abonnement Unibet Coolblue
pi_194551137
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 11:18 schreef stokj het volgende:

[..]

Juist ^O^

Hoe is het met de kids? Ga je vanavond lachmacun eten?
Met de kids gaat het wel oké maar volgens mij zijn ze bezig met criminele zaakjes. Is ook niet zo gek als je naar hun vader kijkt. Maar maakt niet uit, als ze maar op tijd thuis zijn voor avondeten. Paps komt nooit meer thuis, dus ik zal het in mijn eentje moeten trekken.

Vanavond eten wij kofte en dolma maar morgen eten wij lahmacun, want dan is het zaterdag en ben ik hopelijk ook uitbetaald.

En hoe is het met jou en je vrouwtje?
pi_194551495
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2020 11:26 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Met de kids gaat het wel oké maar volgens mij zijn ze bezig met criminele zaakjes. Is ook niet zo gek als je naar hun vader kijkt. Maar maakt niet uit, als ze maar op tijd thuis zijn voor avondeten. Paps komt nooit meer thuis, dus ik zal het in mijn eentje moeten trekken.

Vanavond eten wij kofte en dolma maar morgen eten wij lahmacun, want dan is het zaterdag en ben ik hopelijk ook uitbetaald.

En hoe is het met jou en je vrouwtje?
Zolang de kids maar dingen doen waar ze blij van worden.

Oh kofte is ook lekker. Dolma eet ik heel weinig. Ben er niet zo van. Maar de rest mag wel hoor. Al heb ik al een tijdje dat soort dingen niet meer gegeten want ja, paleiseten hé...

Met mij gaat het wel oké. Beetje mijn dingen doen enzo. Vrouwtje is er helaas niet in mijn leven ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')