Ik quote mezelf even, want zoals het hier staat lijkt het alsof ik hele goede slapers heb, terwijl dat sowieso niet het geval isquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:22 schreef LeSage het volgende:
Mijn kleuter doet zelfs nog ooit een dutje![]()
Ja bluh, en elke dag vroeg opstaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:28 schreef Quoi het volgende:
Ik zie op tegen broodtrommels, brood smeren, gymkleren, elke dag ergens heen moeten.
Ja, dat hè?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:52 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja bluh, en elke dag vroeg opstaan.Ik heb serieus thuisonderwijs overwogen hierom, gewoon je eigen plan kunnen trekken.
![]()
![]()
Heeft Max zijn DKTP rondom 4 jaar al gehad? ZZ gisteren, en vanmiddag belde het kinderdagverblijf dat ze opgehaald moest worden vanwege koorts (38.0, niet hangerig) want coronamaatregelen.
Ze lopen hier in de prinsenstad en omgeving een beetje achter. A kreeg hem met 4j10mquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja, dat hè?
Nee! Ik vroeg me dat pas nog af, maar oudere kindjes in de omgeving hier hebben 'm ook nog niet gekregen. Balen van de verhoging, hopelijk snel over.
Volgens mij is dat bijna overal, ik heb iig nog nooit gehoord van een kind dat voor zijn 4e verjaardag op de basisschool ging trakteren.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 09:15 schreef lunapuella het volgende:
Hier op school is het beleid dat voor de 4e verjaardag in groep 1 niet getrakteerd wordt. Inderdaad omdat er al zoveel op ze afkomt met de eerste schooldagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al zin in de zomervakantie van volgend jaar als -ie alweer drieënhalf is!
Wel half september nog even in een tentje middenin een Veluws bos, voor restje zomer
En welkom NJ en grote kleine dame!
Let me see you stripped down to the bone
Ik ga hier zo goed op.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 15:46 schreef minilot het volgende:
Speciaal voor jou dan NJ, de peuterlunch van de dag!![]()
[ afbeelding ]
Pannenkoek met wat stroop, verder kaas, gedroogde abrikoos, kerstomaten, komkommer, glas water![]()
Succes met de slaapissues!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:41 schreef rena het volgende:
@:minilot , ik zie er ineens ook weer tegenop dat ze straks niet meer 24/7 bij me isJullie vakantie klinkt ongeveer zoals die van ons
We zijn nu een weekje in Friesland met z’n viertjes en oh wat hebben we het naar ons zin
Op de enkele driftbui na zie ik haar gewoon dagelijks groeien en ontwikkelen, en het is zo’n heerlijk sociaal kind, ze zegt gedag tegen elke voorbijganger en staat heerlijk mee te dansen bij de kinderdisco, ik moet ook meedansen van haar
![]()
Die maaltijd van Gunther ziet er heerlijk uit
Hé NJ, jij ook nog gefeliciteerd met je verse peuter!
Wij waren gisteren in DoeZoo Leens, mochten jullie een keer naar het hoge noorden gaan of er wonen; dat is een echte aanrader! Een kleinschalig dierenpark gericht op educatie en ontdekken. Allebei de dames hier vonden het prachtig mooi, C vond zelfs de slangen en spinnen leukThanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk jou ook weer te zien @rena !![]()
Ja, geheel gewend. Hij verzuchtte laatst toen ik hem ophaalde na een werkdag 'nu gaan we lekker naar huis'. Dus dat zit wel goedquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:33 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Lemijn, is Jacob inmiddels al gewend in jullie nieuwe huis?
Moest ik ineens aan denken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |