Dan maak ik me zorgen om de vorm van Valverde.quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker samen met Valverde trainen
Toch nog even die WK trui ophalen dit jaarquote:Op dinsdag 1 september 2020 09:27 schreef OProg het volgende:
Hij heeft pijntjes lees ik. Benieuwd waar ze hem nog naar toe sturen dit jaar maar ik vrees voor hem dat het als een nachtkaars uit gaat.
Dus halverwege het seizoen komt Kooij erbij voor Wynants of Martens en kunnen ze eventueel nog een belofte overhevelen.quote:
Waarom mag een knecht als Sam eisen stellen?quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:42 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Hofstede +2 is wel wat genereus, maar ook een maatje van Oomen geloof ik.
Geen idee, ik speculeer ook maar wat. Zo'n bijzondere renner vind ik Hofstede niet, maar blijkbaar vindt de ploeg hem nuttig genoeg als knecht.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom mag een knecht als Sam eisen stellen?
Dat zei ik ook tegen je moeder.quote:
En Pfingsten?quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:45 schreef Mani89 het volgende:
Lenny Hofstede zal dan wel opgeleid worden tot de nieuwe Tom Leezer, de clown, de mascotte, ik bedoel "wegkapitein".
Terwijl v/d Hoorn weg moet, die heeft best potentie maar gewoon pech gehad met blessures. Snap niet dat ze die niet boven Martens of Pfingsten verkiezen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
'Laten we die ene gozer die steeds zonder een meter kopwerk te doen weg moest sturen uit het treintje een nieuw contract geven.'
Terwijl de werkloze renners door corona dadelijk over elkaar struikelen besluit je figuren als Martens en Pfingsten een prettig uiteinde te gunnen, dat is toch net iets te sociaal.
Mwa, straalt ook wel iets positiefs uit naar potentiële renners. Net als hoe Pat om ging met Vakoc.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
'Laten we die ene gozer die steeds zonder een meter kopwerk te doen weg moest sturen uit het treintje een nieuw contract geven.'
Terwijl de werkloze renners door corona dadelijk over elkaar struikelen besluit je figuren als Martens en Pfingsten een prettig uiteinde te gunnen, dat is toch net iets te sociaal.
Taco is te snel afgeserveerd ja. Al kan dat voor hemzelf prima uitpakken als hij een nieuwe ploeg weet te vinden waar hij meer zijn eigen ding kan doen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 11:53 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Terwijl v/d Hoorn weg moet, die heeft best potentie maar gewoon pech gehad met blessures. Snap niet dat ze die niet boven Martens of Pfingsten verkiezen.
Riwal klinkt logisch, anders misschien een Belgische pro-conti ploeg. In het najaar van 2018 reed hij daar veel in beeld.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Taco is te snel afgeserveerd ja. Al kan dat voor hemzelf prima uitpakken als hij een nieuwe ploeg weet te vinden waar hij meer zijn eigen ding kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |