Wij zijn vorig jaar zomer naar Farmcamps De Kamperhoek geweest. Onze kinderen vonden het geweldigquote:Op zondag 25 juli 2021 19:54 schreef Amsel het volgende:
Iemand ervaring met Farmcamps? Ik ben alweer aan het nadenken over de herfstvakantie
Farmcamps t Loo in Drenthe was vorig jaar een groot succes bij onze kinderen. Ze wilden helemaal niet van de camping af om naar de dierentuin te gaan.quote:Op zondag 25 juli 2021 19:54 schreef Amsel het volgende:
Iemand ervaring met Farmcamps? Ik ben alweer aan het nadenken over de herfstvakantie
Ja, doen wij elk jaar wel een keertje, nu 3x gedaan al. Super leuk!quote:Op zondag 25 juli 2021 19:54 schreef Amsel het volgende:
Wij zaten in de meivakantie in zo'n tent, heb het nog nooit zo koud gehad als toenquote:Op zondag 25 juli 2021 22:18 schreef mousemicky het volgende:
Maar... Het zijn wel tenten natuurlijk. En in de herfstvakantie kan het fris zijn. Daarop moet je dus wel voorbereid zijn. De tenten hebben een kacheltje, maar dat zal 't niet naar 20 graden verwarmen als t buiten 5 graden is
Wij zijn vorig jaar naar Farmcamps 't Loo geweest. Was een aanrader. Alles is goed geregeld, de tenten waren prima en genoeg te doen. Wel werd het erg fris in de nacht/ tegen de ochtend. Daar waren we wat minder op voorbereid. Dat was overigens in de zomer, dus in de herfst zal het nog wel kouder zijn.quote:Op zondag 25 juli 2021 19:54 schreef Amsel het volgende:
Dat wel inderdaad, in onze vouwwagen is het aangenamer in de ochtend en nacht. Wij hadden fleecedekens mee en ook echt wel nodig. Wij waren in de zomer.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:54 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Wij zijn vorig jaar naar Farmcamps 't Loo geweest. Was een aanrader. Alles is goed geregeld, de tenten waren prima en genoeg te doen. Wel werd het erg fris in de nacht/ tegen de ochtend. Daar waren we wat minder op voorbereid. Dat was overigens in de zomer, dus in de herfst zal het nog wel kouder zijn.
Moah, kan.. Maar ik zou mijn peuter van 93 cm niet meer in zo'n tentje leggen eerlijk gezegd. Hij kan er ook niet meer rechtop in zitten. Dat lijkt mij voor hem niet fijn als hij wakker wordt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:59 schreef taxibabe het volgende:
Wij hebben (waarschijnlijk) een caravan gekocht! Alleen voor onze kleine grote vent van bijna 2 is het bed nog niet veilig genoeg. Nu zat ik te denken aan zo'n Deryan tentje om op het bed te zetten. Kan dat veilig? En ik zie op marktplaats genoeg 2dehands baby/dreumesversies staan, maar t ventje is best groot (90 cm). Past hij er dan nog wel fatsoenlijk in?
Tnx.. daar was ik al bang voor. Ondertussen ook nog een peuterversie gevonden, die is een slag groter, heb je daar ervaring mee? Of andere tips? Thomas wordt in oktober 2, ik ben bang dat hij nog niet oud genoeg is om zo in het bed te slapen. Thuis slaapt hij ook nog in het ledikant.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:22 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Moah, kan.. Maar ik zou mijn peuter van 93 cm niet meer in zo'n tentje leggen eerlijk gezegd. Hij kan er ook niet meer rechtop in zitten. Dat lijkt mij voor hem niet fijn als hij wakker wordt.
Hmm, ik dacht dat wij juist de peuterversie hebben. Ik vind die tentjes qua lengte wel lang genoeg, M zou er nog net in passen denk ik, maar qua hoogte heel krap. Vorig jaar in de tent sliep M ook in zijn Deryan tentje en hij werd 's nachts een paar keer wakker en zat half dubbelgevouwen te huilen in het tentje. Dat vond ik zo sneu..quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:32 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Tnx.. daar was ik al bang voor. Ondertussen ook nog een peuterversie gevonden, die is een slag groter, heb je daar ervaring mee? Of andere tips? Thomas wordt in oktober 2, ik ben bang dat hij nog niet oud genoeg is om zo in het bed te slapen. Thuis slaapt hij ook nog in het ledikant.
Toen onze dochter nog zo klein was sliep ze in het campingbedje dat paste precies tussen de rondzit als je de tafel weghaalt. We hebben het ook weleens bovenop de plat gelegde banken gezet, ging ook goed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:22 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Moah, kan.. Maar ik zou mijn peuter van 93 cm niet meer in zo'n tentje leggen eerlijk gezegd. Hij kan er ook niet meer rechtop in zitten. Dat lijkt mij voor hem niet fijn als hij wakker wordt.
Wij hebben zowel de baby-versie als de peuterversie, Bas slaapt nu op vakantie in het peutermodel. Dat gaat echt prima. Bas is wel wat kleiner, nu 84 cm.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:59 schreef taxibabe het volgende:
Wij hebben (waarschijnlijk) een caravan gekocht! Alleen voor onze kleine grote vent van bijna 2 is het bed nog niet veilig genoeg. Nu zat ik te denken aan zo'n Deryan tentje om op het bed te zetten. Kan dat veilig? En ik zie op marktplaats genoeg 2dehands baby/dreumesversies staan, maar t ventje is best groot (90 cm). Past hij er dan nog wel fatsoenlijk in?
Wij deden dit nog wel buiten het hoogseizoen. Dan is het niet zo hysterisch en druk (en duurquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:11 schreef Jentin het volgende:
Ik kijk graag vooruit, dus wat ik vraag is zeker niet voor dit jaar en misschien zelfs niet eens voor het jaar daarna.
Ik zoek precies wat velen hier volgens mij verafschuwenIk haat tenten en ik haat kamperen, maar ik vind campings (nouja, de hybride varianten dan dus met huuraccomodaties én mobiele brigades) dan wel weer leuker dan bungalowparken. Ik zoek zo’n hysterische camping met zeven zwembaden en dertienduizend glijbanen plús een eigen of zeer nabijgelegen strandje. Zo’n campingpark met een eigen bakkertje en supermarktje erbij en zo’n afgrijselijk animatieteam dat wekenlang stelselmatig elke avond de Hokey Pokey uitbraakt.
Dit zoek ik dan ergens in Zuid-Frankrijk (richting Provence, Languedoc, die kant op). Als de vijfsterrendoos die ik ben, zoek ik dan dus op die camping een huisje of chaletje met meerdere slaapkamers en een beetje privé-tuin. Daar mag best een jacuzzi in staan.
Als je iets weet dat voldoet aan bovenstaande maar dat in Italië ligt: ook goed.
En ik wil dit omdat ik ook wel zie dat het hysterisch is, maar me tegelijk herinner hoe erg ik er zelf als kind van genoot en mijn kinderen lijken gewoon lekker te gaan op de Tjoe Tjoe Wa
Esterel Camping in St. Raphael voldoet aan al je wensen. 4 glijbanen, waterspeeltuin in ondiep water met hysterisch veel sproeiers, 5 zwembaden, een binnenzwembad voor kinderen tot 6 jaar met glijbaantjes, sproeiers etc, een miniclub, teen club, iedere avond optredens op een groot podium… en stacaravans met of zonder airco, jacuzzi, dakterras etc.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:11 schreef Jentin het volgende:
Ik kijk graag vooruit, dus wat ik vraag is zeker niet voor dit jaar en misschien zelfs niet eens voor het jaar daarna.
Ik zoek precies wat velen hier volgens mij verafschuwenIk haat tenten en ik haat kamperen, maar ik vind campings (nouja, de hybride varianten dan dus met huuraccomodaties én mobiele brigades) dan wel weer leuker dan bungalowparken. Ik zoek zo’n hysterische camping met zeven zwembaden en dertienduizend glijbanen plús een eigen of zeer nabijgelegen strandje. Zo’n campingpark met een eigen bakkertje en supermarktje erbij en zo’n afgrijselijk animatieteam dat wekenlang stelselmatig elke avond de Hokey Pokey uitbraakt.
Dit zoek ik dan ergens in Zuid-Frankrijk (richting Provence, Languedoc, die kant op). Als de vijfsterrendoos die ik ben, zoek ik dan dus op die camping een huisje of chaletje met meerdere slaapkamers en een beetje privé-tuin. Daar mag best een jacuzzi in staan.
Als je iets weet dat voldoet aan bovenstaande maar dat in Italië ligt: ook goed.
En ik wil dit omdat ik ook wel zie dat het hysterisch is, maar me tegelijk herinner hoe erg ik er zelf als kind van genoot en mijn kinderen lijken gewoon lekker te gaan op de Tjoe Tjoe Wa
Ik zou het tentje niet op het bed zetten, tenzij de ruimte zo beperkt is dat het tentje er niet af kan schuiven. Is idd een bezoekje niet handiger? Volgens mij kan je bij de ikea van die hekjes kopen die je onder het matras kan schuiven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:59 schreef taxibabe het volgende:
En het gardameer? Bijvoorbeeld Bella Italia of cisano San Vito? Ben er nog nooit geweest, want te massaal en camping maar die hebben bijna alles wat je hier schrijftquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:11 schreef Jentin het volgende:
Het Deryan peutertentje kan je toch vastzetten op het bed?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:54 schreef June. het volgende:
[..]
Ik zou het tentje niet op het bed zetten, tenzij de ruimte zo beperkt is dat het tentje er niet af kan schuiven. Is idd een bezoekje niet handiger? Volgens mij kan je bij de ikea van die hekjes kopen die je onder het matras kan schuiven.
Nee, op het bed kan dat niet. Volgens mij kun je ze wel met haringen vastzetten, maar niet op je bed. Of je moet zelf gaan hobbyen met veiligheidsspelden etc.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:39 schreef Elleska het volgende:
[..]
Het Deryan peutertentje kan je toch vastzetten op het bed?
Tenminste dat was mij vertelt, we het tentje uiteindelijk niet geleend omdat er toch een campingbedje aanwezig was (die uiteindelijk pas na een halve verbouwing in de slaapkamer bleek te passen maar oke)
Spanbandje door de lussen werd er gezegd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:45 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, op het bed kan dat niet. Volgens mij kun je ze wel met haringen vastzetten, maar niet op je bed. Of je moet zelf gaan hobbyen met veiligheidsspelden etc.
Oh dat is ook wel een idee, maar denk niet dat die op het bed in de caravan past.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:19 schreef Nazil het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)share_pdp_androidapp en dit dan? Je legt het matras er in dus het zit vast, voor een normaal bed (dus misschien juist wel weer te groot...) wij hebben deze gewoon voor thuis, omdat onze zoon allergisch reageert op muggenbeten en er geen klamboe aan het plafond kan. Ik vind het echt ideaal. Ze zijn er pop up en met gewone tentstokken, wij hebben de popup
Tnx!! Zo'n hekje is ook wel wat goedkoper dan zo'n tentje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:25 schreef het-is-mij het volgende:
@:taxibabe, die hadden wij idd ook altijd in de caravan. Ging prima.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn naar Bretagne geweest dit jaar waar ze óók hebben wat je zoekt: aan het strand, super buitenzwembad, maar ook binnenzwembad, minidisco, bioscoop, animatie, kinderopvang (!), van alles en nog wat.. en dichterbij dus. Yelloh Les Mouettes. En dus ook tenten/huisjes met bijvoorbeeld uitzicht op een veld met schapen. En niet duur.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:37 schreef Jentin het volgende:
Thanks allAardig lijstje om te checken. Toscane klinkt ook erg goed, lazi! Buiten het hoogseizoen lukt voor mij niet met één leerplichtig kind en zelf een baan in het onderwijs.
Privétuin formuleerde ik misschien onhandig. Ik bedoelde meer dat je voor je hutje gewoon een plekje hebt met wat tuinstoelen ofzo en niet vanuit je voordeur meteen naar binnen kijkt bij de overburen. Stacaravan is helemaal prima ook.
@:MevrouwCactus , wat jammer dat het nu voor Sjaak zo tegenvalt.
Onze jongste is 2 jaar geleden (toen 20 maanden) met zo een hekje met matras en al uit het bed gelazerd. Nu is ze wel een onrustige slaper.......maar tochquote:[b]
[..]
Oh dat is ook wel een idee, maar denk niet dat die op het bed in de caravan past.
Wellicht dat een zo'n hekje als dit nog het meest ideale is:
[ afbeelding ]
Hamley’s speelgoedwinkel op Regent street ❤quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:51 schreef Kyara het volgende:
Ik wil in de voorjaarsvakantie met oudste naar Londen. Zijn cadeau voor zijn 10e verjaardag. Met de Eurostar.
Heeft iemand tips & trics? Hotels in de buurt van het station, de must sees met een 10 jarige?
Was hij niet fan van treinen etc?quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:51 schreef Kyara het volgende:
Ik wil in de voorjaarsvakantie met oudste naar Londen. Zijn cadeau voor zijn 10e verjaardag. Met de Eurostar.
Heeft iemand tips & trics? Hotels in de buurt van het station, de must sees met een 10 jarige?
Ik ben al vrij vaak in Londen geweest, maar niet met een 10jarigequote:Op vrijdag 24 september 2021 20:51 schreef Kyara het volgende:
Vooral Iguana in Vlissingen ( reptielenopvang) en Berkenhof Tropical Zoo in Kwadendamme (indoor mini jungle dierentuin, dinosaurussen en vooral de indoor waterspeeltuin zijn erg leuk) vind ik aanraders. Wel tijdig reserveren!quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:57 schreef Nolita het volgende:
Heeft iemand nog tips voor leuke uitjes in Zeeland? We slapen in de buurt van Veere en blijven niet lang dus moeten wel keuzes maken.![]()
We gaan met een net 4-jarige en een 1-jarige.
Die tropical zoo ziet er leuk uit! Die gaat op het lijstje thnx!quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:17 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Vooral Iguana in Vlissingen ( reptielenopvang) en Berkenhof Tropical Zoo in Kwadendamme (indoor mini jungle dierentuin, dinosaurussen en vooral de indoor waterspeeltuin zijn erg leuk) vind ik aanraders. Wel tijdig reserveren!
Wij waren laatst bij Zoutelande en als iemand die in Z-H bij het strand woont, vond ik het daar door de hele hoge duinen echt leuk en anders.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:33 schreef Nolita het volgende:
[..]
Die tropical zoo ziet er leuk uit! Die gaat op het lijstje thnx!
Iemand wellicht nog strand tips, waar we vooral wel of vooral niet moeten komen?
Met kleine kinderen wellicht de overgang in Domburg van Kaapduin. Flinke klim, maar mooi uitzicht. En een speeltoestel naast de strandtent.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:33 schreef Nolita het volgende:
[..]
Die tropical zoo ziet er leuk uit! Die gaat op het lijstje thnx!
Iemand wellicht nog strand tips, waar we vooral wel of vooral niet moeten komen?
MiniMundi is zo zonde van je geld als je daar gewoon een kaartje voor moet kopen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:40 schreef Jentin het volgende:
Berkenhof is inderdaad superleuk. Ook tof: Mini Mundi in Middelburg. Bij goed weer is molen (en pannenkoeken- en speelboerderij) De Jonge Johannes in Serooskerke ook leuk.
Al iets geboekt? Wij verblijven altijd in het Ibis Budget Whitechapel, dat ligt niet dichtbij St. Pancras maar is heel goed te bereiken met de metro.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:51 schreef Kyara het volgende:
nee nog niet. Ik durf het eigenlijk nog niet zo goed aan ivm coronamaatregelen en toch buiten de EU.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Al iets geboekt? Wij verblijven altijd in het Ibis Budget Whitechapel, dat ligt niet dichtbij St. Pancras maar is heel goed te bereiken met de metro.
Snap ik wel, het is allemaal zo onzeker op het moment.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:32 schreef Kyara het volgende:
[..]
nee nog niet. Ik durf het eigenlijk nog niet zo goed aan ivm coronamaatregelen en toch buiten de EU.
Dan kom je uit op bedjes waarbij het matras direct op de grond ligt zoals de Deryan travelcot of BabyBjörn campingbedje light. Ik zie er wel 1 op pootjes, die 20 kg aan kan, Moby System.quote:Op zondag 21 november 2021 23:01 schreef xminator het volgende:
Zijn er campingbedjes die meer gewicht dan 15kg toelaten?
Wij hadden met die leeftijd voor een vlucht van/naar de VS een CARES Harness. Dat hielp bij Sjaak enorm om langer te blijven zitten. Wellicht heb ik die nog ergens liggen.quote:Op maandag 22 november 2021 12:10 schreef ToT het volgende:
Wij zitten er aan te denken om met ons 3-jarig zoontje volgend jaar naar Indonesië te gaan.
Ben zelf niet al te enthousiast om zo veel uur met die kleine in een vliegtuig te zitten, maar het lijkt ons wel ongelooflijk gaaf om er naar toe te gaan. (Mits corona het toestaat, yada yada...)
Hunebedden?quote:Op maandag 6 december 2021 04:53 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Wij gaan volgende week een midweekje naar Hof van Saksen in Drenthe. Onze baby wordt in die week vier maanden oud, dus voor haar hoeven we nog geen uitjes te doen. Die heeft genoeg aan rondkijken en spelen op de speelmat met een knuffel die ze in haar mond kan stoppen. We willen ook gaan zwemmen, dat zal dan de eerste keer worden voor haar.
Nog tips voor die omgeving voor ons als ouders? :-) Ik ben zelf nog nooit in Drenthe geweest.
Ow dat zou tof zijn!quote:Op zondag 5 december 2021 23:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wij hadden met die leeftijd voor een vlucht van/naar de VS een CARES Harness. Dat hielp bij Sjaak enorm om langer te blijven zitten. Wellicht heb ik die nog ergens liggen.
Orvelte is mooi; een historisch (en toeristisch) klein dorpje. Verder is het Dwingelderveld wel mooi om te wandelen, en het Bargerveen ook wel, maar dan zit je al snel een veel groter stuk te lopen.quote:Op maandag 6 december 2021 04:53 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Wij gaan volgende week een midweekje naar Hof van Saksen in Drenthe. Onze baby wordt in die week vier maanden oud, dus voor haar hoeven we nog geen uitjes te doen. Die heeft genoeg aan rondkijken en spelen op de speelmat met een knuffel die ze in haar mond kan stoppen. We willen ook gaan zwemmen, dat zal dan de eerste keer worden voor haar.
Nog tips voor die omgeving voor ons als ouders? :-) Ik ben zelf nog nooit in Drenthe geweest.
Ik zou dan kijken naar een late/nachtvlucht. Dan slaapt hij het grootste gedeelte van de vlucht en heb je zelf ook je handen vrij en hoef je niet de hele tijd te entertainen. Je hebt van die opblaasbare blokken voor tussen de "beenruimte" waardoor je een soort bedje kan maken.quote:Op maandag 22 november 2021 12:10 schreef ToT het volgende:
Wij zitten er aan te denken om met ons 3-jarig zoontje volgend jaar naar Indonesië te gaan.
Ben zelf niet al te enthousiast om zo veel uur met die kleine in een vliegtuig te zitten, maar het lijkt ons wel ongelooflijk gaaf om er naar toe te gaan. (Mits corona het toestaat, yada yada...)
Ow hee dat laatste is sowieso een interessante optie zeg!quote:Op maandag 6 december 2021 09:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik zou dan kijken naar een late/nachtvlucht. Dan slaapt hij het grootste gedeelte van de vlucht en heb je zelf ook je handen vrij en hoef je niet de hele tijd te entertainen. Je hebt van die opblaasbare blokken voor tussen de "beenruimte" waardoor je een soort bedje kan maken.
Check JetKids van Stokke.quote:Op maandag 6 december 2021 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow hee dat laatste is sowieso een interessante optie zeg!![]()
En die nachtvluchten....geen idee, het manneke zal wel heel erg druk zijn met al die mensen om zich heen, maar toch; als de lampen uit gaan en iedereen gat slapen, zal hij HOPELIJK ook wel rustig worden.
Je kunt ze ook huren op van die sites waar ze reisspullen voor kids verhurenquote:Op maandag 6 december 2021 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]Ah thanks!
Wel een aardig prijsje zeg!
We hebben een goede draagzak, dus dat is geen probleem.quote:Op maandag 6 december 2021 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Orvelte is mooi; een historisch (en toeristisch) klein dorpje. Verder is het Dwingelderveld wel mooi om te wandelen, en het Bargerveen ook wel, maar dan zit je al snel een veel groter stuk te lopen.
Goedkoper dan business class vliegen… en het gaat natuurlijk een flinke poos mee en heeft vast ook een goede tweedehandswaarde (want die dingen slijten niet zo hard).quote:Op maandag 6 december 2021 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]Ah thanks!
Wel een aardig prijsje zeg!
Hahahahahaha slapen tijdens een nachtvluchtquote:Op maandag 6 december 2021 09:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik zou dan kijken naar een late/nachtvlucht. Dan slaapt hij het grootste gedeelte van de vlucht en heb je zelf ook je handen vrij en hoef je niet de hele tijd te entertainen. Je hebt van die opblaasbare blokken voor tussen de "beenruimte" waardoor je een soort bedje kan maken.
Tja, die kans heb je altijdquote:Op maandag 6 december 2021 10:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Hahahahahaha slapen tijdens een nachtvlucht![]()
![]()
Eerst 3 uur huilen omdat hij zo moe is maar niet wil slapen. Tot kotsen aan toe. En daarna doodmoe in slaap donderen. Na 5 uur gingen we landen en moest hij wakker worden. Super gezellig
Klopt. Het kotszakje lekte overigens. Dus toen ik daarmee naar de wc liep om het weg te gooien, maakte ik een mooi spoor door het vliegtuigquote:Op maandag 6 december 2021 10:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Tja, die kans heb je altijd
Om de ervaring compleet te makenquote:Op maandag 6 december 2021 10:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Klopt. Het kotszakje lekte overigens. Dus toen ik daarmee naar de wc liep om het weg te gooien, maakte ik een mooi spoor door het vliegtuig
quote:Op maandag 6 december 2021 22:19 schreef Kyara het volgende:
Omdat Londen in de voorjaarsvakantie toch nog een brug te ver lijkt, zijn we nu ook een beetje aan het kijken voor Parijs.
Iemand tips qua uitstapjes/hotels voor Parijs met een (net) 10 jarige?
Muséum national d'histoire naturelle is wel een tip voor dierenliefhebbers. Opgezette dieren, hele skeletten van van alles.quote:Op maandag 6 december 2021 22:19 schreef Kyara het volgende:
Omdat Londen in de voorjaarsvakantie toch nog een brug te ver lijkt, zijn we nu ook een beetje aan het kijken voor Parijs.
In het vorige topic wordt Drenthe ook besprokenquote:Op maandag 6 december 2021 04:53 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Wij zaten in een Novotel in een buitenwijk. Kon je goed parkeren en met RER en metro was je snel in het centrum.quote:Op maandag 6 december 2021 22:19 schreef Kyara het volgende:
Wij zaten al twee keer in Hotel Novotel Paris Centre Bercy. Als je met de auto gaat, kun je bij hen of het buurhotel Ibis in de parkeergarage een parkeerplaats reserveren. We waren daarvoor nog geen 100 euro kwijt voor vijf dagen.quote:Op maandag 6 december 2021 22:19 schreef Kyara het volgende:
Wij hebben net geboekt voor Zweden, of nou ja, de aanvraag gedaan. 3x een camping waar een een trekkershuthut hebben (zuiden, nabij Stockholm, midden/ merengehied), 2× een vakantiehuis (scherenkust, legoland/Lalandia), steeds 3 of 4 overnachtingen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:50 schreef Phaidra het volgende:
*schopje*
Wij willen in de zomer naar het zuiden van Zweden gaan, een weekje naar een prachtige camping en dan terug via Legoland.
De camping zou vanuit huis ca. 11 uur rijden zijn (in de praktijk met stops natuurlijk nog iets meer). Naar Duitsland rijden en dan met de boot duurt sec iets langer, maar is wel relaxter en ook wel leuker. De overtocht duurt 8 uur. Dat kan met overnachting of juist overdag (leuker voor de kinderen misschien? Al is overnachten op de boot ook wel heel speciaal natuurlijk). Nou ja, advies is welkom dus, iig wat betreft de reismogelijkheden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop