Ik zut hier alleen in boxer in de zon met halve litersquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit hier al half in mijn blote reet![]()
Lekker vastgekoekt aan je plastic witte tuinameublement en kut roepen naar die buuf van je?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zut hier alleen in boxer in de zon met halve liters
quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker vastgekoekt aan je plastic witte tuinameublement en kut roepen naar die buuf van je?![]()
HELD
Maar waarom gebruik die taal?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je komt toch van origine een beetje uit die buurt
Omdat het kan 🤷♂️quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar waarom gebruik die taal?
Kut roepen naar de buuf is zo vorige week.quote:
Bedankt voor de foto'squote:
Dus het vastkoeken op het witte plastic tuinameublement is geen probleem gelukkigquote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kut roepen naar de buuf is zo vorige week.
GVD GA EENS EEN HALVE LITER HALEN KUT!!!!111EINZ!1!! is het tegenwoordig
Die in m'n DM natuurlijk. Duh.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Welke? waar?
Die phelpie van mij?
De airco in de sportschool staat aan. Dat verkoeltquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:22 schreef puzziepie het volgende:
DB is een beetje aan het overkoken![]()
Tijd voor wat afkoeling![]()
Godskolere ...afkoelen met wat
Oh echt?quote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
De airco in de sportschool staat aan. Dat verkoelt
Heb ik dan de verkeerde vrouw staan versieren in de sportschoolquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh echt?
Ik kom nooit in een sportschool
Oh jee ik denk het welquote:Op donderdag 13 augustus 2020 14:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik dan de verkeerde vrouw staan versieren in de sportschool![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |