Eikel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Gelukkig mocht Auassar zijn debuut nog maken bij 7-0. Toen kantelde de wedstrijd.
Zullen ze Alexis halen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:11 schreef VoMy het volgende:
Tijd voor Barca om voor 100 miljoen een miskoop te doen. Misschien kunnen ze de grond onder het stadion nog verkopen om dit mede mogelijk te maken.
Ff Lozano ophalen ofzoquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:11 schreef VoMy het volgende:
Tijd voor Barca om voor 100 miljoen een miskoop te doen. Misschien kunnen ze de grond onder het stadion nog verkopen om dit mede mogelijk te maken.
Dit blijft een goed filmpje.quote:
Jeetje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 19:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Omdat het een walgelijke hypocriete vent is.
Ohja, ik was het obsessieve "de trainer heeft geen enkele invloed op een team" verhaal alweer bijna vergetenquote:
Ik neem aan dat je Mario bedoelt?quote:
Heeft user Mansjester vrienden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jeetje.
Wat is er met onze vriendschap gebeurd?
Hoe dan?? Lomba Rije!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 08:57 schreef Momo het volgende:
Op de pleejer:
15:05-16:50 Dauphine
15:50-18:50 Lombarije
Op Eurosport 1 wordt Dauphine geheel uitgezonden, meteen daarna Lombarije.
Op sporza:
13:35-16:00 Onder andere Hageland
De NOS is ook live vanmiddag op NPO1 met de Dauphine
Ok goedemorgen weer, autocorrect wat doe je.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 09:01 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hoe dan?? Lomba Rije!
Maar wel een bijzonder fijn middagje rondom de kijkbuis zo!
Dat lijkt me een goede reden om te stoppen met dat hele twitter gebeuren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:00 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn weekend kan niet meer stuk.
[ afbeelding ]
Is dit een referentie aan Piet de Visser? een van mijn favoriete fragmenten van Johan in ieder geval.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog nooit een lijk gekregen van Thijs, waarom weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |