Met al die wisselende diensten en goed uitrusen (ik ben te lui om terug te scrollen waar ik het over hadquote:Op zondag 16 augustus 2020 09:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat heeft mijn werkritme er mee te maken![]()
Mogguh
Was gewoon een binnenkomertje. Een open deur is transparant omdat je er doorheen kan gaan (ofzoquote:
We hadden het over slapen, dat ik drie uur 's nachts niet eens red.....maar ik werk gewoon alle ochtenden en drie middagen dus dat zal weinig effect hebben op mijn nachtrustquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Met al die wisselende diensten en goed uitrusen (ik ben te lui om terug te scrollen waar ik het over had)
Dat is behoorlijk gestructureerd! Ik wist van een aantal verpleegsters (wel in ziekenhuizen dan) dat het heel onregelmatig was en dat ze soms met chagrijnige hoofden oude mensen aan het helpen waren midden in de nacht (terwijl eentje ooit zei dat ze liever haar vriend 'helpt'quote:Op zondag 16 augustus 2020 11:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
We hadden het over slapen, dat ik drie uur 's nachts niet eens red.....maar ik werk gewoon alle ochtenden en drie middagen dus dat zal weinig effect hebben op mijn nachtrust
Maar schatje.....ik ben de huishoudelijke hulp, ik zorg er alleen voor dat mijn cliënten netjes kunnen leven in hun eigen huisje en als bonus biedt ik ze een luisterend oorquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk gestructureerd! Ik wist van een aantal verpleegsters (wel in ziekenhuizen dan) dat het heel onregelmatig was en dat ze soms met chagrijnige hoofden oude mensen aan het helpen waren midden in de nacht (terwijl eentje ooit zei dat ze liever haar vriend 'helpt'![]()
![]()
)
Maar dat is alweer een jaar geleden toen ik in het kader van de Gezondheidsweken op werkbezoek was in een ziekenhuis.
Ooh, valt mee dusquote:Op zondag 16 augustus 2020 11:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar schatje.....ik ben de huishoudelijke hulp, ik zorg er alleen voor dat mijn cliënten netjes kunnen leven in hun eigen huisje en als bonus biedt ik ze een luisterend oor
Dat geloof ik graag.quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog steeds geen luizenbaantje hoor
Studeren om te kunnen schoonmaken???quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.
Ik weet nog dat er een meid in de AH was die voor jouw baan studeerde.
Wanneer ze iets moest opruimen in de AH dat vies en smerig was dan begon ze tegen haar leidinggevende te zeuren. Ik vroeg toen aan haar van je studeert hiervoor dan moet je het toch gewoon doen? Zei ze: alleen als familieleden het doen wil ik het doen, niet als andere mensen het gaan doen. Als ik straks klaar ben met de studie weet ik niet of ik het bij andere mensen ga doen.
Ik heb bij een instantie gewerkt waar mensen dat idd konden leren!quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Studeren om te kunnen schoonmaken???
Ik heb het even opgezocht. Ze studeerde Dienstverlening Helpende Zorg & Welzijn.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb bij een instantie gewerkt waar mensen dat idd konden leren!
Ik was ICT'er en mijn collega's en ik gingen voor de gein een keer het examen doen dat op onze server stond.We waren gezakt!
Ja wist ik veel dat je de vloer met koud water moet moppen!
Ja een cursus snap ik nog wel, maar echt studeren.....quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb bij een instantie gewerkt waar mensen dat idd konden leren!
Ik was ICT'er en mijn collega's en ik gingen voor de gein een keer het examen doen dat op onze server stond.We waren gezakt!
Ja wist ik veel dat je de vloer met koud water moet moppen!
Dan leert ze vooral om cliënten te douchen en steunkousen aan te doen, dat soort dingen, dat is een niveau hoger dan wat ik doequote:Op zondag 16 augustus 2020 13:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Ze studeerde Dienstverlening Helpende Zorg & Welzijn.
CHIKIEquote:Op zondag 16 augustus 2020 13:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan leert ze vooral om cliënten te douchen en steunkousen aan te doen, dat soort dingen, dat is een niveau hoger dan wat ik doe![]()
Zou ik een cursus noemen dan..kan mij best voorstellen dat je in tehuizen etc anders schoonmaakt dan thuis...quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha maar met allesreiniger kun je niet zoveel schade aanrichtenquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zou ik een cursus noemen dan..kan mij best voorstellen dat je in tehuizen etc anders schoonmaakt dan thuis...
Laatst de keuken aan schoonmaken..had nog alles reiniger staan..ik dacht naja heet niet voor niets zo ..
https://www.dumpert.nl/item/7968057_65ea1747quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja een cursus snap ik nog wel, maar echt studeren.....![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/7968057_65ea1747
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |