Ben benieuwd welke lul er nu komt dan.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog een jaartje wachten, zomer 2021 pas verkiezingen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:27 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Wie is erger, Costa of Labyad?
sowquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:27 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Wie is erger, Costa of Labyad?
Nektasje genot.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Labyrat is de grootste engnek van de internationale velden
Laporta wil weer voorzitter worden en wil dan Pep terughalen. Aan andere kant heb je zakenman Victor Font die dan Xavi naar voren wil schuiven.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke lul er nu komt dan.
Deze site is niet bereikbaar. Het IP-adres van de server van www.heeftsierdalcorona.nl kan niet worden gevonden.quote:
Ik wil ook wel voor 100 miljoen vallen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Felix maakt zijn transfersom waar.
Dat is Konate.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
Upemecano niet bekendDie man speelt in 80 blacked.com films
Staat ze al op een pornosite?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:33 schreef Coco. het volgende:
Ik heb Welmoed op het tweede scherm.
Dit even ter info.
Denk dat supporters van andere clubs in Nederland wel een bloedhekel aan hem krijgen ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gebaartje genot. Kop alsof die al 100 jaar in de bajes heeft gezeten genot
Dan drink ik warme moedermelk.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:35 schreef JanCees het volgende:
Ik drink nu bier als tactiek om zo te kunnen slapen
8 baco op rode nek inmiddels allenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:35 schreef JanCees het volgende:
Ik drink nu bier als tactiek om zo te kunnen slapen
Poah lekker maatquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
8 baco op rode nek inmiddels allen
Een of twee. Ik was meteen verkocht.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel YouTube-filmpjes heb je van hem gezien?
Uiteraard baco cola. Heb even mn duitse kostuum aangetrokken. Stond net te schreeuwen op het balkonnetje genot.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Poah lekker maat
Baco cola?
@:haags_kwartiertje
Het is hier geen Dumpertquote:
Einde tijdperk Leipzig. 70 minuten de lakens uitdelen en dan is het aan ome Cholo.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is hier geen Dumpert
Heeft ie wel vaker gespeeld, maar meestal als schaduwspitsquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:38 schreef RamboDirk het volgende:
Is die Poulsen zo'n gelegenheids spits?
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is hier geen Dumpert
Lekker ouwe pikquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard baco cola. Heb even mn duitse kostuum aangetrokken. Stond net te schreeuwen op het balkonnetje genot.
Ik wacht het nog even af, zag vooral ook veel defensief geklungel in die filmpjes van die verdedigers.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een of twee. Ik was meteen verkocht.
Dan zit je in de Eredivisie wel goed hè.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht het nog even af, zag vooral ook veel defensief geklungel in die filmpjes van die verdedigers.
Liverpool mag hem ook wel halen voor naast Van Dijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:40 schreef Slobeend het volgende:
City kan beter voor Upamecano gaan dan voor Koulibaly, maar dit geheel terzijde.
Ja maar ik hoop dat ze bij aankopen voor Ajax vooral kijken of ze het in de CL kunnen maken.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:41 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dan zit je in de Eredivisie wel goed hè.
SEPP VD BERGEDquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool mag hem ook wel halen voor naast Van Dijk.
Joe Gomez voldoet.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool mag hem ook wel halen voor naast Van Dijk.
Waarom zouden ze in godsnaam Joe Gomez moeten vervangen?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool mag hem ook wel halen voor naast Van Dijk.
Brede selectie.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze in godsnaam Joe Gomez moeten vervangen?
Kkgoedkoop meer was je niet waard ouwe reus HAHAHAHAHquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik speelde vroeger met Knex.
In Engeland speel je zoveel wedstrijden, dat kan je prima rouleren.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij is nog maar drie maanden 23. Lekker iemands ontwikkeling verknallen.
Zou jij wel een lekker gevoel vinden toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kkgoedkoop meer was je niet waard ouwe reus HAHAHAHAH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |