Het lijkt me niet het meest ideale hit&run-klusje.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ken mensen met aanhang wagen
Kunnen we niet delen dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een airco meet, wat denk je zelf?
Hier eerder deze week ookquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
Onweer bij het KNMI, maar hier (ca. 5 km daarvandaan) is het droog en windstil![]()
Eerder deze week was dat ook zo.
quote:
Ik ga dan in de lotus houding zitten met die handheld van voor mijn smoelquote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een airco meet, wat denk je zelf?
Ja die gaat nog net mee in het OVquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga dan in de lotus houding zitten met die handheld van voor mijn smoel
Niets van gemerktquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 01:11 schreef chufi het volgende:
Had ik beter niet kunnen doen .... Sorry Prish .. ze staan weer achter. 16-5, top 7th ... alles kan natuurlijk nog
Maar het goede nieuws ... Ik hoor gerommel en gedonder in de omgeving ...
Zo'n laag had dochter gisteravond op het fabrieksterrein van haar werk in Veghel....plus ze had het raam van haar auto open laten staan....Ben benieuwd of ze gisteravond laat nog thuis heeft weten te komen want hij startte niet meer.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Hier eerder deze week ook
Toen hoopte ik dat het dit keer wel zou regenen, ik kreeg mijn zin
[..]
Hey goede vriendquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb net mijn telefoon oplader kapot gereden met mijn stoel nu moet ik naar buiten om een nieuwe te kopen
Nopequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken je langer dan vandaag
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb net mijn telefoon oplader kapot gereden met mijn stoel nu moet ik naar buiten om een nieuwe te kopen
Maar je moet want anders kun je je tel niet opladen of je moet iemand anders zo gek krijgen om er één voor je op te pikken,quote:
Die telefoon moet een keer opgeladen worden hequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Eigenlijk zou ik ook zonder kunnen maar is iets dwangmatig erg vreemd
succesquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
ff kijken hoelaat de winkels opengaan
Aiquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
kuch....warm maar eigen schuld moest de kamer even doen nu het nog koel is ...
Nicequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 09:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Door de woestijn lopen met 50 kilo gewicht op je rug en een bataljon aanvallen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |