Hun kracht ligt in de nummers. Hoe meer, hoe dominanter. Dat is de islam. Dominatie en onderwerping. Niks geheims aan, alles is vrij duidelijk. Maar de mensen kijken lekker weg.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 14:30 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Het ergste is ook nog dat het de verkeerde kant op gaat: per generatie worden ze intoleranter ipv andersom.
Vrouw zijnde vind ik dit eigenlijk nog treuriger dan mannenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:27 schreef AgentS het volgende:
En toch, hij is meerderjarig... ik zou hem een langere tijd geven, maar als mijn zoon een furry zou zijn flikker ik hem er ook uit.
Je zegt nu eigenlijk dat het allemaal nog erger gaat worden met dat volk door de jaren heen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat er wel een verschil is tussen generaties. Het zijn vooral jonge Marokkanen en Turken die er zulke extreme denkbeelden op nahouden. Zelfde met geweldsdelicten en criminaliteit. Vraag een groep 50-jarige Marokkanen en een groep 18-jarigen en je krijgt gemiddeld een heel ander antwoord.
Eens.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouw zijnde vind ik dit eigenlijk nog treuriger dan mannen
Geen idee. Ik zeg alleen dat het lijkt hoe ouder moslims worden hoe milder en toleranter. Wat trouwens niet wilt zeggen dat er onder moslim jongeren geen stromingen en bewegingen zijn die wel liberaler en toleranter zijn. Maar goed. Zulke beweringen zijn aan dovemansoren besteed op FOK!quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je zegt nu eigenlijk dat het allemaal nog erger gaat worden met dat volk door de jaren heen.
Aldus degene die altijd het laatste woord wilt hebben. Zoek hulp voor je ziekelijke obsessie met anderen of neuk een keer een hoertje of flufferboy als dat je ding is om van je diepgewortelde frustraties af te komenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En wederom ben je enorm ziedend.
Triest wel.
Jullie hebben echt geen leven he?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:39 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Aldus degene die altijd het laatste woord wilt hebben. Zoek hulp voor je ziekelijke obsessie met anderen of neuk een keer een hoertje of flufferboy als dat je ding is om van je diepgewortelde frustraties af te komen
Hoezo. Als mijn kind iets doet wat ik echt niet ok vind mag ik het contact verbreken. Ik zou hem financieel nog helpen maar dat is het.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het is ook irrationeel. Maar bij een vrouw verwacht ik toch wat meer empathie. Maargoed bekrompen vrouwen en bekrompen mannen zal weinig verschil in zitten.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:43 schreef AgentS het volgende:
[..]
Hoezo. Als mijn kind iets doet wat ik echt niet ok vind mag ik het contact verbreken. Ik zou hem financieel nog helpen maar dat is het.
Ben aan het genieten hier in de natuur, zou Jochempje ook goed doen denk ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:43 schreef BIGGIE96 het volgende:
[..]
Jullie hebben echt geen leven he?
Ja, ik sta hier ook van te kijken, te knipperen met mijn ogen of ik dit wel helemaal goed lees.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neen, dit gaat ook te ver.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:52 schreef ikbeneenfokkerhahaokdoei het volgende:
[..]
Nee beter gewoon thuis klappen geven of mentaal mishandelen als straf.
Of beide
Dat zeg ikquote:Op woensdag 12 augustus 2020 16:44 schreef AgentS het volgende:
Iemand die op antropomorfische dieren rukt en seks heeft in een wolvenpak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |