Nou, dat zeg ik toch, het is gewoon niet waar dat dat per definitie 20k is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
13k hier, niet heel lang geleden gekocht.. Kan bij een starterswoning toch wel een stukje onder 10k.
Leer eens begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tja, als je de kosten koper niet eens bij elkaar krijgt moet je ook helemaal niet een huis willen kopen.
Idem. Huizen verkopen vanzelf voor meer. Itt huren die stijgen voor minder.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wees maar niet bang...die ben je zo weer kwijt...zou gewoon kopen..toen ik net begon met werken en mijn proefjaar werd stilzwijgend verlengt naar onbepaalde tijd...meteen een huisje gekocht...thuis blijven wonen en sparen/opknappen etc..
Dit jaar liep de eerste 10 jaar alweer af van 4.6% naar 1 nog wat maandelijkse lasten meer dan 50% gedaald..![]()
![]()
Ik snap jullie echt niet, altijd het slachtoffer uithangen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:34 schreef AgentS het volgende:
[..]
Het klopt toch? Ik heb niks tegen andere culturen, maar dat een mislukkeling die kokend water over een ander gooit voorrang krijgt boven iemand die hier al zijn leven lang woont, geen strafblad heeft en bijdraagt is gestoord.
Ik zal wel even magisch mijn chronische ziekte wegwensen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:57 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik snap jullie echt niet, altijd het slachtoffer uithangen.
Je bent de regiseur van je eigen leven, 2000 te weinig? Zorgen dat je er 3 of gaat verdienen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:57 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik snap jullie echt niet, altijd het slachtoffer uithangen.
Je bent de regiseur van je eigen leven, 2000 te weinig? Zorgen dat je er 3 of gaat verdienen.
Juist elk jaar weer 3/5% erbij..in 10jaar tijd betaal je gewoon het dubbele ..als of je je salaris in de vuurkorf gooitquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:57 schreef Rene het volgende:
[..]
Idem. Huizen verkopen vanzelf voor meer. Itt huren die stijgen voor minder.
Ach gut, maar wel blij zijn met Corona wat andere mensen dan hebben, omdat dat voor jou gunstiger zou zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:58 schreef AgentS het volgende:
[..]
Ik zal wel even magisch mijn chronische ziekte wegwensen.
Die partij is meester in manipulatie van arbeiders en middenklasse.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:27 schreef AgentS het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze een meerderheid hebben als ze,er slechts zijn voor maximaal 10% van het volk.
dit is verouderde informatie uit 2017. zal inmiddels wel meer zijn.quote:- Johannes Cornelis Martinus Veldhuijzen (57 jaar), 512
- Johannes Rappange (87), 449
- Marianne Allegonda Pon (71), 393
- Alphonsus Petrus van Eijsden (69), 269
- Dick van de Oudeweetering (63), 268
- Hendrikus Wouter van Driel (63), 245
- Gerrit van de Poppe (83), 208
- Nicolaas Petrus Johannes Sandmann (71), 207
- Berend Boersema (45), 206
- Harrie van Zijl (82), 185
- Boris Otte (47), 176
- Elisabeth Geertruida Dijkhuis (83), 171
- Robbert Paul Rappange (54), 135
- Pieter Maarten Feenstra (60), 131
- Maarten Post (77), 108
- Leonardus Maria de Lange (73),106
- Adrianus Gijsbertus van Riet (82), 103
- Robert Gerald Henry van Tuin (71), 102
- Zijne Hoogheid Bernhard Lucas Emmanuel van Oranje-Nassau, van Vollenhoven (47), 102
- Anthonie Mans (51), 101
Ik heb een universitair diploma en werk al op het max van wat mijn lichaam aankan. Meer uur en ik krijg letterlijk gezondheidsklachten. Lekker makkelijk roepen.quote:
Ik jank niet dat ik ziek ben, dood gaan we toch. Het is wat het is. Ik geef alleen de reden aan waarom ik geen 40, 50, 60 uur werk. Ik kan ook een uitkering trekken en huilen over mijn zware leven maar dat doe ik niet. Minimumloon zou het minimum moeten zijn waarmee mensen kunnen huren vind ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ach gut, maar wel blij zijn met Corona wat andere mensen dan hebben, omdat dat voor jou gunstiger zou zijn.
Bernhard 🤮🤮🤮🤮quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
wij hebben dus bij elkaar in totaal 0 huizen in bezit.
21 personen hebben per persoon meer dan 100 Amsterdamse huizen in bezit.
[..]
dit is verouderde informatie uit 2017. zal inmiddels wel hoger zijn.
Ik stem zelden, maar de komende verkiezingen toch maar doen. Zijn alleen allemaal zo kut.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die partij is meester in manipulatie van arbeiders en middenklasse.
Ze hebben zich rond 2010 opeens voorgedaan als dé partij voor de "hardwerkende" Nederlander. Een soort nieuwe en betere PvdA. Af en toe een goede populistische uitspraak ertegenaan gooien over buitenlanders, tokkies, parasieten en die zetels zijn ook weer binnen.
Na jarenlang wanbeleid, corruptie, en kiezersbedrog zijn ze anno 2020 nog steeds de grootste in de peilingen. Hilarisch.
"Je mag niet pleiten voor verandering, je moet gewoon je bek dicht houden en dubbele uren gaan draaien."quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:58 schreef AgentS het volgende:
[..]
Ik zal wel even magisch mijn chronische ziekte wegwensen.
Okeej.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:00 schreef AgentS het volgende:
[..]
Ik heb een universitair diploma en werk al op het max van wat mijn lichaam aankan. Meer uur en ik krijg letterlijk gezondheidsklachten. Lekker makkelijk roepen.
Was ik een luie uitkeringtrekker dan had je dit kunnen zeggen.
Koekoek..hoeveel zal daar permaand binnenstromenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
dit is verouderde informatie uit 2017. zal inmiddels wel meer zijn.
Ik neem CoolGuy niet serieus verder, die is binnen no time overspannen zo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"Je mag niet pleiten voor verandering, je moet gewoon je bek dicht houden en dubbele uren gaan draaien."
Aldus CoolGuy en halfway.
Gezien biggetje Amalia een miljoen per jaar krijgt vast genoeg.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Koekoek..hoeveel zal daar permaand binnenstromen
Tering hoe kom je aan die doekoe dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
dit is verouderde informatie uit 2017. zal inmiddels wel meer zijn.
Jij klinkt nogal overspannen. Zet die tering naar de nering. Kom uit de slachtofferrol. Of accepteer dat je door ziekte 250 per maand minder verdiend en niet verder komt. Geniet van mooie dingen die je nu doet en/of kan doen en kijk niet naar anderen de hele tijd. Dat lijkt me zeer vermoeiend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:06 schreef AgentS het volgende:
[..]
Ik neem CoolGuy niet serieus verder, die is binnen no time overspannen zo.
ik vergeet helemaal Wybren van Haga. die heeft 50 panden in prive-bezit en 80 panden in zijn bedrijf Sjopperdepop BV. Deze BV heeft 1 aandeelhouder en 1 bestuurder: Wybren van Haga.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Koekoek..hoeveel zal daar permaand binnenstromen
Waarom zou ze dat moeten accepteren?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:07 schreef Rene het volgende:
Of accepteer dat je door ziekte 250 per maand minder verdiend en niet verder komt.
Ik ben gefrustreerd dat ik niet kan huren met iets wat een normaal modaal salaris is. Dat is een probleem in beleid, niet mijn schuld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:07 schreef Rene het volgende:
[..]
Jij klinkt nogal overspannen. Zet die tering naar de nering. Kom uit de slachtofferrol. Of accepteer dat je door ziekte 250 per maand minder verdiend en niet verder komt. Geniet van mooie dingen die je nu doet en/of kan doen en kijk niet naar anderen de hele tijd. Dat lijkt me zeer vermoeiend.
Of huurwoning. De gemiddelde mbo-er verdient hetzelfde voor 40 uur werk als ik voor 32. Dat is een hele grote groep.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat moeten accepteren?
Als ze naar haar vermogen werkt, belastingen betaalt, en haar steentje bijdraagt, waarom zou ze dan geen recht hebben op een betaalbare koopwoning?
Zeker is dat probleem in beleid. Als je dit niet zelf kan veranderen dan zijn er eigenlijk 2 gezonde opties:quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:16 schreef AgentS het volgende:
[..]
Ik ben gefrustreerd dat ik niet kan huren met iets wat een normaal modaal salaris is. Dat is een probleem in beleid, niet mijn schuld.
Aandelen BAM kopen, nadat ze zijn uitgebouwd verzilveren en huis kopen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:18 schreef BIGGIE96 het volgende:
Gemiddelde huizenprijs is 308.000 euro. Krijg toch de tering kutvvd
Je pakt alles nogal persoonlijk op. Lijkt me onnodig. Je bedoelt dat het in zijn algemeen een probleem is. En ja, dat is het inderdaad. Wat we eraan doen? Oplossingen zoeken, goedkopere plekken zoeken, wellicht samen met iemand wonen of anderszins.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:16 schreef AgentS het volgende:
[..]
Ik ben gefrustreerd dat ik niet kan huren met iets wat een normaal modaal salaris is. Dat is een probleem in beleid, niet mijn schuld.
Ik ben wel benieuwd naar de mediaan, weet jij die toevallig?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:18 schreef BIGGIE96 het volgende:
Geen idee broer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:20 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de mediaan, weet jij die toevallig?
Met 2000 netto zit je onder het modale inkomen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:16 schreef AgentS het volgende:
[..]
Goeie optie maar ik doe liever bitcoins.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Aandelen BAM kopen, nadat ze zijn uitgebouwd verzilveren en huis kopen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:06 schreef AgentS het volgende:
[..]
Ik neem CoolGuy niet serieus verder, die is binnen no time overspannen zo.
Het is gewoon niet uit te leggen dat je wel 1000 euro huur kan betalen maar een hypotheek van 450 euro is een probleem.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:23 schreef snabbi het volgende:
[..]
Met 2000 netto zit je onder het modale inkomen.
Het is inderdaad niet jouw schuld dat er weinig woonruimte is, maar het is wel iets waar je zelf mee moet leven. Jouw probleem is dat je de werkelijkheid niet wilt accepteren. Het leven is niet eerlijk, er zullen altijd anderen zijn die het beter hebben. Dat staat het echter niet in de weg dat je het wel leuk voor jezelf kan maken.
En ik vind het zelf prima beleid. Wij mogen als samenleving best zorgen voor de mensen die minder goed bedeeld zijn. Dat doen we ook. Je mag genieten van de voorzieningen die grotendeels door anderen betaald worden, je hebt onderdak en kan gewoon een prima leven leiden. We leven in een prachtig land!
Zwaar leven klinkt nogal hypochondrisch. Iedereen (ook ik) heeft wel eens een flinke tegenslag; is alleen maar goed, word je sterk van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:02 schreef AgentS het volgende:
Ik kan ook een uitkering trekken en huilen over mijn zware leven maar dat doe ik niet. Minimumloon zou het minimum moeten zijn waarmee mensen kunnen huren vind ik.
En wie is al decenia de grootste partij en schuldig aan dit beleid? Juist de vereniging van dieven. Vroeger was de rente 11.5 procent maar was datzelfde huis een ton goedkoper.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:26 schreef blomke het volgende:
[..]
Zwaar leven klinkt nogal hypochondrisch. Iedereen (ook ik) heeft wel eens een flinke tegenslag; is alleen maar goed, word je sterk van.
Afgezien daarvan, wil je dus huren met een netto inkomen van ¤2000,- Wat is je woonwens qua omvang, locatie? Centrum A-dam wordt lastig, Delfzijl of Slenaken al realistischer.
Wat verder al gezegd is: probeer te kopen; huren wordt steeds onaantrekkelijker.
Verder aan alle politici hier die de VVD op de korrel nemen: wel de grootste partij en het failliete woonbeleid is al decennia eerder ingezet door andere partijen in het andere politieke spectrum door liberalisatie van de woningbouwverenigingen, het asielbeleid en het beleid om de kanslozen te subsidiëren om kansloos te blijven door: oneindige uitkeringen, huursubsidies en progressief belastingbeleid.
TS geeft zelf aan niet te willen kopen, dus een hypotheek is hier niet aan de orde. Ik ga daarom niet off-topic door de scheefheid van kopen en huren te behandelen. In een ander topic kunnen we het wmb prima hebben over de regels die aan hypothecaire leningen zijn opgesteld. Daar zit vast veel meer gedachte achter dan je zelf zou denken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:25 schreef BIGGIE96 het volgende:
[..]
Het is gewoon niet uit te leggen dat je wel 1000 euro huur kan betalen maar een hypotheek van 450 euro is een probleem.
Jammer een mediaan zegt wat meer over het aantal huizen dat goedkoper of duurder is...quote:
Ja, wat anders dan? Moeten mensen die "het wel prima vinden", hun huis uit, om plaats te maken voor import, kansarmen en fokkers? Punt is dat er te veel mensen zijn (en nog steeds bijkomen) in verhouding tot het aantal huizen. Da's een beleidsprobleem, niet het probleem van mensen die al een huis hebben.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Het probleem is dat mensen die al een huis hebben het wel prima vinden.
Dikke bullshit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:26 schreef blomke het volgende:
is alleen maar goed, word je sterk van.
Akkoord.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:29 schreef snabbi het volgende:
[..]
TS geeft zelf aan niet te willen kopen, dus een hypotheek is hier niet aan de orde. Ik ga daarom niet off-topic door de scheefheid van kopen en huren te behandelen. In een ander topic kunnen we het wmb prima hebben over de regels die aan hypothecaire leningen zijn opgesteld. Daar zit vast veel meer gedachte achter dan je zelf zou denken.
Geld weg want geen fundamentele waarde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:23 schreef BIGGIE96 het volgende:
[..]
Goeie optie maar ik doe liever bitcoins.
Noord en Zuid Amerikaanse toestanden zijn inderdaad meer gewenst.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:26 schreef blomke het volgende:
Verder aan alle politici hier die de VVD op de korrel nemen: wel de grootste partij en het failliete woonbeleid is al decennia eerder ingezet door andere partijen in het andere politieke spectrum door liberalisatie van de woningbouwverenigingen, het asielbeleid en het beleid om de kanslozen te subsidiëren om kansloos te blijven door: oneindige uitkeringen, huursubsidies en progressief belastingbeleid.
Heb ik allemaal meegemaakt, ben ik "een vent met kloten" van geworden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:30 schreef Harvest89 het volgende:
Heb genoeg mensen gezien die stuk zijn dankzij tegenslagen in hun jeugd of volwassen leven.
Alsof vastgoed zoveel garanties geeft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Geld weg want geen fundamentele waarde.
Ik ook. Genoeg andere mensen niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:32 schreef blomke het volgende:
[..]
Heb ik allemaal meegemaakt, ben ik "een vent met kloten" van geworden.
Hypotheek van 450 ja? Das een huis van 100.000 ?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:25 schreef BIGGIE96 het volgende:
[..]
Het is gewoon niet uit te leggen dat je wel 1000 euro huur kan betalen maar een hypotheek van 450 euro is een probleem.
Allemaal meegemaakt zegt iequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:32 schreef blomke het volgende:
[..]
Heb ik allemaal meegemaakt, ben ik "een vent met kloten" van geworden.
Heb ik ook meegemaakt (9,5%), maar wat de VVD nou met het rentebeleid van doen heeft, is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:28 schreef BIGGIE96 het volgende:
En wie is al decenia de grootste partij en schuldig aan dit beleid? Juist de vereniging van dieven. Vroeger was de rente 11.5 procent maar was datzelfde huis een ton goedkoper.
Ja, zal ik doen na dit jaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:30 schreef BIGGIE96 het volgende:
[..]
Akkoord.
Ts kan aan werkgever een garantie vragen dan maak je meer kans op een hypotheek geloof ik.
Niks mis mee, moet veel scherper ingezet worden voor de heren met 100+ panden in Amsterdam en soortgenoten.quote:
En waar komt het beleid vandaan? Uit de lucht vallen of zo?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:30 schreef blomke het volgende:
[..]
Ja, wat anders dan? Moeten mensen die "het wel prima vinden", hun huis uit, om plaats te maken voor import, kansarmen en fokkers? Punt is dat er te veel mensen zijn (en nog steeds bijkomen) in verhouding tot het aantal huizen. Da's een beleidsprobleem, niet het probleem van mensen die al een huis hebben.
Zou kunnen. Zou ook kunnen dat ze geen uitdagingen aangaan en/of kansen oppakken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:33 schreef Harvest89 het volgende:
Ik ook. Genoeg andere mensen niet.
Zijn die nu zwak?
Geen huurkosten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:32 schreef BIGGIE96 het volgende:
[..]
Alsof vastgoed zoveel garanties geeft.
Mijn leven is niet zwaar. Ik leef hartstikke normaal alleen krijg fysieke en mentale klachten als ik mezelf uitput door 40 uur te werken. Zelf ondervonden na een burnout. Ik betaal een hoge verzekering, belasting etc, nooit een cent ontvangen van de staat, in ruil daarvoor verdien ik een normale wachttijd voor sociale huur of een betaalbare particuliere huurwoning. Want ja, Jan Modaal verdient vast net wat meer, maar ik zit zeer zeker niet aan de onderkant en sta genoeg belasting af.quote:
Uit de ECB, voor wat betreft de huizenprijzen. Voor wat betreft de (verkeerde) verhouding aantal mensen / beschikbare huizen : Nl. overheid, vooral de "C" partijen en de asielknuffelaars.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:35 schreef FlippingCoin het volgende:
En waar komt het beleid vandaan? Uit de lucht vallen of zo?
Blijf mij onduidelijk wat voor woning en op welke locatie je verwacht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:37 schreef AgentS het volgende:
in ruil daarvoor verdien ik een normale wachttijd voor sociale huur
En maar wijzen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 14:31 schreef AgentS het volgende:
[..]
Dit dus, ondertussen plegen asielzoekers strafbare feiten en mogen ze blijven.
Dat is een marktprijs, gebaseerd op schaarste, beschikbaar hypotheekgeld en hoeveelheid mensen. Vertel mij eens welke invloed (qua voor- of nadeel) de VVD daar op heeft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:18 schreef BIGGIE96 het volgende:
Geniet van de dingen om je heen. Zoek een oplossing om te wonen op betaalbare plekken en/of met vriend(in)(nen) waarbij je dan de woonkamer/keuken deelt tot je voldoende hebt om sociaal te huren. Of zo. Zoek oplossingen ipv tegen een groter 'instituut' als de overheid/politiek.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:37 schreef AgentS het volgende:
[..]
Mijn leven is niet zwaar. Ik leef hartstikke normaal alleen krijg fysieke en mentale klachten als ik mezelf uitput door 40 uur te werken. Zelf ondervonden na een burnout. Ik betaal een hoge verzekering, belasting etc, nooit een cent ontvangen van de staat, in ruil daarvoor verdien ik een normale wachttijd voor sociale huur of een betaalbare particuliere huurwoning. Want ja, Jan Modaal verdient vast net wat meer, maar ik zit zeer zeker niet aan de onderkant en sta genoeg belasting af.
Is offtopic. Dit is het laatste wat ik erover zeg. Ze hebben daar alle invloed op.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:42 schreef blomke het volgende:
[..]
Dat is een marktprijs, gebaseerd op schaarste, beschikbaar hypotheekgeld en hoeveelheid mensen. Vertel mij eens welke invloed (qua voor- of nadeel) de VVD daar op heeft.
Maar wat lag je dan te bazelen dat je van tegenslagen sterker wordt in het leven? Als dat zo was dan zouden we de halve GGZ op kunnen doeken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:36 schreef blomke het volgende:
[..]
Zou kunnen. Zou ook kunnen dat ze geen uitdagingen aangaan en/of kansen oppakken.
Tegenslagen moet je oplossen door uitdagingen aangaan en/of kansen oppakken....... etc. Een externe partij (relatie, GGD, God) kan dat niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:44 schreef Harvest89 het volgende:
Maar wat lag je dan te bazelen dat je van tegenslagen sterker wordt in het leven? Als dat zo was dan zouden we de halve GGZ op kunnen doeken.
Ja, hoe dan?quote:
Doe ik al,ik huur een kamer. Ik heb ook voldoende geld maar mijn inschrijftijd is te kort. Ik kan makkelijk 750 betalen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:43 schreef Rene het volgende:
[..]
Geniet van de dingen om je heen. Zoek een oplossing om te wonen op betaalbare plekken en/of met vriend(in)(nen) waarbij je dan de woonkamer/keuken deelt tot je voldoende hebt om sociaal te huren. Of zo. Zoek oplossingen ipv tegen een groter 'instituut' als de overheid/politiek.
Volgens de rabobank is het volledig gebaseerd op beschikbare hypotheekquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:42 schreef blomke het volgende:
[..]
Dat is een marktprijs, gebaseerd op schaarste, beschikbaar hypotheekgeld en hoeveelheid mensen. Vertel mij eens welke invloed (qua voor- of nadeel) de VVD daar op heeft.
Ja nu tref je eens iemand die wel last heeft van dat beleid, raar he dat zo iemand gaat wijzen. Beetje wereldvreemde opmerking imo.quote:
Je zult het toch ook wel een tikje moeten terugbetalen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Volgens de rabobank is het volledig gebaseerd op beschikbare hypotheek
Asielzoekers plegen strafbare feiten is zo extreem generaliserend dat je daarmee alles naar jouw mening kan vormen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 15:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja nu tref je eens iemand die wel last heeft van dat beleid, raar he dat zo iemand gaat wijzen. Beetje wereldvreemde opmerking imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |