quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha plaatje in de OP.
Als of hier mensen sparen voor de oude dag.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die zijn even leeg. Dat je darmen zo helemaal vacuüm getrokken worden.
poepgenotquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die zijn even leeg. Dat je darmen zo helemaal vacuüm getrokken worden.
Verplicht, via pensioenfonds.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha plaatje in de OP.
Als of hier mensen sparen voor de oude dag.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, er komen hier dingetjes uit de luchtrond, kleurloos. Weet iemand wat dat is?
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
oh het begint eindelijk echt te regenen. Dikke druppels. Nu nog wind en onweer erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:46 schreef Modus het volgende:
Bbal op de scooterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Je kunt jezelf niet op deze wijze een FOK!premium account geven. Ga daarvoor naar de shop.
Ja hoor, alsof het jaar nog niet raar genoeg is krijgen we straks ook nog vrede in het Midden-Oostenquote:Israël en Emiraten sluiten historisch akkoord, annexatie Westbank opgeschort https://nos.nl/artikel/23(...)bank-opgeschort.html
Drenthequote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:14 schreef Gruj0 het volgende:
[..]![]()
Waar is hier?
Hier bij mij is niks.Snik
Uh neequote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:18 schreef Gruj0 het volgende:
Hebben jullie dat ook trouwens?
Elke x als er onweer komt heb ik zin om een of andere auto te grijpen (bij voorkeur zilver/grijskleurig) en dan in de stromende regen vanuit de rijdersstoel uitstappen, naar achteren stormen, kofferbak open doen, daar een module uit halen, ergens plaatsen en dan snel de kofferbak dicht doen en wegrijden?![]()
Nee, we hebben hier niet echt tornado's.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:18 schreef Gruj0 het volgende:
Hebben jullie dat ook trouwens?
Elke x als er onweer komt heb ik zin om een of andere auto te grijpen (bij voorkeur zilver/grijskleurig) en dan in de stromende regen vanuit de rijdersstoel uitstappen, naar achteren stormen, kofferbak open doen, daar een module uit halen, ergens plaatsen en dan snel de kofferbak dicht doen en wegrijden?![]()
Gaan we negatief doen in dit topique?quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:46 schreef Modus het volgende:
Bbal op de scooterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet die isolatiecel af en toe wel luchten he?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
k wil niet veel zeggen maar het is niet alsof het afkoelt he
Kloptquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
alles wa open kan staat openquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:44 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je moet die isolatiecel af en toe wel luchten he?
god die aan het pissen isquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, er komen hier dingetjes uit de luchtrond, kleurloos. Weet iemand wat dat is?
Lol nee, het wordt alleen nog wat meer plakkerig want al die regen verdampt gelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
Ik wil ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
Hier nu ook wat mot regen en al 2 graden omlaag die temp
turbulentie ten topquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Hoe vet is dit
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Hoe vet is dit
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Groetjes uit Lido delle Nazioniquote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Winkeltje![]()
Hoe ist kerel ?
Al vakantie ?
Veel plezier!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:09 schreef Koen66 het volgende:
Zaterdag vertrekken we richting Kirchberg
Ik zie het, dank je welquote:Op donderdag 13 augustus 2020 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb je een abbo kado gedaan :p
Het mag een wonder heten dat Foqueville nog niet uit z'n voegen gebarsten is van de overbevolkingquote:
Heeft onze nieuwe bewoonster al een plekkie?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het mag een wonder heten dat Foqueville nog niet uit z'n voegen gebarsten is van de overbevolking
Wie?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heeft onze nieuwe bewoonster al een plekkie?
Nee op zondag, dan heb ik m'n laptop weer bij de handquote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heeft onze nieuwe bewoonster al een plekkie?
Kunnen ze vast lekker klaarmaken bij de gestoofde Gerbilquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:09 schreef Koen66 het volgende:
Zaterdag vertrekken we richting Kirchberg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Ze staat ook nog niet in de lijstquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kunnen ze vast lekker klaarmaken bij de gestoofde Gerbil
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]fijne vakantie toegewenst
![]()
reactie was wat later want moest eerst mijn huwelijkse plicht vervullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Konijnen zijn lekker jaquote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kunnen ze vast lekker klaarmaken bij de gestoofde Gerbil
Dat vond je zusje vanmiddag ookquote:
Zou wel eten hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Was laatst met een programma dat ze gefrituurde cavia’s aten.
😐quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:57 schreef friemelaar het volgende:
Voor wie door de hitte weer eens niet kan slapen vannacht, heb ik een fool-proof programma module geschrevenGoeie code welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Dat dacht ik wel jah, en werkt als een treinquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:57 schreef friemelaar het volgende:
Voor wie door de hitte weer eens niet kan slapen vannacht, heb ik een fool-proof programma module geschrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
rwwwwwaaarrrrrr![]()
https://9gag.com/gag/a436wdd
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:
Een beetje zoals jij dus.quote:
Ik moest even denken.quote:
Dat heb ik dus een volwassen leeuw ooit in de dierentuin zien doen. Kon zo naar binnenkijken in die impossante bek van hem.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:04 schreef bitterbal het volgende:
rwwwwwaaarrrrrr![]()
https://9gag.com/gag/a436wdd
ah bedoel best :pquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest even denken.
Maar inderdaad, helemaal stoer proberen te brullen, lachen ze je uit.
ja das geen kattenpisquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus een volwassen leeuw ooit in de dierentuin zien doen. Kon zo naar binnenkijken in die impossante bek van hem.
En dan dus ook echt zo;n rawwr die je zag bij die films van vroeger in het voorstukje..
Ruig van buiten, zacht van binnenquote:
Nee, maar het leek ook ergens zielig. Ik kreeg het idee, dat die mensen die er bij stonden hem een beetje aan het uitdagen/treiteren waren...quote:
Oh dat zou kunnen jaquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar het leek ook ergens zielig. Ik kreeg het idee, dat die mensen die er bij stonden hem een beetje aan het uitdagen/treiteren waren...
Da's wel sneu ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar het leek ook ergens zielig. Ik kreeg het idee, dat die mensen die er bij stonden hem een beetje aan het uitdagen/treiteren waren...
Niet doen... je bent nou zo ver gekomen al...quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Etto! Ik heb al de hele dag zon trek in een augurkje
overduidelijk uitgelokt, maar aangezien het altijd maar een deel van het hele verhaal is verwacht ik niet dat er slecht met em wordt omgegaanquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet doen... je bent nou zo ver gekomen al...
Ik zal er een paar het raam uitgooien om mee te doen
quote:
weltrustn Vaderquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
En dat was de bijdrage voor vandaag kindertjes
Matige deze hoor.quote:
Nobel Ridderschap der Ronde Draaitafel, Troubadour der Trillingen, Gildemeester der Geluidsgolvenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Excellentie
Sultan van Samson
Valt wel mee, daar wen je aan.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja je hebt zon lastige naam man...
Dit klinkt bijna als Vice Premier van de Vibratorquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nobel Ridderschap der Ronde Draaitafel, Troubadour der Trillingen, Gildemeester der Geluidsgolven
Ludovicus Theodorus van der Kroonjuwelenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja je hebt zon lastige naam man...
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
En dat was de bijdrage voor vandaag kindertjes
wat ordinairrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna als Vice Premier van de Vibrator
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna als Vice Premier van de Vibrator
bėjna hequote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat ordinairrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
Eigenlijk he. Even heel random.
De boemlala, vind ik wel een instrument voor Fles.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Boemlala
Dit klinkt meer als bezigheidstherapie op de sociale werkplaats hoorquote:Een boemlala bestaat uit een aantal theedoeken, een pollepel (of soeplepel) en een pannendeksel. De theedoeken worden aan elkaar geknoopt en aan het linker en rechterbovenbeen van de bespeler gebonden. Hier wordt een pollepel tussen gestoken en een paar keer rondgedraaid. De bolle kant van de pollepel moet naar het lichaam wijzen. Wanneer beide benen naar buiten worden bewogen, gaat de pollepel omhoog en richting lichaam. De deksel wordt gebruikt om de klap van de pollepel tegen het kruis van de bespeler op te vangen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Dit klinkt meer als bezigheidstherapie op de sociale werkplaats hoor
*quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:00 schreef Zilverberk het volgende:
Zijn er ook kinderen die niet vervelend zijn?
Als ze slapen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:00 schreef Zilverberk het volgende:
Zijn er ook kinderen van andere mensen die niet vervelend zijn?
Ik maak alleen je zin kloppend.quote:
Of als ze niet in een straal van 450 meter van je zijnquote:
Ja hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:00 schreef Zilverberk het volgende:
Zijn er ook kinderen van andere mensen die niet vervelend zijn?
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of als ze niet in een straal van 450 meter van je zijn
Dat moeten die smerige bonenknagers lekker zelf weten.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
11 MINUTEN GELEDEN
Britse minister: 14 dagen quarantaine voor reizigers uit Nederland
Reizigers uit Nederland moeten binnenkort bij aankomst in Engeland twee weken in quarantaine. Dat heeft de Britse transportminister Grant Shapps bekendgemaakt. Ook reizigers uit Frankrijk, Malta, Monaco en Aruba moeten in zelfisolatie.
Premier Boris Johnson zei eerder vandaag dat Groot-Brittannië "meedogenloos" moet zijn. "Zelfs met onze beste vrienden en goede partners. Ik denk dat iedereen dat begrijpt."
Dubbel plakkenquote:
Bedoelde met dubbel het behang plakken en plakken vanwege de warmte ...quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik plak niks.. daarom ligt het al bijna 4 weken aan m'n voeteneind te acclimatiseren
ohquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedoelde met dubbel het behang plakken en plakken vanwege de warmte ...
Zo jammer als je zulke grapjes moet uitleggen![]()
wavoorijsje?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Verdomme, nog steeds mijn ijsje niet gepakt.
Je moet echt eens iets aan je prioriteiten gaan doenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
pak em nu danquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Was dat dan een harde ijs?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Marsijs. Net gepakt.quote:
Echt he.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet echt eens iets aan je prioriteiten gaan doen
Normale, die andere vonden we niet echt bijzonder.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:22 schreef FranticDJ het volgende:
n
[..]
ice!
normale of salted caramel?
mja het is een beetje te veel salted caramel overal..quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Normale, die andere vonden we niet echt bijzonder.
Moet weer eens een keertje Snickersijs halen, die is lekkerquote:
Jep. En ik vind het best lekker op z'n tijd, maar gewone karamel is ķķk lekker.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja het is een beetje te veel salted caramel overal..
net als toen honing mosterd saus ineens hip werd.
ja daarom.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. En ik vind het best lekker op z'n tijd, maar gewone karamel is ķķk lekker.
nee manquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet weer eens een keertje Snickersijs halen, die is lekker
Meh, ik pas. De combinatie pinda-chocolade heb ik nooit begrepen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet weer eens een keertje Snickersijs halen, die is lekker
Waar staat het wel naar dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n hoofd staat niet naar woordgrapjes op 't moment..
Jij ook al een nieuw toetsenbord?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt he.
Ik was teveel aan het rondderpen geloof ik.
En ik moet nog wennen aan m'n toetsenbord.
Er zit een laptop omheen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij ook al een nieuw toetsenbord?
Ik heb vandaag een nieuw werk toetsenbord binnen gekregen met RGB belichting erin
Jawel, die vind ik lekker.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
om in slaap te vallen en over volgende maand wakker te worden
Wake me up when september ends?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
om in slaap te vallen en over volgende maand wakker te worden
Het maakt me vooral vrolijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
Keyboard met lampies is vet handig in het donker
ik dacht dat ook.. maar heb die feature altijd gelijk uit staan op mn MacBooks die ik nieuw koop.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
Keyboard met lampies is vet handig in het donker
Hele nieuwe laptop, nog beterquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit een laptop omheen.
Mét kleurtjes ook.
Bij mij staat die ook op standje vrij minimaal, nergens voor nodig om daar een floodlight te hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik dacht dat ook.. maar heb die feature altijd gelijk uit staan op mn MacBooks die ik nieuw koop.
blind typen JWZ.
gewoon uit.. komt genoeg licht van t scherm.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij staat die ook op standje vrij minimaal, nergens voor nodig om daar een floodlight te hebben.
Ik kijk amper naar m'n toetsenbord (ja, nu nog even omdat ik moet wennen nog, tijdje geleden dat ik een plat toetsenbord had), maar m'n kleurtjes mogen blijven hoor. Matchen met m'n OS.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik dacht dat ook.. maar heb die feature altijd gelijk uit staan op mn MacBooks die ik nieuw koop.
blind typen JWZ.
Oh ik stoor me er niet echt aan eigenlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gewoon uit.. komt genoeg licht van t scherm.
enige waar ik t vroeger voor aan had staan was voor Traktor in een donkere discotheek.
niet zo zeer storen.. meer om energie besparen op de accuquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik stoor me er niet echt aan eigenlijk.
Dat ding hangt toch praktisch de hele dag aan de laderquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet zo zeer storen.. meer om energie besparen op de accu
bij mij nietquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ding hangt toch praktisch de hele dag aan de lader
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, zonder lichtjes is 'ie minder gezellig.
Anders houdt die het toch ook wel een aantal uurtjes uit?quote:
6-8 als ie nieuw is zonder lichtje op toetsenbordquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders houdt die het toch ook wel een aantal uurtjes uit?
Die van mij is een een 4,5 jaar oud en houd het denk ik een uurtje of 4-5 uit bij een beetje internetten. Met energievreters als After Effects aan een uurtje of 3.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
6-8 als ie nieuw is zonder lichtje op toetsenbord
We hebben de oorzaak. Nou nog een oplossingquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben de oorzaak. Nou nog een oplossingGod wat haat ik dit.
Vlammenwerperquote:
Fuquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben de oorzaak. Nou nog een oplossingGod wat haat ik dit.
die van mij nu 2u hooguit.. maar de accu is verziekt door teveel laden op een heel frequentie instabiel boordnetquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij is een een 4,5 jaar oud en houd het denk ik een uurtje of 4-5 uit bij een beetje internetten. Met energievreters als After Effects aan een uurtje of 3.
Ja beetje jammer wel dat je tegenwoordig accu's niet meer kunt vervangen, heb ik bij mijn oude (zo'n witte plastic) wel nog kunnen doen, net als geheugen en een SSD inprikken, heeft die het toch nog een paar jaartjes langer door gedaanquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die van mij nu 2u hooguit.. maar de accu is verziekt door teveel laden op een heel frequentie instabiel boordnet
kan wel hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja beetje jammer wel dat je tegenwoordig accu's niet meer kunt vervangen, heb ik bij mijn oude (zo'n witte plastic) wel nog kunnen doen, net als geheugen en een SSD inprikken, heeft die het toch nog een paar jaartjes langer door gedaan
Ik heb er vorig jaar 1 in m'n Dell vervangen, was een leuke operatiequote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja beetje jammer wel dat je tegenwoordig accu's niet meer kunt vervangen, heb ik bij mijn oude (zo'n witte plastic) wel nog kunnen doen, net als geheugen en een SSD inprikken, heeft die het toch nog een paar jaartjes langer door gedaan
Het is niet meer zo plug 'n play dat een downie als ik het zelf kanquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan wel hooris alleen wat omslachtig
oh jawel hoor.. staan duidelijke filmpjes op YouTubequote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is niet meer zo plug 'n play dat een downie als ik het zelf kan
had een dell xps gaming laptop. was een van de eerste 17" laptops (zo niet de 1e). heel veel gezeik met de videokaart. die is tot 2x toe via het toetsenbord naar buiten gekomen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb er vorig jaar 1 in m'n Dell vervangen, was een leuke operatie
Laat ik het zo zeggen, techniek gaat bij mij niet zo snel kapot als ik er maar met mijn handen vanaf blijfquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh jawel hoor.. staan duidelijke filmpjes op YouTube
wat doe je online danquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, techniek gaat bij mij niet zo snel kapot als ik er maar met mijn handen vanaf blijf
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, techniek gaat bij mij niet zo snel kapot als ik er maar met mijn handen vanaf blijf
Nou nu zit ik aan de gebruikerskant van de techniek, dan gaat er over het algemeen niet zo veel misquote:
Dit was een zakelijke Dell precision laptop. Gelukkig niet zelf betaald die onzinquote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had een dell xps gaming laptop. was een van de eerste 17" laptops (zo niet de 1e). heel veel gezeik met de videokaart. die is tot 2x toe via het toetsenbord naar buiten gekomen.
na de tweede keer heb ik m'n aankoopbedrag terug geeist en gekregen. Hij was net een maand uit garantie.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 23:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
hee psst bitterbal toverbal...
psst...
Ja met je random Pool.quote:
quote:
Hoe zou dat smaken?quote:
UitStralingshoofd in een matig kant en klaar champignonsausje met aardappelkroketjes.quote:
Wagyu kwaliteit hierquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 00:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
UitStralingshoofd in een matig kant en klaar champignonsausje met aardappelkroketjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |