Volgende keer duik ik gewoon wel weer de kroeg inquote:
Er schijnt een deur verderop hier een meet plaats te vindenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende keer duik ik gewoon wel weer de kroeg in
Is niet eens zo heel ver weg voor mij. Zou het zelfs kunnen fietsenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er schijnt een deur verderop hier een meet plaats te vinden
misschien heb je daar meer geluk
Ik zou een stuk verder moeten fietsenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is niet eens zo heel ver weg voor mij. Zou het zelfs kunnen fietsen
Wat let je? Wie weet is het wel haske gezelliequote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is niet eens zo heel ver weg voor mij. Zou het zelfs kunnen fietsen
Limburg?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou een stuk verder moeten fietsen
Moet nog een beetje werk verrichten. Had heel even de tijd om de sportschool in te duiken maar moet nu weer aan de arbeidquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat let je? Wie weet is het wel haske gezellie
Ah mooie smoesquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet nog een beetje werk verrichten. Had heel even de tijd om de sportschool in te duiken maar moet nu weer aan de arbeid
Dik varkenquote:
Weet ik niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 15:05 schreef dud0r het volgende:
Iedereen die anders dan ja op die poll geantwoord heeft liegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |