Dumb ass linkse lul. Zeiken over racisme en stemmingmakerij behalve als moslims het doenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:57 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Geenstijl geef ik de moeite niet eens omdat het puur stemmingmakerij is en enorm racistisch.
Alle reacties zijn dan ook nep zeker ouwe knuffelbeerquote:Op woensdag 12 augustus 2020 14:17 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen idd als een vooropgezet fake accountje is
Kom eens in de Schilderswijk wonen en zeg dan nog eens waar je je onveiliger voeltquote:Op woensdag 12 augustus 2020 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als een Limburger zo'n opmerking maakt zeker. Heb jarenlang in de provincie gewoont om te weten hoe ze daar over homo's denken
Nou nee hoor. Het ergste is ook nog dat het de verkeerde kant op gaat: per generatie worden ze intoleranter ipv andersom.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat er wel een verschil is tussen generaties. Het zijn vooral jonge Marokkanen en Turken die er zulke extreme denkbeelden op nahouden. Zelfde met geweldsdelicten en criminaliteit. Vraag een groep 50-jarige Marokkanen en een groep 18-jarigen en je krijgt gemiddeld een heel ander antwoord.
Lijkt idd wel of de jeugd steeds extremer in hun geloof wordt.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 14:28 schreef Fok-it het volgende:
Je moet niet vergeten dat er wel een verschil is tussen generaties. Het zijn vooral jonge Marokkanen en Turken die er zulke extreme denkbeelden op nahouden. Zelfde met geweldsdelicten en criminaliteit. Vraag een groep 50-jarige Marokkanen en een groep 18-jarigen en je krijgt gemiddeld een heel ander antwoord.
Ja, dat is precies wat ik zeg hansquote:Op woensdag 12 augustus 2020 14:30 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Per generatie worden ze intoleranter ipv andersom.
Ah, je kiest voor de makkelijkste weg. Mij persoonlijk aanvallen en weigeren jouw claim met bewijs te ondersteunen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 14:03 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik hoef jou niks te bewijzen sneu kereltje. Ga maar weer lekker ruzie maken met anderen wil je.
Geerdquote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:33 schreef Geerd het volgende:
Is cultuur !! Moeten we respect voor hebben![]()
![]()
en weer doorrrrr !! Warm he ?
OK Jochemquote:Op woensdag 12 augustus 2020 14:51 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ah, je kiest voor de makkelijkste weg. Mij persoonlijk aanvallen en weigeren jouw claim met bewijs te ondersteunen.
Typisch scholieren-gedrag. Misschien wordt het eens tijd voor je om volwassen te worden.
Die tag heeft hij niet voor niksquote:Op woensdag 12 augustus 2020 14:51 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ah, je kiest voor de makkelijkste weg. Mij persoonlijk aanvallen en weigeren jouw claim met bewijs te ondersteunen.
Typisch scholieren-gedrag. Misschien wordt het eens tijd voor je om volwassen te worden.
Het moet zeker wel eenzaam aan de top zijn nu je baasje is vertrokken?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:17 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Die tag heeft hij niet voor niks
Met iedere post waarin je geen bewijs voor je absurde claim brengt, maak je jezelf alleen maar belachelijker.quote:
Je doet echt alles om je wegkijken goed te praten, hè.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 14:17 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen idd als een vooropgezet fake accountje is
Helemaal niet waar. Ik heb 35 jaar in Limburg gewoond en het is dikke onzin dat jij verteld.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Limburg en andere boerenprovincies voert het homofobe ook de boventoon verder hoor
Met boer bedoel je niet altijd een agrariër.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:31 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Helemaal niet waar. Ik heb 35 jaar in Limburg gewoond en het is dikke onzin dat jij verteld.
Bovendien is Limburg een van de minder agrarische provincies. Na de 3 Randstad provincies NH, ZH, en Utrecht is het de dichtstbevolkte provincie.
Beter je huiswerk doen. Nederland kent nauwelijks een homofobe cultuur en al zeker vergeleken met de rest van de wereld.
Ben ik ook wel benieuwd naar jaquote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:35 schreef JochemSjakie het volgende:
@:Fushia2 wat is jouw mening hierover?
Klopt, kijk maar naar @Fushia2 die dit op een ziedende wijze dit gedrag zal goedpraten omdat het in een of ander sprookjesboek staat.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 14:30 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Het ergste is ook nog dat het de verkeerde kant op gaat: per generatie worden ze intoleranter ipv andersom.
Nee beter gewoon thuis klappen geven of mentaal mishandelen als straf.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:50 schreef Fushia2 het volgende:
Ik zou het afkeuren, maar niet mijn bloedeigen kind op straat zetten.
Jankenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:21 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Met iedere post waarin je geen bewijs voor je absurde claim brengt, maak je jezelf alleen maar belachelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |