Waterontharder.com-goden bij Vitesse.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Droomparken tegen Ziggo, klassieker
Zou dat ook het merk van Barend zijn?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
San Marco is fan van Klaus Barbie.
Geen lelijke vent.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
San Marco is fan van Klaus Barbie.
Hier geen spatje regen. Een laatste dramatische nacht, dan maar.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ga vast uit het raam hangen.
Waar woon jij?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ga vast uit het raam hangen.
Atlético speelt anti-voetbal, Neymar jankt, Leipzig heeft alles te danken aan RB, Pep heeft geen shampoo, Bayern bestaat uit moffen, Messi is een dwergquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:02 schreef PSVCL het volgende:
En nog een plastic club in de halve finale
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Atlético speelt anti-voetbal, Neymar jankt, Leipzig heeft alles te danken aan RB, Pep heeft geen shampoo, Bayern bestaat uit moffen, Messi is een dwerg
Het is ook nooit goed.
En deze website bestaat uit negers zeker?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Atlético speelt anti-voetbal, Neymar jankt, Leipzig heeft alles te danken aan RB, Pep heeft geen shampoo, Bayern bestaat uit moffen, Messi is een dwerg
Het is ook nooit goed.
quote:
Dat laat ik aan jou over.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En deze website bestaat uit negers zeker?
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:13 schreef El-Stinho het volgende:
Als Barça Bayern verslaat, word ik echt ziedend. Het kan en mag niet dat zo'n 'joke' van een voetbalclub erdoorheen glibbert.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Einde tijdperk La Liga.
Daarom Lyonquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed.
Minus Real Madrid was het allanger aan de gang natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Einde tijdperk La Liga.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed.
Van de clubs die er nog in zitten, gun ik het alleen Bayern München zeg ik in alle eerlijkheid.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat veel van de clubs die ik een warm hart toedraag al verdwenen zijn.
Van de 8 kwartfinalisten gunde ik het PSG, City en Leipzig het minst, straks zijn dat 3 van de 4 halve finalistenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed.
Noem er 3.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat veel van de clubs die ik een warm hart toedraag al verdwenen zijn.
Wow die poll is wel een vooruitgang, sinds wanneer is dit?quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
En Lyon mag er zo snel mogelijk uit zodat Ajax de zekerheid op CL heeft. Verder zal het mij een rotzorg zijn.
Lyon was rond Covid ook doodvermoeiend met die kansloze huilende Aulas.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik gun het Barcelona en PSG vooral niet.
En Lyon mag er zo snel mogelijk uit zodat Ajax de zekerheid op CL heeft. Verder zal het mij een rotzorg zijn.
FB / Users kunnen nu (als het goed is) polls aanmaken en toevoegenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:19 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Wow die poll is wel een vooruitgang, sinds wanneer is dit?
Dit was ik alweer bijna vergeten, hielden het minder lang vol dan AZquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lyon was rond Covid ook doodvermoeiend met die kansloze huilende Aulas.
Dat heb ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lyon was rond Covid ook doodvermoeiend met die kansloze huilende Aulas.
Is alleen voor abonnees.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:19 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Wow die poll is wel een vooruitgang, sinds wanneer is dit?
PSV, Cambuur, Real Madrid.quote:
Vind ik voor een Ajax supporter gewoon logischquote:
PSG v City als finale zou alleen al leuk zijn om de reacties. En UEFA natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van de 8 kwartfinalisten gunde ik het PSG, City en Leipzig het minst, straks zijn dat 3 van de 4 halve finalisten
AMF
Barça is net zo goed onderdeel van wat voetbal lelijk en kut maakt momenteel.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van de 8 kwartfinalisten gunde ik het PSG, City en Leipzig het minst, straks zijn dat 3 van de 4 halve finalisten
AMF
Veel meer dan een club als Leipzig imo.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Barça is net zo goed onderdeel van wat voetbal lelijk en kut maakt momenteel.
Waarom gun je het City meer dan Bayern?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van de 6 overgebleven ploegen
(-1 Atalanta
0 Atletico)
1 City
2 Bayern
3 Lyon
4 RB Leipzig
5 PSG
6 Barca
Ja, maar geen nieuw geld. Barça kwam daarna op mijn haatlijstje.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Barça is net zo goed onderdeel van wat voetbal lelijk en kut maakt momenteel.
Ik vind City een mooie selectie hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom gun je het City meer dan Bayern?
City boven Bayernquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van de 6 overgebleven ploegen
(-1 Atalanta
0 Atletico)
1 City
2 Bayern
3 Lyon
4 RB Leipzig
5 PSG
6 Barca
Op een jongen als De Bruyne kan je moeilijk haten.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind City een mooie selectie hebben.
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind City een mooie selectie hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |