quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:48 schreef made het volgende:
oww niks hoor... moet maar eens opzoek gaan naar een andee nickname
In de zon is het al best warmquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:47 schreef puzziepie het volgende:
Anyweezz ..tijd om zo maar eens de medicijnen op te halen en naar de winkel te gaan .
Misschien straks ff lopen, als het zo lekker blijft als nu
Dat scheelt welquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:05 schreef Moonlight het volgende:
Hier is het ook alweer best warm, gelukkig onder het zonnescherm
Word dat nog steeds gespeeld ?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Online Soccer Manager, Haga heeft een eigen competitie.
Wist je dat als je een stuk vlees in cola zet dat er dan maden komen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 10:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind maden echt echt veel erger
Ik wil dit heul niet wetenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Wist je dat als je een stuk vlees in cola zet dat er dan maden komen?
Oww voetbal, dat heeft helaas mijn intresse niet. dus ook geen verstand van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Online Soccer Manager, Haga heeft een eigen competitie.
Wist je dat dit compleet gelul is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Wist je dat als je een stuk vlees in cola zet dat er dan maden komen?
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 11:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Maar wij hebben daar geen last van hoor, maagzuur doodt al die bacteriën etc.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |