Owhjaaa het is dus een flat, maar ik kom op de eerste verdieping en heb dan amar aan 1 kant buren omdat ik op een ''hoek'' woon dan. 3 slaapkamers !quote:
Hey tof!!! Feliquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Owhjaaa het is dus een flat, maar ik kom op de eerste verdieping en heb dan amar aan 1 kant buren omdat ik op een ''hoek'' woon dan. 3 slaapkamers !hele grote woonkamer, en keukentje, wc apart, en badkamer, en dan nog een hokje voor de wasmasjien
Nice, nice!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Owhjaaa het is dus een flat, maar ik kom op de eerste verdieping en heb dan amar aan 1 kant buren omdat ik op een ''hoek'' woon dan. 3 slaapkamers !hele grote woonkamer, en keukentje, wc apart, en badkamer, en dan nog een hokje voor de wasmasjien
Heerlijk om alles voor jezelf te hebben en 3 slaapkamers/grote woonkamer is helemaal lekkerquote:
Jaaa, ik weet nu al hoe ik het ga inrichtenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heerlijk om alles voor jezelf te hebben en 3 slaapkamers/grote woonkamer is helemaal lekker
En, hebben je bovenburen het laminaat rechtstreeks op het beton liggen,of hoeven we je voorlopig nog niet bij Frank Visser te verwachten?quote:
Dat weet ik nog nietquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
En, hebben je bovenburen het laminaat rechtstreeks op het beton liggen,of hoeven we je voorlopig nog niet bij Frank Visser te verwachten?
Oh leuk!! Dat zijn de leuke dingen van verhuizenquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:29 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jaaa, ik weet nu al hoe ik het ga inrichten
Ja !quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh leuk!! Dat zijn de leuke dingen van verhuizen![]()
Haha ja nou dan kunnen er nog best wel spannende geluiden uit de slaapkamer komen, zo in de weekenden bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:30 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nieter woont een meid alleen dus het zal vast wel mee vallen
Hmsquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja nou dan kunnen er nog best wel spannende geluiden uit de slaapkamer komen, zo in de weekenden bijvoorbeeld.
NU snap ik de post van Borrel over je housewarmingquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja !en welk kleurtje enzo, en heb een hele grote 3d klok besteld op bol.com zo leuk
oh ben echt zo blij haha!
Hahah ja! Housewarming bij Moon.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
NU snap ik de post van Borrel over je housewarming![]()
![]()
Lekker genieten van je nieuwe stekje straks
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hmsdaar wil ik nog even niet aan denken hoor ToTje
Vloer zit er al in , die laten de huidige bewoners zitten mooi laminaat. Gordijnen moeten er nog wel komen en er moet nog gesaust worden en geverfdquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, maar geniet er van!
Hoe zit het met de aankleding? Vloer en gordijnen enzo?
Vloer is het belangrijkste!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Vloer zit er al in , die laten de huidige bewoners zitten mooi laminaat. Gordijnen moeten er nog wel komen en er moet nog gesaust worden en geverfd
Ja verf gaan we halen bij de gamma halen. En gordijnen idd kwantumquote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Vloer is het belangrijkste!
Gordijnen --> Kwantum.
Muren sauzen, tja kan ook Kwantum of eventueel Action, maar het kan de investering wel lonen om voor een fatsoenlijk merk te gaan, anders heb je kans dat je 3 - 4x moet sauzen, afhankelijk van je skills en de kleuren nu.
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja verf gaan we halen bij de gamma halen. En gordijnen idd kwantumdank voor de tips !
Zeker ideaal!quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb wel vaker gordijnen bij Kwantum gehaald, ideaal dat gratis maken!
Maanlichtquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 19:19 schreef Moonlight het volgende:
Maandag krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huisje!!
Gekkiequote:
HAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 07:05 schreef Amee het volgende:
Hier nog steeds! Maar het is nog wel warm.
Gedraag jequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 07:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Dan is het ook een beetje koeler als het goed is? Hier welquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 05:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gekkie![]()
Wakker![]()
het heeft hier net flink geregend![]()
Ik kan weer verder slapen hopelijk
EN GENOMEN!!!quote:
Op dit tijdstip?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 08:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel trek in een patatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |