abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 13:50:45 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194553151
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 13:46 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dank.

Ik zal nog eens zorgvuldig lezen.
Ik denk dat ik bedoel dat ‘je lijkt me een leuke man, misschien wel heel leuk’ in principe een beginnende verliefdheid kan zijn/lijken/schijnen/voorkomen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194553341
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 13:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk dat ik bedoel dat ‘je lijkt me een leuke man, misschien wel heel leuk’ in principe een beginnende verliefdheid kan zijn/lijken/schijnen/voorkomen.
Je onderscheidt dus verschillende gradaties van verliefdheid/ liefde en dat past dan niet bij enkel lust? Terwijl voor mij die eerste zeer zwakke vorm van 'je lijkt me leuk' nog niet iets te maken heeft met verliefdheid.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 14:09:41 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194553408
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 14:04 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Je onderscheidt dus verschillende gradaties van verliefdheid/ liefde en dat past dan niet bij enkel lust? Terwijl voor mij die eerste zeer zwakke vorm van 'je lijkt me leuk' nog niet iets te maken heeft met verliefdheid.
Maar kan wel het begin zijn van verliefdheid.

Ik ga alleen maar in herhaling vallen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194553420
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 09:43 schreef Avianflu het volgende:
Ben benieuwd naar de ervaringen van andere vrouwen maar ook mannen.

Eerst verliefd en dan seks?
Eerst seks en dan verliefd?

Bij mij meestal het 2e.

Mijn ervaring is ook dat een relatie die vanuit lust begint prima kan slagen.
Geen van de 2: forever alone _O_
pi_194553436
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 13:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, helder.

Ik snap ook wel dat je er open over zou willen kunnen zijn zonder dat mensen je erop veroordelen. Ik denk dat het veroordelen mogelijk (ook) voortkomt uit dat jouw vrije gedrag hierin impliciet kan worden gevoeld als afkeuring door iemand die daarin heel anders staat.

Ik vond het zelf wel een eye opener toen ik me realiseerde dat het een niet automatisch het ander inhoudt. En als je dat gewoon eens hardop zegt tegen vrienden/familie, dan kan dat ook al best schelen.
Het een hoeft inderdaad niet automatisch het ander in te houden. Genoeg mensen die er op zijn minst respectvol in kunnen staan, de een lukt dat beter dan de ander.

Ik heb ook wel vrienden die heel moeilijk over seks spreken en ook erg in de verdedigingsrol schieten dus ik weet dat het vanuit de ander precies zo ervaren kan worden.

Ik weet alleen niet of dit benoemen nou meteen veel uitkomst biedt. Heb het weleens gedaan en het blijft allemaal redelijk hetzelfde. Principes of gevoelens die diepgeworteld zitten, zijn bij veel mensen nou eenmaal moeilijk eruit te krijgen. Dat is een zaak van het hoofd.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 14:16:19 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194553505
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 14:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het een hoeft inderdaad niet automatisch het ander in te houden. Genoeg mensen die er op zijn minst respectvol in kunnen staan, de een lukt dat beter dan de ander.

Ik heb ook wel vrienden die heel moeilijk over seks spreken en ook erg in de verdedigingsrol schieten dus ik weet dat het vanuit de ander precies zo ervaren kan worden.

Ik weet alleen niet of dit benoemen nou meteen veel uitkomst biedt. Heb het weleens gedaan en het blijft allemaal redelijk hetzelfde. Principes of gevoelens die diepgeworteld zitten, zijn bij veel mensen nou eenmaal moeilijk eruit te krijgen. Dat is een zaak van het hoofd.
Ik bedoel dus het benoemen van ‘dat ik anders omga met daten en relaties dan ik wil niet zeggen dat ik afkeur of neerkijk op hoe jij dat doet. En ik hoop dat omgekeerd hetzelfde geldt.’

Dat is wat mij betreft een manier van met elkaar omgaan, los van persoonlijke principes op gebied van seks en relaties.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194553611
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 14:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar kan wel het begin zijn van verliefdheid.

Ik ga alleen maar in herhaling vallen.
Ik ook. Ik probeer duidelijk te krijgen waarom je niet zou zeggen 'Bot gezegd zou lust zonder verliefdheid zijn: ik vind je leuk en ik heb wel zin in een potje dus doe je broek maar uit' , maar dat uitsluit. Want voor mij is dat lust en valt het onder 'seks komt voor liefde/ verliefdheid'.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 14:24:11 #108
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194553654
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 13:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Eens met een groot deel.

Maar ik vraag me wel af waarom het jou boeit wat hierin ‘de gangbare norm’ is of zou zijn?
Dat 'gangbare norm', en 'culturele' verhaal, is nou precies waarom TS dit topic startte, want blijkbaar wordt ze op haar manier van denken en handelen dus afgerekend op de één of andere manier..
Het is nu eenmaal een feit dat van kerels op de één of andere manier wordt 'verwacht/geaccepteerd' dat ze 'jagen', en als een vrouw dat doet plakken ze er een stickertje op, en dat is op zijn minst bijzonder natuurlijk.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194553667
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 14:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik bedoel dus het benoemen van ‘dat ik anders omga met daten en relaties dan ik wil niet zeggen dat ik afkeur of neerkijk op hoe jij dat doet. En ik hoop dat omgekeerd hetzelfde geldt.’

Dat is wat mij betreft een manier van met elkaar omgaan, los van persoonlijke principes op gebied van seks en relaties.
Ik bedoelde exact hetzelfde. Maar ook dat is niet altijd succesvol gebleken.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 14:35:19 #110
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194553865
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 14:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat 'gangbare norm', en 'culturele' verhaal, is nou precies waarom TS dit topic startte, want blijkbaar wordt ze op haar manier van denken en handelen dus afgerekend op de één of andere manier..
Het is nu eenmaal een feit dat van kerels op de één of andere manier wordt 'verwacht/geaccepteerd' dat ze 'jagen', en als een vrouw dat doet plakken ze er een stickertje op, en dat is op zijn minst bijzonder natuurlijk.
Dat ‘niet maatschappelijk geaccepteerd’ zoals ze het zelf noemt, kan ook een perceptie zijn.

Als je afgaat op wat je leest op social media bijvoorbeeld, dan kun je je inderdaad ‘afgerekend’ voelen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194553935
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 14:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat 'gangbare norm', en 'culturele' verhaal, is nou precies waarom TS dit topic startte, want blijkbaar wordt ze op haar manier van denken en handelen dus afgerekend op de één of andere manier..
Het is nu eenmaal een feit dat van kerels op de één of andere manier wordt 'verwacht/geaccepteerd' dat ze 'jagen', en als een vrouw dat doet plakken ze er een stickertje op, en dat is op zijn minst bijzonder natuurlijk.
Nou dit dus inderdaad, ik moet mij vaak enigszins inhouden als bepaalde onderwerpen worden besproken.
Wanneer je open en vrij over seks praat en denkt wordt er al gauw een labeltje geplakt.
Ik vind het zelf juist opmerkelijk hoe “makkelijk” sommigen een relatie lijken te starten, ik kan mij daar dan weer niets bij voorstellen. Ieder het zijne overigens hoor.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194553941
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 13:27 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Op elkaar leren kennen en seks is daar een deel van.
Klopt een deel en de ene weegt dat meer als de ander. Uiteindelijk is het denk de ballans tussen man/vrouw en als dat in evenwicht is dan is het ok.

Kun je seks heel zwaar wegen of bv liefde en om elkaar geven. Nouja puntje bij paaltje. Er is hier nooit 1 antwoord op te geven wat goed of fout is.
Do what you love, love what you do!
pi_194554017
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 14:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat 'gangbare norm', en 'culturele' verhaal, is nou precies waarom TS dit topic startte, want blijkbaar wordt ze op haar manier van denken en handelen dus afgerekend op de één of andere manier..
Het is nu eenmaal een feit dat van kerels op de één of andere manier wordt 'verwacht/geaccepteerd' dat ze 'jagen', en als een vrouw dat doet plakken ze er een stickertje op, en dat is op zijn minst bijzonder natuurlijk.
Ik ben het als man dus niet eens met de genderscheiding die je hierin maakt. Volgens mij komt het bij zowel mannen als vrouwen voor dat het niet geaccepteerd wordt.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 15:02:06 #114
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_194554346
Bij de 2e optie word je volgens mij verliefd op iemands lichaam en neukkunsten en niet zozeer op de persoon. Tenzij je diepgaande gesprekken hebt tijdens de daad.

Diepgaand is in deze context wat flauw maar ach.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_194554357
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 15:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Bij de 2e optie word je volgens mij verliefd op iemands lichaam en neukkunsten en niet zozeer op de persoon. Tenzij je diepgaande gesprekken hebt tijdens de daad.
Maar die diepgaande gesprekken kunnen toch later komen?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194554374
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 15:03 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar die diepgaande gesprekken kunnen toch later komen?
Dat kan maar dan beoordeel je iemand wel eerst op zijn neuk prestaties om het plat te zeggen en niet op zijn karakter wat eigenlijk het eerste zou moeten zijn wmb.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 15:05:38 #117
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_194554398
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 15:03 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar die diepgaande gesprekken kunnen toch later komen?
Ook ervoor. De seks zelf kan het misschien versterken maar zal voor mij nooit de hoofdreden zijn. Ik wil verdrinken in iemands ogen bijv. Dat gecombineerd met intelligentie, humor en leuk karakter = cupido schiet raak.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_194554463
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 15:04 schreef kree het volgende:

[..]

Dat kan maar dan beoordeel je iemand wel eerst op zijn neuk prestaties om het plat te zeggen en niet op zijn karakter wat eigenlijk het eerste zou moeten zijn wmb.
Ok, maar zou jij een relatie kunnen hebben met iemand waarbij de seks matig is en de seksuele klik blijkt te ontbreken?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194554546
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 15:11 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ok, maar zou jij een relatie kunnen hebben met iemand waarbij de seks matig is en de seksuele klik blijkt te ontbreken?
Mjah lastige vraag ik kan het niet vertellen uit ervaring nl. Maar hmmms zou het kunnen, ik denk wel/. Maar het zou het wel lastig maken, want seks hoort er wel beetje bij. Het gaat niet boven alles trouwens.

Maar ok dat was de vraag niet echt ook natuurlijk. Ging er wel beetje vanuit begin contact enzo op basis van de OP

Zou ik het kunnen, jah maar dan moet ik zo verliefd zijn dat seks niet hoeft of dat buiten de deur keertje ok is. Wat ik trouwens nooit zou doen, dus daarom kom ik nooit in die positie.
Do what you love, love what you do!
pi_194554578
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 15:16 schreef kree het volgende:

[..]

Mjah lastige vraag ik kan het niet vertellen uit ervaring nl. Maar hmmms zou het kunnen, ik denk wel/. Maar het zou het wel lastig maken, want seks hoort er wel beetje bij. Het gaat niet boven alles trouwens.

Maar ok dat was de vraag niet echt ook natuurlijk. Ging er wel beetje vanuit begin contact enzo op basis van de OP

Zou ik het kunnen, jah maar dan moet ik zo verliefd zijn dat seks niet hoeft of dat buiten de deur keertje ok is. Wat ik trouwens nooit zou doen, dus daarom kom ik nooit in die positie.
Nee was idd de initiële vraag niet, maar vanwege je reactie vroeg ik mij dat af. Ik vind persoonlijkheid en goede seks net zo belangrijk denk ik.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194554613
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 15:18 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nee was idd de initiële vraag niet, maar vanwege je reactie vroeg ik mij dat af. Ik vind persoonlijkheid en goede seks net zo belangrijk denk ik.
Voor mij persoonlijkheid boven goeie seks :)
Do what you love, love what you do!
pi_194554714
Ik ben van het type 1, eerst verliefd. Maar ik begrijp best dat dat voor veel mensen anders ligt en dat mag.
Het is gewoon een kwestie van je gelijke zoeken daarin, dus druk maken over iets wat toch voor iedereen anders ligt heeft geen zin.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 15:11 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ok, maar zou jij een relatie kunnen hebben met iemand waarbij de seks matig is en de seksuele klik blijkt te ontbreken?
Het is niet iets wat van één kant komt. Het komt van beide kanten. Wanneer de seks slecht is, wordt er niet goed gecommuniceerd, maw de klikt ontbreekt of de ander denkt alleen aan zijn of haar eigen trekken en dan ben je meestal een eenmaligs iets of herhaaldelijk only for the fun en niet meer dan dat (een relatie).
pi_194555091
Als er eerst verliefdheid is, maar de seks is vervolgens zwaar teleurstellend, dan is de liefde bij mij ook gelijk over.
Als er eerst lust is en de seks is goed, dan draagt dat voor mij bij aan de waarschijnlijkheid dat er meer kan ontstaan. Of dat dan ook gebeurd is afhankelijk van hoeveel andere raakvlakken er zijn op persoonlijk gebied.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:29:47 #124
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194555861
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 14:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat ‘niet maatschappelijk geaccepteerd’ zoals ze het zelf noemt, kan ook een perceptie zijn.

Als je afgaat op wat je leest op social media bijvoorbeeld, dan kun je je inderdaad ‘afgerekend’ voelen.
Perceptie? Ja dag :D _O-

Sinds wanneer wordt een vrouw die lekker sekst wanneer, waar en met wie ze wil, niet meer voor slet uitgemaakt? Dat is al honderden jaren de doorgaande mening, opgelegd door de kerk en het geloof. Dat was in de middeleeuwen de tweede die op de brandstapel ging, na de dorpsheks; perceptie mijn ballen :D

Een kerel krijgt hooguit een bazenstatus en een verbod op binnentreden van huizen met vrijgezelle dames in de huwbare leeftijd, opgelegd door de vader dezes, maar verder heeft dat sociaal niet heel veel gevolgen. Tenminste, niet in mijn kringen.. Ik las hierboven ergens dat er blijkbaar ook delen van onze fijne gemeenschap zijn waar dat anders zou zijn, maar ik ben er in de decennia dat ik leef nog nooit eentje tegengekomen.
Ik vertelde pas tegen een ploegje waarmee ik werk dat ik vrijgezel ben en lekker aan het ronddaten ben; kreeg ik als commentaar: "Gofferdomme jonge, dat doe je goed; jij leeft het leven wat wij allemaal willen _O_ _O_ _O_"

Nuff said, right? :|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:34:18 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194555926
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 16:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Perceptie? Ja dag :D _O-

Sinds wanneer wordt een vrouw die lekker sekst wanneer, waar en met wie ze wil, niet meer voor slet uitgemaakt? Dat is al honderden jaren de doorgaande mening, opgelegd door de kerk en het geloof. Dat was in de middeleeuwen de tweede die op de brandstapel ging, na de dorpsheks; perceptie mijn ballen :D

Een kerel krijgt hooguit een bazenstatus en een verbod op binnentreden van huizen met vrijgezelle dames in de huwbare leeftijd, opgelegd door de vader dezes, maar verder heeft dat sociaal niet heel veel gevolgen. Tenminste, niet in mijn kringen.. Ik las hierboven ergens dat er blijkbaar ook delen van onze fijne gemeenschap zijn waar dat anders zou zijn, maar ik ben er in de decennia dat ik leef nog nooit eentje tegengekomen.
Ik vertelde pas tegen een ploegje waarmee ik werk dat ik vrijgezel ben en lekker aan het ronddaten ben; kreeg ik als commentaar: "Gofferdomme jonge, dat doe je goed; jij leeft het leven wat wij allemaal willen _O_ _O_ _O_"

Nuff said, right? :|W
Wordt ze uit de familie gestoten? Wordt ze op straat bekogeld met rotte eieren? Krijgt ze geen baan? Kijken ze haar bij de supermarkt met de nek aan?

Als dat ‘maatschappelijk niet geaccepteerd’ zit in die paar flapdrollen die haar voor ‘slet’ uitmaken, dan zijn dat nog steeds flapdrollen, maar ze hoeft daar verder niet onder gebukt te gaan in het leven.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:35:21 #126
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_194555941
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 13:30 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Maar hoe weet je dat het daar noodzakelijk aan ligt? Relaties duren tegenwoordig sowieso veel korter dan nu, en er kunnen heel veel redenen zijn dat iets uit gaat.

Ik vind de conclusie iets te makkelijk zelf. :)
Omdat langzaamaan duidelijk wordt dat het niet gaat werken maar de emotionele binding zorgt dat je vast zit zeg maar. Kost jaren. Daarom eerst uitzoeken of het klikt zonder sex en daarna binding. Ik was ook behoorlijk teleurgesteld in de relaties en heeft daardoor lang geduurt voordat ik er vertrouwen in had. Vertrouwen die jij helemaal kwijt bent toch? Ik snap denk ik wel hoe jij erin staat.
To BG or not to BG!
pi_194555977
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 16:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wordt ze uit de familie gestoten? Wordt ze op straat bekogeld met rotte eieren? Krijgt ze geen baan? Kijken ze haar bij de supermarkt met de nek aan?

Als dat ‘maatschappelijk niet geaccepteerd’ zit in die paar flapdrollen die haar voor ‘slet’ uitmaken, dan zijn dat nog steeds flapdrollen, maar ze hoeft daar verder niet onder gebukt te gaan in het leven.
Ik ga nergens onder gebukt maar ik kijk wel uit wat ik deel met wie, anders word je inderdaad met de nek aangekeken. Toch jammer
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:39:08 #128
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_194555996
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 15:03 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar die diepgaande gesprekken kunnen toch later komen?
Ja maar dan is de binding er al en kan je pech hebben dat je relatie gebaseert is op sex. Blijft dus niet voor altijd goed gaan.
To BG or not to BG!
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:39:46 #129
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194556005
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 15:20 schreef kree het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijkheid boven goeie seks :)
Dan heb jij nog nooit goede sex gehad.

Goede sex is een must..

Ik kan er helemaal in komen dat je in een langdurige relatie op een gegeven moment uitgekeken raakt op je sexleven, dat gebeurt, en dat gebeurt vaak ook... En dat je dan zó een twee-eenheid met je partner bent, dat je daarin berust, dáár kan ik inkomen, want dan is je relatie voor jou/jullie inmiddels zó waardevol, dat je de sex de sex laat, of afspraken maakt over parenclubbezoekjes, huisvrienden of -vriendinnen, hall passes of any which way je daarmee wilt dealen. Maar initieel, begin van de relatie, moet het konijnen zijn, en als dat kwalitatief niet geweldig is, en dat is op de een of andere manier niet te verbeteren, ben je onderweg naar de uitgang.. 200%.

Iedereen die zegt dat dat niet zo is, krijgt een vet lange neus.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194556030
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 16:35 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Omdat langzaamaan duidelijk wordt dat het niet gaat werken maar de emotionele binding zorgt dat je vast zit zeg maar. Kost jaren. Daarom eerst uitzoeken of het klikt zonder sex en daarna binding. Ik was ook behoorlijk teleurgesteld in de relaties en heeft daardoor lang geduurt voordat ik er vertrouwen in had. Vertrouwen die jij helemaal kwijt bent toch? Ik snap denk ik wel hoe jij erin staat.
Dat snap ik inderdaad. Het vertrouwen in relaties is bij mij niet direct helemaal kwijt maar ik ben er wel kritisch over geworden en besef me ook goed dat ik momenteel met mijn vrijgezelle status eigenlijk best blij mag zijn.

Misschien ook omdat mijn omgeving niet direct stikt van de goede voorbeelden op dat gebied. Maar ook omdat ik het idee heb dat we de levenslange partner-tijd wel steeds meer aan het kwijtraken zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2020 16:42:44 ]
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:41:27 #131
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194556038
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 15:46 schreef Maerwynn het volgende:
Als er eerst verliefdheid is, maar de seks is vervolgens zwaar teleurstellend, dan is de liefde bij mij ook gelijk over.
Als er eerst lust is en de seks is goed, dan draagt dat voor mij bij aan de waarschijnlijkheid dat er meer kan ontstaan. Of dat dan ook gebeurd is afhankelijk van hoeveel andere raakvlakken er zijn op persoonlijk gebied.
Dit! 14.gif
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:44:38 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194556066
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 16:37 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik ga nergens onder gebukt maar ik kijk wel uit wat ik deel met wie, anders word je inderdaad met de nek aangekeken. Toch jammer
Is dat dan in de familie of in je vriendenkring?
The love you take is equal to the love you make.
pi_194556079
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 16:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dan heb jij nog nooit goede sex gehad.

Goede sex is een must..

Ik kan er helemaal in komen dat je in een langdurige relatie op een gegeven moment uitgekeken raakt op je sexleven, dat gebeurt, en dat gebeurt vaak ook... En dat je dan zó een twee-eenheid met je partner bent, dat je daarin berust, dáár kan ik inkomen, want dan is je relatie voor jou/jullie inmiddels zó waardevol, dat je de sex de sex laat, of afspraken maakt over parenclubbezoekjes, huisvrienden of -vriendinnen, hall passes of any which way je daarmee wilt dealen. Maar initieel, begin van de relatie, moet het konijnen zijn, en als dat kwalitatief niet geweldig is, en dat is op de een of andere manier niet te verbeteren, ben je onderweg naar de uitgang.. 200%.

Iedereen die zegt dat dat niet zo is, krijgt een vet lange neus.
Dit zou betekenen dat mensen die niet zo'n hoog libido hebben nooit goede relaties kunnen hebben. Lijkt me niet verdedigbaar.
pi_194556093
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 16:39 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Ja maar dan is de binding er al en kan je pech hebben dat je relatie gebaseert is op sex. Blijft dus niet voor altijd goed gaan.
Maar je (althans ik) hebt toch geen binding na een potje of meerdere potjes seksen. Die binding ontstaat mijn inziens pas als je dingen gaat delen op emotioneel vlak.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:48:15 #135
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194556121
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 16:46 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar je (althans ik) hebt toch geen binding na een potje of meerdere potjes seksen. Die binding ontstaat mijn inziens pas als je dingen gaat delen op emotioneel vlak.
Dat ligt er natuurlijk maar net aan of je met iedereen sekst of alleen mensen waarbij je al enige vorm van aantrekkingskracht hebt.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:48:22 #136
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194556123
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 16:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wordt ze uit de familie gestoten? Wordt ze op straat bekogeld met rotte eieren? Krijgt ze geen baan? Kijken ze haar bij de supermarkt met de nek aan?

Als dat ‘maatschappelijk niet geaccepteerd’ zit in die paar flapdrollen die haar voor ‘slet’ uitmaken, dan zijn dat nog steeds flapdrollen, maar ze hoeft daar verder niet onder gebukt te gaan in het leven.
Ah kom op zeg.. je bent toch niet wereldvreemd ofzo?

Dat eerste kan serieus gewoon... je zal maar een kerkgaande familie hebben, dan heb je heus wel een probleem.. mocht je kerkelijke familie ook nog eens in een eierdorpje in de bible belt wonen, heb je die laatste 3 punten ook bingo...

In een grote stad ga je op in de massa, maar als je wat landelijker woont, zijn dat stickertjes die je echt geen goed gaan doen, en TS geeft zelf al aan dat het gewoon al binnen haar eigen vrienden- en kennissenkring gebeurt..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:50:52 #137
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194556159
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 16:45 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit zou betekenen dat mensen die niet zo'n hoog libido hebben nooit goede relaties kunnen hebben. Lijkt me niet verdedigbaar.
Jawel hoor, maar dan moet je dus idd op zoek naar iemand die in diezelfde range zit... Iemand die 5 keer per week wil neuken, kan beter niet een relatie aangaan met iemand die een keer in de 2 weken wel genoeg vindt, dat is natuurlijk vragen om gezeik. Niet iedereen is hetzelfde.. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194556167
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 16:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is dat dan in de familie of in je vriendenkring?
Met familie deel ik deze info sowieso niet, niet dat ze nu helemaal bekrompen zijn maar mijn seksleven delen met directe familie doe ik niet.

Vriendenkring / kennissenkring meer. Gelukkig wel ook vrienden die “zonder” vooroordelen in het leven staan.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194556199
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 16:48 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat ligt er natuurlijk maar net aan of je met iedereen sekst of alleen mensen waarbij je al enige vorm van aantrekkingskracht hebt.
Maar aantrekkingskracht kan toch ook platte geilheid zijn. En om eerlijk te zijn vind ik Jan en alleman niet aantrekkelijk genoeg voor seks.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:54:47 #140
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194556208
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 16:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ah kom op zeg.. je bent toch niet wereldvreemd ofzo?

Dat eerste kan serieus gewoon... je zal maar een kerkgaande familie hebben, dan heb je heus wel een probleem.. mocht je kerkelijke familie ook nog eens in een eierdorpje in de bible belt wonen, heb je die laatste 3 punten ook bingo...

In een grote stad ga je op in de massa, maar als je wat landelijker woont, zijn dat stickertjes die je echt geen goed gaan doen, en TS geeft zelf al aan dat het gewoon al binnen haar eigen vrienden- en kennissenkring gebeurt..
Ja, dan noem je dus een specifieke groep waar het duidelijk minder geaccepteerd is.

Dit is niet helemaal mijn manier van een discussie voeren. Dat persoonlijk worden mag je wat mij betreft ook gewoon achterwege laten.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:55:22 #141
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194556218
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 16:51 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Met familie deel ik deze info sowieso niet, niet dat ze nu helemaal bekrompen zijn maar mijn seksleven delen met directe familie doe ik niet.

Vriendenkring / kennissenkring meer. Gelukkig wel ook vrienden die “zonder” vooroordelen in het leven staan.
Gelukkig maar.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 16:57:11 #142
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194556239
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 16:53 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar aantrekkingskracht kan toch ook platte geilheid zijn. En om eerlijk te zijn vind ik Jan en alleman niet aantrekkelijk genoeg voor seks.
Jij zegt dat je dan toch geen binding hebt, maar als het niet met jan en alleman is dan heb je dat toch juist wel. Anders zou je er al niet mee in bed duiken.
pi_194556273
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 16:57 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Jij zegt dat je dan toch geen binding hebt, maar als het niet met jan en alleman is dan heb je dat toch juist wel. Anders zou je er al niet mee in bed duiken.
Ik denk dat we elkaar niet gaan begrijpen. Ik vind fysieke aantrekking niet direct binding.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 17:09:05 #144
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194556388
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 16:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dan noem je dus een specifieke groep waar het duidelijk minder geaccepteerd is.

Dit is niet helemaal mijn manier van een discussie voeren. Dat persoonlijk worden mag je wat mij betreft ook gewoon achterwege laten.
Ja, het zal je persoonlijke omgeving maar zijn ^O^ Ik gebruikte die specifieke groep even om het verschil goed en duidelijk te maken; maar er zijn natuurlijk legio dingen te verzinnen die daarbij in de buurt komen.

En persoonlijk? Pff.. ik ben een op straat opgegroeide Rotterdammer, ik wil wel even persoonlijk tegen je doen hoor, maar dan gaat het ws TR's regenen :P Neem zulke uitspraken van mij even met een paar korreltjes zout, en alles komt goed; ik bedoel het niet lelijk :*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194556397
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 16:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dan heb jij nog nooit goede sex gehad.

Goede sex is een must..

Ik denk, dat als de relatie goed is, de definitie van goede sex ook kan veranderen
Het is wat.......
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 17:11:12 #146
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194556405
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 16:59 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik denk dat we elkaar niet gaan begrijpen. Ik vind fysieke aantrekking niet direct binding.
Wat bedoel je er dan mee?
pi_194556417
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 17:11 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat bedoel je er dan mee?
Waarmee, sorry ik ben je kwijt.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 17:12:12 #148
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194556418
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 17:10 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Ik denk, dat als de relatie goed is, de definitie van goede sex ook kan veranderen
Zéker kan dat.. helemaal eensch _O_

Maar 'relatie' is een woord voor de package deal die je partner is in combi met jouw persoontje. Als dat voor beiden bevredigend is, is dat helemaal dikke prima toch? ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 17:19:15 #149
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194556519
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 17:11 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Waarmee, sorry ik ben je kwijt.
Wat voor jou het verschil dan tussen binding en aantrekkingskracht.

Voor mij is het feitelijk hetzelfde iets alleen een andere bewoording.
pi_194556554
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 17:19 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat voor jou het verschil dan tussen binding en aantrekkingskracht.

Voor mij is het feitelijk hetzelfde iets alleen een andere bewoording.
Binding is, ik vind je een leuk mens. Aantrekkingskracht is ik wil wel is bovenop je zitten (sorry voor de platte taal maar dan is het duidelijk)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194556959
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 16:37 schreef Avianflu het volgende:
Ik ga nergens onder gebukt maar ik kijk wel uit wat ik deel met wie, anders word je inderdaad met de nek aangekeken. Toch jammer
Geef eens een voorbeeld van zo’n situatie dan?
Het kan ook zijn dat ze het gewoon too much information vonden en dachten: weer zo’n vrouw die dweept met haar libido om interessant te doen. Gelijk afstraffen door niet teveel te reageren anders krijg ik steeds meer ongevraagde details te horen. Want waarom zou je ook je seksleven met anderen willen bespreken? Of zijn het je vriendinnen die dat doen?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194557091
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 17:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld van zo’n situatie dan?
Het kan ook zijn dat ze het gewoon too much information vonden en dachten: weer zo’n vrouw die dweept met haar libido om interessant te doen. Gelijk afstraffen door niet teveel te reageren anders krijg ik steeds meer ongevraagde details te horen. Want waarom zou je ook je seksleven met anderen willen bespreken? Of zijn het je vriendinnen die dat doen?
Dit zijn nogal wat aannames zeg.

Ik deel mijn seksleven niet bewust met anderen, maar mocht dit ter sprake komen. En seks is een normaal onderdeel van het leven dus dat is zeker mogelijk, dan houd ik liever mijn mening zoals ik die hier uit voor mij.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194557331
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 17:59 schreef Avianflu het volgende:
Dit zijn nogal wat aannames zeg.

Ik deel mijn seksleven niet bewust met anderen, maar mocht dit ter sprake komen. En seks is een normaal onderdeel van het leven dus dat is zeker mogelijk, dan houd ik liever mijn mening zoals ik die hier uit voor mij.
Dus je hebt alleen maar vriendinnen met vriend, en zij vinden het bespreken van seks met iemand waar ze verliefd op zijn wel oke en als er geen verliefdheid bij zit niet.
Als je die mannen niet bedriegt/bewust aan het lijntje houdt dan snap ik het verschil niet zo.
Seks is seks, of je dat nou bedekt met de mantel der liefde of niet het blijft even ordinair.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194557482
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 16:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dan heb jij nog nooit goede sex gehad.

Goede sex is een must..

Ik kan er helemaal in komen dat je in een langdurige relatie op een gegeven moment uitgekeken raakt op je sexleven, dat gebeurt, en dat gebeurt vaak ook... En dat je dan zó een twee-eenheid met je partner bent, dat je daarin berust, dáár kan ik inkomen, want dan is je relatie voor jou/jullie inmiddels zó waardevol, dat je de sex de sex laat, of afspraken maakt over parenclubbezoekjes, huisvrienden of -vriendinnen, hall passes of any which way je daarmee wilt dealen. Maar initieel, begin van de relatie, moet het konijnen zijn, en als dat kwalitatief niet geweldig is, en dat is op de een of andere manier niet te verbeteren, ben je onderweg naar de uitgang.. 200%.

Iedereen die zegt dat dat niet zo is, krijgt een vet lange neus.
Nou vond het allemaal goed genoeg enzo en ok was na elkaar eerst beetje persoonlijk te leren kennen en kussen enzo.

Ja je kunt hoor je 30 pik er gelijk inramen en dan daarna eens zien of je elkaar wel leuk gaat vinden.

Mag hoor ik ben er niet tegen. Het is alleen niet mijn manier dat wil ik maar zeggen.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 18:28:56 #155
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194557516
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 18:15 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dus je hebt alleen maar vriendinnen met vriend, en zij vinden het bespreken van seks met iemand waar ze verliefd op zijn wel oke en als er geen verliefdheid bij zit niet.
Als je die mannen niet bedriegt/bewust aan het lijntje houdt dan snap ik het verschil niet zo.
Seks is seks, of je dat nou bedekt met de mantel der liefde of niet het blijft even ordinair.
Die vriendin is gewoon bang dat d'r vriendje er lucht van krijgt O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 14 augustus 2020 @ 19:46:47 #156
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_194558545
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 16:46 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar je (althans ik) hebt toch geen binding na een potje of meerdere potjes seksen. Die binding ontstaat mijn inziens pas als je dingen gaat delen op emotioneel vlak.
Nou, ik dus wel. Maar heb nog nooit zomaar met iemand gesext omdat ik die persoon uiterlijk aantrekkelijk vind. Ik moet iemand eerst kunnen vertrouwen en dat duurt ff. Denk dat ik er anders in sta dan de meeste mannen. Die zouden overal wel mee kunnen sexen volgens mijn ervaringen en ook onmiddelijk na de ontmoeting. De meeste dan he.

Mijn ex zei ooit dat er bij elke vrouw die hij zag een signaaltje kwam. Van wel of geen sex ermee willen. Zijn verstand zei dan altijd van nee maar zn gevoel gaf ondanks dat toch een signaaltje.
To BG or not to BG!
pi_194558851
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 19:46 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Nou, ik dus wel. Maar heb nog nooit zomaar met iemand gesext omdat ik die persoon uiterlijk aantrekkelijk vind. Ik moet iemand eerst kunnen vertrouwen en dat duurt ff. Denk dat ik er anders in sta dan de meeste mannen. Die zouden overal wel mee kunnen sexen volgens mijn ervaringen en ook onmiddelijk na de ontmoeting. De meeste dan he.

Mijn ex zei ooit dat er bij elke vrouw die hij zag een signaaltje kwam. Van wel of geen sex ermee willen. Zijn verstand zei dan altijd van nee maar zn gevoel gaf ondanks dat toch een signaaltje.
Ik vind seks juist gemakkelijker dan diepgaande gevoelens delen.
En om eerlijk te zijn, het is niet dat ik constant “aan” sta. Maar ik kan wel direct zien of ik wel of niet met iemand sex kan/wil. Al kom ik ze niet heel vaak tegen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194559241
Ik zou sowieso geen sex kunnen hebben puur voor de sex. Ik moet wel “iets” hebben met die persoon. En dat hoeft niet direct een relatie te zijn.
Het is wat.......
pi_194559353
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:33 schreef gooddaddy het volgende:
Ik zou sowieso geen sex kunnen hebben puur voor de sex. Ik moet wel “iets” hebben met die persoon. En dat hoeft niet direct een relatie te zijn.
Van een mooie meid alleen kun jij geen erectie krijgen?

Hoe zit dit dan met pronografie. Daar kun je ook geen band mee opbouwen. Dus dat kijk jij ook niet?
:P
pi_194559540
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 10:29 schreef roos94 het volgende:
Eerst verliefd dan seks
Newton had nooit seks[
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_194561210
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 20:39 schreef TFL het volgende:

[..]

Van een mooie meid alleen kun jij geen erectie krijgen?


Hoe zit dit dan met pronografie. Daar kun je ook geen band mee opbouwen. Dus dat kijk jij ook niet?
:P
Van het alleen zien van een mooie meid krijg ik geen erectie.
Van porno kijken wel. Maar dan zie je meer als een mooie meid
Het is wat.......
pi_194563043
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 18:28 schreef Sounddragon het volgende:
Die vriendin is gewoon bang dat d'r vriendje er lucht van krijgt O-)
Kan ook ja, maar als het toch alleen maar om de lust is dan zou ik als zo’n vriendin ook zoiets hebben van wat kan het mij allemaal nog schelen je doet maar.

[ Bericht 29% gewijzigd door CoolGuy op 14-08-2020 23:37:09 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194564891
Eerst seks. Beetje raar om meteen de eerste of tweede date al verliefd te zijn. Dat komt als je elkaar leert kennen. En voordat ik er echt tijd in wil gaan steken wil ik wel zeker weten dat het seksueel goed zit.
pi_194565027
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 23:55 schreef VEM2012 het volgende:
Eerst seks. Beetje raar om meteen de eerste of tweede date al verliefd te zijn. Dat komt als je elkaar leert kennen. En voordat ik er echt tijd in wil gaan steken wil ik wel zeker weten dat het seksueel goed zit.
cool Erica dat zou gaaf zijn om te zien ook enzo
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 00:02:58 #165
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194565031
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 22:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Kan ook ja, maar als het toch alleen maar om de lust is dan zou ik als zo’n vriendin ook zoiets hebben van wat kan het mij allemaal nog schelen je doet maar.

Hmkay, dus ze mag ook gewoon langskomen en gewoon vragen of ze hem effe een uurtje mag lenen? It's only sex, right? :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194565141
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 00:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hmkay, dus ze mag ook gewoon langskomen en gewoon vragen of ze hem effe een uurtje mag lenen? It's only sex, right? :D
😂 dit gaat toch ook weer te ver.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 00:13:15 #167
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194565164
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 00:10 schreef Avianflu het volgende:
Hmkay, dus ze mag ook gewoon langskomen en gewoon vragen of ze hem effe een uurtje mag lenen? It's only
"Ja, maar ik heb ook wel zin; nu heeft 'íe een probleem ~O> "
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194565259
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 00:02 schreef Sounddragon het volgende:
Hmkay, dus ze mag ook gewoon langskomen en gewoon vragen of ze hem effe een uurtje mag lenen? It's only sex, right? :D
Ja, als je emotioneel toch al bent vreemdgegaan kan het fysieke er net zo goed ook bij. En als het gros van de mannen uberhaupt niet de competentie bezit om mentaal monogaam te zijn waarom zou je je energie er dan nog aan verspillen om ze in fysieke zin tegen te houden. Alsof dat dan nog wat uitmaakt.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 00:19:38 #169
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194565261
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 23:55 schreef VEM2012 het volgende:
Eerst seks. Beetje raar om meteen de eerste of tweede date al verliefd te zijn. Dat komt als je elkaar leert kennen. En voordat ik er echt tijd in wil gaan steken wil ik wel zeker weten dat het seksueel goed zit.
Een auto doe je ook proefrijden voordat je je eraan bindt toch? :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 00:20:53 #170
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194565283
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 00:19 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja, als je emotioneel toch al bent vreemdgegaan kan het fysieke er net zo goed ook bij. En als het gros van de mannen uberhaupt niet de competentie bezit om mentaal monogaam te zijn waarom zou je je energie er dan nog aan verspillen om ze tegen te houden.
Zo dan, dat klinkt heel vrolijk en positief _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194565300
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 00:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

"Ja, maar ik heb ook wel zin; nu heeft 'íe een probleem ~O> "
😂, zo rock and roll is het leven nu ook weer niet. Eigenlijk val ik best mee.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 00:52:28 #172
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194565687
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 00:22 schreef Avianflu het volgende:

[..]

😂, zo rock and roll is het leven nu ook weer niet. Eigenlijk val ik best mee.
Niet? -O-

Op PH zie je dat all the time :{
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194565866
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 23:55 schreef VEM2012 het volgende:
Eerst seks. Beetje raar om meteen de eerste of tweede date al verliefd te zijn. Dat komt als je elkaar leert kennen. En voordat ik er echt tijd in wil gaan steken wil ik wel zeker weten dat het seksueel goed zit.
Dit ja, als ik moet gaan zitten wachten tot ik weer is verliefd ben is de kans aanwezig dat ik komend decennium celibaat ben 🤭.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194565867
Wat een topic weer :D. Ik durf bijna haast te wedden dat TS dit niet zo had voorzien.

Meningen verschillend denk. Ok we kunnen eerst wel een neukbeurtje hebben voordat we gaan praten over wat we eigenlijk van elkaar vinden toch? Want ok dat schept wel een band.

Hahaha om het naïef te zeggen enzo hoor. Maar ok is er dan wat mis mee denk? Na denk niet opzich maar je moet er beide als partners dan wel echt hetzelfde over denken ook.
Do what you love, love what you do!
pi_194565875
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 01:08 schreef kree het volgende:
Wat een topic weer :D. Ik durf bijna haast te wedden dat TS dit niet zo had voorzien.
Het nam op een gegeven moment wel een hele bijzondere wending ja 😂.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194565895
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 01:10 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Het nam op een gegeven moment wel een hele bijzondere wending ja 😂.
Daarom is fok ook zo leuk haha je weet het nooit nee idd. Maargoed ok je weet het nu natuurlijk nog niet. Want zoveel mensen en zoveel meningen ook ;)
Do what you love, love what you do!
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 15 augustus 2020 @ 01:14:12 #177
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_194565907
Meestal 2 heeeel soms 1
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_194565916
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Meestal 2 heeeel soms 1
En trouwens in dit geval met deze vraag min of meer 2 maar beide kunnen en zijn ook niet verkeerd opzich

Het hangst er maar vanaf wat voor personen je bent of het werkt of niet ;)
Zou haast een poll erover maken maar die laat ik ff aan TS want haar topic. Maar zal ook wel 50/50 uitkomen wss.
Do what you love, love what you do!
pi_194565935
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 01:12 schreef kree het volgende:

[..]

Daarom is fok ook zo leuk haha je weet het nooit nee idd. Maargoed ok je weet het nu natuurlijk nog niet. Want zoveel mensen en zoveel meningen ook ;)
Nou ja, weet nu dat ik niet uniek ben. Niet dat ik dat dacht haha. Maar meer mensen met dezelfde insteek als ik dan ik had verwacht.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194565939
quote:
80s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 01:16 schreef kree het volgende:

[..]

En trouwens in dit geval met deze vraag min of meer 2 maar beide kunnen en zijn ook niet verkeerd opzich

Het hangst er maar vanaf wat voor personen je bent of het werkt of niet ;)
Zou haast een poll erover maken maar die laat ik ff aan TS want haar topic. Maar zal ook wel 50/50 uitkomen wss.
Wil ik wel doen , hoe doe je zoiets 😇
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194565955
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 01:19 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wil ik wel doen , hoe doe je zoiets 😇
ctrl-w?
pi_194565956
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 01:19 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wil ik wel doen , hoe doe je zoiets 😇
Er is een nieuw knopje voor boven invoer venster. Met die balkjes erop horizontaal naast de quot en code tags etc.

Of je het wil.... kan geen kwaad maar laat die helemaal aan jou ;)
Wellicht is het wel grappig om eens te zien denk.
Do what you love, love what you do!
pi_194566016
POLL
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194566033
Jaja gestemd ;)

Kun je de OP nog editten denk? Volgens mij als je op quote klikt kun je zien wat de poll code is tussen vierkante hekjes. Dit is allemaal net nieuw. Maar wellicht kun je hem daar nog plaatsen want niet iedereen leest het door het hele topic. ;)
Do what you love, love what you do!
pi_194566866
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 15:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Bij de 2e optie word je volgens mij verliefd op iemands lichaam en neukkunsten en niet zozeer op de persoon. Tenzij je diepgaande gesprekken hebt tijdens de daad.

Diepgaand is in deze context wat flauw maar ach.

Nou, ik weet niet hoe dat met jou zit, maar na een paar uur seks heb ik toch wel even rust nodig. Ik vind dat altijd een uitstekend moment om mij even voor te stellen en als je dan toch aan het praten bent, dan komen er vanzelf ook wel diepgaande gesprekken.
pi_194566874
quote:
3s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 00:19 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Een auto doe je ook proefrijden voordat je je eraan bindt toch? :P
Juistem!
pi_194566889
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 01:08 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dit ja, als ik moet gaan zitten wachten tot ik weer is verliefd ben is de kans aanwezig dat ik komend decennium celibaat ben 🤭.
Dat is eigenlijk nog wel een interessante gedachte: zijn mensen die het omgekeerd doen dan zo snel verliefd?

En een andere vraag die bij mij opkomt: Is het niet gewoon zo dat voor mensen voor wie seks en fysieke aantrekkingskracht zeer belangrijk is beginnen met seks en de mensen voor wie seks en fysieke aantrekking minder belangrijk is dat makkelijker op kunnen schuiven?
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 08:33:47 #188
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194567091
Voor mij geldt dat ik eerst een fysieke aantrekkingskracht moet voelen, en er een klik met de seks moet zijn.
Daarna kan ik verliefd worden.

Maar kan me voorstellen dat het voor iedereen anders is.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194567488
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 12:02 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Die ken ik ook genoeg. :) En vaak zijn dat juist hele leuke open-minded types dus ik ben er wel een beetje klaar mee dat het altijd allemaal zo erg en vervelend zou zijn dat mensen veel seks hebben.

Allemaal cultureel gelul.
Betrouwbare voorbehoedsmiddelen bestaan nog niet zo lang. Dat culturele gelul is er om vrouwen, mannen en kinderen te beschermen. Tegenwoordig is dat veel minder nodig want we hebben condooms en de pil. Gaat vanzelf wel weer weg.
pi_194567672
Ik moet sowieso lustige gevoelens hebben voor iemand wil ik verliefdheid kunnen ontwikkelen. Wanneer de lustige gevoelens niet direct tot seks leiden, maar ik de persoon toch over tijd beter leer kennen kan er wel verliefdheid ontstaan, zonder 'proefrit'.

Mocht dat dan tegenvallen is dat veel pijnlijker dan wanneer je in de eerste maand gehoor had gegeven aan je hormonen. De verliefdheid gaat dan over.

De kans dat je de persoon verder had leren kennen bij vroegere seks is wel veel kleiner, terwijl het verder een leuk persoon kan zijn (maar na slechte seks weet je gelijk dat het niet verder gaat dan vrienden/kennissen materiaal).

Mijn beste relaties zijn ontstaan uit binnen een maand een keer toegeven aan de hormonen. Het is dan uiteraard niet zo dat er verder helemaal geen diepgaande gesprekken gevoerd werden of dat er geen klik was. Sterker nog, wat mij betreft is dat een samenspel, je ervaart een klik, voert een goed gesprek, hebt een keertje seks. Blijft alles de goede kant op wijzen? Grotere kans op langdurige relatie.
And the druids turn to stone...
pi_194568081
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 10:07 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik moet sowieso lustige gevoelens hebben voor iemand wil ik verliefdheid kunnen ontwikkelen. Wanneer de lustige gevoelens niet direct tot seks leiden, maar ik de persoon toch over tijd beter leer kennen kan er wel verliefdheid ontstaan, zonder 'proefrit'.

Mocht dat dan tegenvallen is dat veel pijnlijker dan wanneer je in de eerste maand gehoor had gegeven aan je hormonen. De verliefdheid gaat dan over.

De kans dat je de persoon verder had leren kennen bij vroegere seks is wel veel kleiner, terwijl het verder een leuk persoon kan zijn (maar na slechte seks weet je gelijk dat het niet verder gaat dan vrienden/kennissen materiaal).

Mijn beste relaties zijn ontstaan uit binnen een maand een keer toegeven aan de hormonen. Het is dan uiteraard niet zo dat er verder helemaal geen diepgaande gesprekken gevoerd werden of dat er geen klik was. Sterker nog, wat mij betreft is dat een samenspel, je ervaart een klik, voert een goed gesprek, hebt een keertje seks. Blijft alles de goede kant op wijzen? Grotere kans op langdurige relatie.
Dus eigenlijk wat je zegt (en dacht ik ook al een beetje). Het moet gewoon een combinatie zijn van... verliefdheid en seks.
Nu kan ik het daar nog wel aardig mee eens zijn maar waar mss een verschil in zit qua opvatting. Ik zou het niet alleen af laten hangen van dat ik eerst alleen seks wil voor er liefde kan zijn?
De vraag lijkt simpeler als dat ie is wel. En ook niet iedereen denkt er hetzelfde over, dat is wel duidelijk

Als je het omdraait ik kan wel seks hebben zonder liefde (niet dat ik dat doe maar zou kunnen).
Maar liefde zonder seks werkt ook weer niet.

Alles ertussen is ok wmb :P
Do what you love, love what you do!
pi_194568598
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 00:20 schreef Sounddragon het volgende:
Zo dan, dat klinkt heel vrolijk en positief _O-
Jij vindt het wel positief als mensen mentaal vreemdgaan? Je vindt dat daar wat positiviteit betreft iets aan te verpesten valt? :o

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 07:48 schreef VEM2012 het volgende:
Dat is eigenlijk nog wel een interessante gedachte: zijn mensen die het omgekeerd doen dan zo snel verliefd?

En een andere vraag die bij mij opkomt: Is het niet gewoon zo dat voor mensen voor wie seks en fysieke aantrekkingskracht zeer belangrijk is beginnen met seks en de mensen voor wie seks en fysieke aantrekking minder belangrijk is dat makkelijker op kunnen schuiven?
Nee ik word niet snel verliefd maar ik ben ook inderdaad geen sex junkie dus dat maakt niet uit.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 09:44 schreef soeverein het volgende:
Betrouwbare voorbehoedsmiddelen bestaan nog niet zo lang. Dat culturele gelul is er om vrouwen, mannen en kinderen te beschermen. Tegenwoordig is dat veel minder nodig want we hebben condooms en de pil. Gaat vanzelf wel weer weg.
Wat mij betreft is het eerder een verbeterde fatsoensnorm/verschuiving van behoeften in de categorie van dat men nu bijv. eet op gepaste tijden ipv de hele dag door. Niet alleen tegen fysieke ziektes moet men beschermd worden hoor. Althans, als het om dingen als eten gaat. Dan moet er zelfdiscipline worden afgedwongen, men moet worden opgevoed. Maar seks om de seks is geen hedonisme, dat is gewoon goed als je daar afhankelijk van bent. Ach doe wat je niet laten kunt maar leg anderen jouw verslaving niet op.

quote:
7s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 15:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Bij de 2e optie word je volgens mij verliefd op iemands lichaam en neukkunsten en niet zozeer op de persoon. Tenzij je diepgaande gesprekken hebt tijdens de daad.

Diepgaand is in deze context wat flauw maar ach.

Volkomen mee eens goede post. Ik snap dat niet. Mensen die zeggen dat ze verliefd zijn op iemand terwijl het alleen iemands lichaam en neukkunsten zijn die ze leuk vinden. Als ze alleen maar zouden zeggen, ik vind het lichaam van diegene lekker en diegene presteert goed in bed. En er niet nog allerlei smoesjes omheen verzinnen. Dan zou de wereld al een stuk eerlijker zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 15-08-2020 11:55:21 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 11:43:05 #193
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194568741
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:31 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Jij vindt het wel positief als mensen mentaal vreemdgaan? Je vindt dat daar wat positiviteit betreft iets aan te verpesten valt? :o

Define "mentaal vreemdgaan" :?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194568768
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:43 schreef Sounddragon het volgende:
Define "mentaal vreemdgaan" :?
Mentaal willen vreemdgaan wat jij schreef? Dat enkel de wetenschap dat ts losbandig is genoeg is voor de vriendjes van haar vriendinnen om haar ook te willen proberen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194568789
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Define "mentaal vreemdgaan" :?
Als je in een relatie bent dien je omgang met het geslacht van voorkeur volledig uit de weg te gaan. Laat staan dat je eventuele gevoelens deelt met iemand anders dan je partner 🤷♀.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_194568811
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Mentaal willen vreemdgaan wat jij schreef? Dat enkel de wetenschap dat ts losbandig is genoeg is voor de vriendjes van haar vriendinnen om haar ook te willen proberen.
Maar in een relatie zijn betekent toch niet blind zijn 🤔. Ik heb 12 jaar een monogame relatie gehad, 0x vreemd gegaan. Maar een mens mag toch zijn fantasie hebben 🤨.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 11:50:19 #197
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194568828
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Mentaal willen vreemdgaan wat jij schreef? Dat enkel de wetenschap dat ts losbandig is genoeg is voor de vriendjes van haar vriendinnen om haar ook te willen proberen.
As said: mannen zijn in de basis jagers.. Als je in een relatie zit, en vriendinlief heeft een BFF die er niet vies van is en er ook appetijtelijk uitziet. vriendin geeft aan geen probleem te hebben en je wederhelft knikt ja.. Ik denk niet dat er heel veel kerels zijn die dan in hun gamechair blijven zitten.. :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194568851
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

As said: mannen zijn in de basis jagers.. Als je in een relatie zit, en vriendinlief heeft een BFF die er niet vies van is en er ook appetijtelijk uitziet. vriendin geeft aan geen probleem te hebben en je wederhelft knikt ja.. Ik denk niet dat er heel veel kerels zijn die dan in hun gamechair blijven zitten.. :D
Maargoed, bezette mannen zijn een No-go. Het moet leuk blijven allemaal, geen drama. Vrijgezellen mannen genoeg.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 11:55:05 #199
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_194568884
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:49 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar in een relatie zijn betekent toch niet blind zijn 🤔. Ik heb 12 jaar een monogame relatie gehad, 0x vreemd gegaan. Maar een mens mag toch zijn fantasie hebben 🤨.
Ik denk dat fantasie op dat vlak niet bestaat in de wereld van geeninspiratie12345...
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 11:55:36 #200
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194568893
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2020 11:46 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Als je in een relatie bent dien je omgang met het geslacht van voorkeur volledig uit de weg te gaan. Laat staan dat je eventuele gevoelens deelt met iemand anders dan je partner 🤷♀.
Ik ken meerdere vormen van driehoeksverhoudingen.. is wel lang geleden, maar ik zat ooit in een stapgroepje van een man/vrouw of 40, en daar ruilde en klooide iedereen met elkaar.. je kunt het zo leip maken als je zelf wilt..

Er zijn precies zoveel relatievormen als je zelf kunt verzinnen.. dat heeft niks met vreemdgaan te maken, dat is gewoon hoe je het zelf wilt indelen.. mannetje-vrouwtje monogaam kan ook, maar volgens mij heeft de huidige maatschappij toch wel al een beetje bewezen dat dat antieke standaard ideaal een beetje scheurtjes en barstjes begint te vertonen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')