Nee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:30 schreef opreis het volgende:
Volgens mij gaan het van Toe in naar geen Toe. Hierdoor wordt het oppervlakte van de band dat in contact met de grond staat vergroot, maar belangrijker, de warmte wordt gelijkmatiger over de band verdeeld.
Naja, dan gaan ze van toe out naar geen toe, de gelijkmatige warmte verdeling in de band blijft nog steeds van kracht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:36 schreef mikieu het volgende:
[..]
Nee.
Toe uit wil je hebben bij ingaan van de bocht.
Daarnaast verander je geen contactoppervlak, en heb je sowieso meer wrijving met toe (maakt niet uit welke kant op) als zonder toe. Daarom zeiden ze ook dat ze hiermee de banden gingen sparen. Ze doen echter het tegenovergestelde.
De site van het circuit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:44 schreef Sunri5e het volgende:
Ik lees net dat de GP van Toscane op het circuit van Mugello wellicht met een beperkt aantal toeschouwers wordt gereden. Toevallig ben ik dat weekend daar in de buurt. Ik wil daarom graag kaartjes bemachtigen. Welke sites moet ik in de gaten houden? Gewoon formula1.com? Of kan ik beter ergens anders de kaarten bestellen?
Ze gaan van toe uit naar toe in op het rechte stuk tijdens een out lap/achter de sc om de banden beter op te warmen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:47 schreef mikieu het volgende:
Waarom warmt het DAS systeem de banden op? Als je kijkt gaan ze van toe uit naar geen toe toch? Er werd steeds gezegd dat ze dit deden om minder frictie te hebben en zo banden te sparen. Alle filmpjes erover vertelde ons dit, maar zetten ze nu in de race meer toe in dan ze uit hebben of juist meer uit?
Je hebt gelijk qua oppervlak geloof ik en daar zat ik fout mee, dat gebeurd met chamber.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:36 schreef mikieu het volgende:
[..]
Nee.
Toe uit wil je hebben bij ingaan van de bocht.
Daarnaast verander je geen contactoppervlak, en heb je sowieso meer wrijving met toe (maakt niet uit welke kant op) als zonder toe. Daarom zeiden ze ook dat ze hiermee de banden gingen sparen. Ze doen echter het tegenovergestelde.
Zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:35 schreef Newone82 het volgende:
https://www.gpupdate.net/(...)snog-kampioen-wordt/
Lammers😂😂
Doe lijst zal er vast zijn bij de FIA. Alleen niet openbaar. De rest is speculatie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:23 schreef raptorix het volgende:
Is er eigenlijk een lijst met F1 superlicense houders? Er staan wat lijstjes op internet, maar die zijn vaak outdated, zo staat Schumacher er vaak niet tussen terwijl die hem al heeft gehaald.
Blijf hoop houden!!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:35 schreef Newone82 het volgende:
https://www.gpupdate.net/(...)snog-kampioen-wordt/
Lammers😂😂
Als Hamilton positief test kan het ook hard gaan. Blijft een onvoorspelbaar seizoen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.
RBR staat bekend dat ze zich gedurende het seizoen ontwikkelen. Dus ja, de volledige potentie van deze RedBull is ook nog niet zichtbaar. Daarnaast kan 1 uitval van Hamilton het bovenin een stuk spannender maken.
Dus ja, Mercedes is nog steeds favoriet, maar is dat een garantie dat Hamilton kampioen wordt?
Mercedes is ontzettend dominant, meer desondanks staat Max na 6 races tussen beide Mercedessen, en heeft hij al een keer gewonnen. Voorgaande jaren stond hij er na 6 races een stuk slechter voor. Daarnaast weet Mercedes ook dat als ze iets een keer niet voor elkaar hebben (zie Silverstone) dat Max er als de kippen bij is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als Hamilton positief test kan het ook hard gaan. Blijft een onvoorspelbaar seizoen.
Denk dat Max liever op de baan wint, overigens.
Ik kan mij overigens niet voorstellen dat ze internationale toeschouwers gaan toelaten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:44 schreef Sunri5e het volgende:
Ik lees net dat de GP van Toscane op het circuit van Mugello wellicht met een beperkt aantal toeschouwers wordt gereden. Toevallig ben ik dat weekend daar in de buurt. Ik wil daarom graag kaartjes bemachtigen. Welke sites moet ik in de gaten houden? Gewoon formula1.com? Of kan ik beter ergens anders de kaarten bestellen?
Gewoon naar het circuit toe gaan in de week aanlopend naar de race, als er kaarten zijn worden ze ook aan de deur verkocht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:44 schreef Sunri5e het volgende:
Ik lees net dat de GP van Toscane op het circuit van Mugello wellicht met een beperkt aantal toeschouwers wordt gereden. Toevallig ben ik dat weekend daar in de buurt. Ik wil daarom graag kaartjes bemachtigen. Welke sites moet ik in de gaten houden? Gewoon formula1.com? Of kan ik beter ergens anders de kaarten bestellen?
Ja, de motoren zijn bevroren voor dit jaar.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:58 schreef VacaLoca het volgende:
Klopt het dat Honda geen Power meer kan toevoegen dit seizoen?
https://the-race.com/form(...)-of-engine-upgrades/quote:F1 has put a freeze on engine development in place as part of its cost-saving mandate amid the coronavirus pandemic.
This means that each of the four manufacturers will have to see out the season with the very same spec they put on track for the Austrian Grand Prix, with the exception of changes for reliability purposes.
F1’s engine manufacturers will be able to introduce a new power unit specification for the start of 2021, and will be permitted to make one upgrade for each major component that year and the year after – before freezing the power units completely for 2023 and 2024.
Gelukkig hebben ze nog Red Bull achter de hand.quote:Op maandag 31 augustus 2020 12:58 schreef VacaLoca het volgende:
Klopt het dat Honda geen Power meer kan toevoegen dit seizoen?
Helaas voor ze, want komende zondag Monza en GP van Sakhir in december. Maar Monza wordt echt een blamage voor ze (thuiscircuit)quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:05 schreef Fer het volgende:
Hopelijk krijgt Ferrari een uitzondering want dit is wel heel zielig zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |