversiteit is voor mij een kracht.”

Op1

Bij concurrent Op1 ging het er net zo aan toe. “Om wat voor jongeren gaat het?“, vroeg presentator Hugo Logtenberg aan een andere politiebobo, namelijk Martin Sitalsing.

Martin: “Het zijn jongeren van verschillende allooi.”

Hugo: “Hebben ze een gemeenschappelijke achtergrond deze jongeren?”

Martin: “Ehhh, ehhh, als ik daar zo in heel Nederland naar kijk dan zie ik niet echt een gemene deler.”

Guido

Story-baas Guido den Aantrekker keek er met ergernis naar. “Nederlandse politie dwingt nul (0) respect af met zo’n softe houding. Ik hoor alleen maar excuses namens het tuig. Wat een flut.”

“Heel goed Wouter de Winther. Je bent de enige realist aan tafel – rest bestaat uit zachte heelmeesters. Opvoeden, daar begint het mee. Misdragingen? Knippen en scheren die gasten, dan lullen we daarna wel verder over kansen en leuke hobby’s.”
pi_194613724
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 09:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
eentje uit de groep uitzoeken en die He-le-maal de vernieling in helpen met de wapenstok.
dat hoeft niet lichtjes.
Je moet zo'n hele groep gewoon keihard aanpakken. Je hebt je te gedragen als burger. En dit soort gedrag raakt kant noch wal.

Alhoewel, nu ik er over nadenk ... Ik heb in de BLM-topicreeks mogen leren, van een stel zéér linkse users hier, dat dit soort gedrag slechts een teken is van onvrede over racistische onderdrukking en een te grote sociale ongelijkheid. Dus eigenlijk moeten we dit soort gedrag niet veroordelen maar er juist begrip voor opbrengen en luisteren naar dit soort jongeren :s)
pi_194613760
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 10:15 schreef Pleun2011 het volgende:
“Het gaat nu naar een bepaalde hoek, maar ik denk dat het een Haags probleem is. Ik denk dat we daar moeten inzetten.
Ja een Haags probleem. Daarom rellen er ook Marokkaanse jongeren in Utrecht, Tilburg en Amersfoort.
pi_194613787
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 10:02 schreef Basp1 het volgende:

[..]

proportionaliteit is een te moeilijk woord voor agressief rechts? :D
ben jij blij met deze situatie. vanavond gaat het gewoon weer mis.
durf in te grijpen. zodra je de hele groep aanpakt kruipen ze allen in de slachtofferrol en zitten ze een dag later bij Jinek uit te huilen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194613805
Ik vraag me vooral af waar het vandaan komt, dat er continue een hand boven het hoofd van zulke jongeren moet worden gehouden.
pi_194613919
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 10:23 schreef Dejannn het volgende:
Ik vraag me vooral af waar het vandaan komt, dat er continue een hand boven het hoofd van zulke jongeren moet worden gehouden.
Enige dat ik kan bedenken is dat men te bang is om beschuldigd te worden van discriminatie. Vond het gisteren wel heel erg. Iedereen die betere ogen heeft dan -10 kan zien dat het om Marokkanen gaat die de boel verzieken. En dan toch krampachtig weigeren dit te benoemen en ten onrechte autochtonen en anderen erbij halen. Ziek
pi_194613979
In hoever denken jullie dat deze rellen iets te maken hebben met de Corona frustraties die bij veel jongeren heerst?
pi_194614152
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 10:31 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Enige dat ik kan bedenken is dat men te bang is om beschuldigd te worden van discriminatie. Vond het gisteren wel heel erg. Iedereen die betere ogen heeft dan -10 kan zien dat het om Marokkanen gaat die de boel verzieken. En dan toch krampachtig weigeren dit te benoemen en ten onrechte autochtonen en anderen erbij halen. Ziek
Fel ingaan tegen Henk Krol vanwege zijn koekjes-declaratie. Om toch kijkcijfers te kunnen halen. Er is geen presentator die gewoon eens zegt waar het op staat. Laat Johan Derksen maar die primetime talkshow presenteren zonder Wilfriet.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194614884
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 10:36 schreef MakkieR het volgende:
In hoever denken jullie dat deze rellen iets te maken hebben met de Corona frustraties die bij veel jongeren heerst?
deze 'jongeren' .... Nee. de Marokkanen hadden voor de Coronauitbraak al frustraties. het verschil is dat er nu veel mensen thuis zijn. makkelijk inbreken en spullen jatten lukt even niet.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194615428
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 10:36 schreef MakkieR het volgende:
In hoever denken jullie dat deze rellen iets te maken hebben met de Corona frustraties die bij veel jongeren heerst?
Ik denk dat iedereen ter wereld die gehinderd wordt door de situatie omtrent Covid hier gefrustreerd door is. Desalniettemin, is dit een reden om over te gaan tot dergelijk gedrag wat we nu zien in verscheidene Nederlandse steden? Nee.
pi_194615838
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 12:15 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen ter wereld die gehinderd wordt door de situatie omtrent Covid hier gefrustreerd door is. Desalniettemin, is dit een reden om over te gaan tot dergelijk gedrag wat we nu zien in verscheidene Nederlandse steden? Nee.
Eens. Het slaat werkelijk nergens op. En normale mensen maar afstand houden om elkaar proberen niet te besmetten maar in Den Haag en Utrecht met grote groepen schijt hebben aan alle regels en er mee weg komen. Het is mij een groot raadsel waarom ze niet van de straat geknuppeld zijn door de politie. Waarom laat men dit toe? Daar zou ik zó graag eens een antwoord op krijgen. En dan hoor ik net Rutte zeggen dat de regels wat aangescherpt worden. Telt dat niet voor deze losgeslagen idioten maar alleen voor normale mensen?
  dinsdag 18 augustus 2020 @ 13:00:18 #216
22565 asco
Los in deze tent
pi_194615978
Het is allemaal angst van dat tv-volk. Overigens voor mij een raadsel hoe je daar überhaupt nog naar kunt kijken maar dat terzijde.

Ieder normaal weldenkend mens ziet wie dat zijn maar niemand heeft zin om zich te laten beveiligen als je op TV gewoon zegt dat het eens klaar moet zijn met die buitenlandse tuigjongeren krapuul.

Ja, zo simpel is het. Ze zijn bang.
pi_194615985
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 12:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eens. Het slaat werkelijk nergens op. En normale mensen maar afstand houden om elkaar proberen niet te besmetten maar in Den Haag en Utrecht met grote groepen schijt hebben aan alle regels en er mee weg komen. Het is mij een groot raadsel waarom ze niet van de straat geknuppeld zijn door de politie. Waarom laat men dit toe? Daar zou ik zó graag eens een antwoord op krijgen. En dan hoor ik net Rutte zeggen dat de regels wat aangescherpt worden. Telt dat niet voor deze losgeslagen idioten maar alleen voor normale mensen?
de politie doet wel charges, echter gaat dit gespuis dan een paar straten verder hangen.
het idee van 1 zo'n ..... overlastgever... helemaal de vernieling in rammen zie ik wel zitten. dat de rest van de groep dat mooi ziet en een goed beeld krijgt. film dat maar.
laat die ophef maar komen, wat zielig voor die arme jongen. desnoods met extra uitzending Jinek en Op1 waar zijn familie kan uithuilen.

de excuses kennen we wel. armoede, groot gezin en weinig geld, geen eigen kamer hebben, kinderen worden de straat op gestuurd. allemaal leuk, geen reden voor dit gedrag.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194616100
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 10:36 schreef MakkieR het volgende:
In hoever denken jullie dat deze rellen iets te maken hebben met de Corona frustraties die bij veel jongeren heerst?
Helemaal niks, die zijn daar helemaal nooit mee bezig geweest. toen wij met zijn allen braaf anderhalve meter uit elkaar gingen staan in de rij voor de kassa in de supermarkt, stonden zij met zijn allen op een kluitje op pleintjes en straathoeken te blowen en energydrinks te klappen,zoals gewoonlijk dus.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194616331
Deze idioot.... :')

''Nederlanders onthoofden''....Weer zo'n woordenkunstenaar. 8)7

twitter
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_194616496
quote:
4s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 13:32 schreef SpaceOddity het volgende:
Deze idioot.... :')

''Nederlanders onthoofden''....Weer zo'n woordenkunstenaar. 8)7

[ twitter ]
Wie is die zwakzinnige staatsmongool en waarom zit ie niet in een dwangbuis?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194616508
dit geeft aan dat hij zichzelf geen Nederlander voelt. Het is Sait Cinar, bekend van Altijdgeslaagd.

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_194616580
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 13:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
dit geeft aan dat hij zichzelf geen Nederlander voelt. Het is Sait Cinar, bekend van Altijdgeslaagd.

Ja... idd.

Theoriecursus met 110% Slagingskans. :')
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_194616634
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 13:00 schreef asco het volgende:
Het is allemaal angst van dat tv-volk. Overigens voor mij een raadsel hoe je daar überhaupt nog naar kunt kijken maar dat terzijde.

Ieder normaal weldenkend mens ziet wie dat zijn maar niemand heeft zin om zich te laten beveiligen als je op TV gewoon zegt dat het eens klaar moet zijn met die buitenlandse tuigjongeren krapuul.

Ja, zo simpel is het. Ze zijn bang.
Zeker. Ik ga dat ook niet op tv zeggen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator dinsdag 18 augustus 2020 @ 14:12:55 #224
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194616733
Ik vind het wel opvallend hoe een grote groep Marokkanen een hekel heeft aan alles dat met Nederland te maken heeft, zie je bij andere groepen veel minder. Een cultuur dingetje? Je trots op je eigen land?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')