Verkeerd account haags!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:05 schreef dud0r het volgende:
Iedereen die anders dan ja op die poll geantwoord heeft liegt
Thnx!! Je hebt me dat idd een keer verteld , Ik was het alweer vergetenquote:
Ik doe niet aan onzin pollsquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:05 schreef dud0r het volgende:
Iedereen die anders dan ja op die poll geantwoord heeft liegt
vooral in het begin van de rona toen alles dicht gingquote:
Ik ben toen juist bijgekomen want thuis zitten en alleen maar snaaien uit vervelingquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
vooral in het begin van de rona toen alles dicht ging
keihard afgevallen omdat ik niet met de scootmobiel langs de kfc mcd en burger king konquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben toen juist bijgekomen want thuis zitten en alleen maar snaaien uit verveling
Onmenselijk, zelfs in de Goelags hadden mensen het beterquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
keihard afgevallen omdat ik niet met de scootmobiel langs de kfc mcd en burger king kon
ja moest ik zelf m'n eten maken maar dat is toch lastiger dan een paar menutjes bestellenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onmenselijk, zelfs in de Goelags hadden mensen het beter
Inderdaad. Daar heb ik een vrouwmensch voor aangeschaft. Hoef ik het niet meer zelf te doenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja moest ik zelf m'n eten maken maar dat is toch lastiger dan een paar menutjes bestellen
Niet teveel afvallen gaarnequote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
keihard afgevallen omdat ik niet met de scootmobiel langs de kfc mcd en burger king kon
Ja heb het ooit wel met een tweewieler geprobeerd toen ik nog wat minder zwaar was maar daar kan je ook minder op meenemen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:34 schreef puzziepie het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me : dud0r bovenop zijn scootmobiel gestuiterd en moet met een hijskraan van wat eens zijn scootmobiel voorstelde worden gehesen
quote:
HELD!!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja heb het ooit wel met een tweewieler geprobeerd toen ik nog wat minder zwaar was maar daar kan je ook minder op meenemen.
En tegelijkertijd eten is wat gevaarlijk.
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
goed hequote:
En dat was nog voor de laatste grote upgradequote:
Ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dat was nog voor de laatste grote upgrade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |