quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:00 schreef exode het volgende:
Juul is helemaal blij met haar grote meisjes bed. 0 drama met het ledikant uit haar kamer halen. Ze was dolgelukkig, vooral dat al haar knuffels erin passen.![]()
Wat worden ze snel groot he die peuters van ons.
Ah, leuk hè dat ze dingen steeds meer gaan waarderenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:00 schreef exode het volgende:
Juul is helemaal blij met haar grote meisjes bed. 0 drama met het ledikant uit haar kamer halen. Ze was dolgelukkig, vooral dat al haar knuffels erin passen.![]()
Mooi!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 15:00 schreef exode het volgende:
Alles gewoon 2x kopen, in dezelfde kleur ook.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:13 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Ssst! Jullie kinderen gaven de doorslag voor een tweede te gaan!![]()
Haha ja, niet in de valkuil trappen genaamd "twee varianten", want dan willen ze alsnog dat van de ander.quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:47 schreef exode het volgende:
[..]
Alles gewoon 2x kopen, in dezelfde kleur ook.
Zelfs als het allebei precies dezelfde zijn willen ze hier allebei nog steeds alleen die enequote:Op maandag 31 augustus 2020 16:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Haha ja, niet in de valkuil trappen genaamd "twee varianten", want dan willen ze alsnog dat van de ander.
De oudste maakt altijd één stuk, en eist dan de andere opquote:Op maandag 31 augustus 2020 16:17 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Zelfs als het allebei precies dezelfde zijn willen ze hier allebei nog steeds alleen die ene
Als kind hele oorlogen gevoerd met mijn zusje om een blauwe dan wel paarse tandenborstel.quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Haha ja, niet in de valkuil trappen genaamd "twee varianten", want dan willen ze alsnog dat van de ander.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 15:47 schreef exode het volgende:
[..]
Alles gewoon 2x kopen, in dezelfde kleur ook.
Ik ben direct maar even aan het noteren....quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:34 schreef exode het volgende:
Wij hebben tegenwoordig ook alle schaaltjes en borden van Ikea x 2. Die plastic versies. Als de 1 een groen bord heeft, wil de ander dat ook.
Jongen en meisje, ruim 4 jaar verschil, maakt dus niets uit. Ik ben best wel blij dat school weer gestart is....
+1quote:Op maandag 31 augustus 2020 16:17 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Zelfs als het allebei precies dezelfde zijn willen ze hier allebei nog steeds alleen die ene
Wat lief dat je het vraagt!quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:08 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Quoi, hoe was Max zijn eerste schooldag?
Ik heb daardoor juist geen discussie. Gewoon allebei dezelfde beker en hetzelfde bord.quote:Op maandag 31 augustus 2020 20:02 schreef LeSage het volgende:
Ze hebben het er bij mij maar mee te doen. Vandaag jij de roze, morgen jij de blauwe. Ik heb er geen energie voor om de hele dag discussies te voeren en ook niet om alles in tweevoud aan te schaffen. Soms heb je geluk, soms heb je pech
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |