Erg sympathiek.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, maar ga wel fluisterend juichen!
Aanpassen aan de tegenstander.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:51 schreef fetX het volgende:
Feyenoord: Marsman; Nieuwkoop, Hendriks, Johnston, Smeulers; Fer, Diemers, Toornstra; Azarkan, Bozenik, Linssen
Die verdediging en keeper
Het is maar net dat zo’n opstelling vandaag voor de laatste keer mag.quote:Op zondag 16 augustus 2020 13:51 schreef fetX het volgende:
Feyenoord: Marsman; Nieuwkoop, Hendriks, Johnston, Smeulers; Fer, Diemers, Toornstra; Azarkan, Bozenik, Linssen
Die verdediging en keeper
Zitten weinig opbouwende kwaliteiten ook in dit middenveld.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:40 schreef fetX het volgende:
Die Hendriks begint wel aardig.
Diemers en Toornstra voorlopig (weer) onzichtbaar net als vorige oefenpot.
Jep. En ik heb nog niet gezien waarom ze die Diemers gehaald hebben (ook niet als back-up).quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zitten weinig opbouwende kwaliteiten ook in dit middenveld.
Lijkt mij ook het meeste een vervanger voor Toornstra. Gek dat Dickie ze nu heel de tijd samen opstelt.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Jep. En ik heb nog niet gezien waarom ze die Diemers gehaald hebben (ook niet als back-up).
Doe mij maar een keertje Fer, Burger & Kokcu.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het meeste een vervanger voor Toornstra. Gek dat Dickie ze nu heel de tijd samen opstelt.
Lijkt mij puur genot.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Doe mij maar een keertje Fer, Burger & Kokcu.
Vanaf volgende week gaat het naar de basis 11 toe. Nu vooral ritme opbouwenquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker, maar vermoed dat Advocaat voor de Toorn zal kiezen ipv Burger.quote:Op zondag 16 augustus 2020 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf volgende week gaat het naar de basis 11 toe. Nu vooral ritme opbouwen
Eensquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks tot dusverquote:Op zondag 16 augustus 2020 14:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Die laat voornamelijk zien heel goed balverlies te kunnen leiden.
Middenveld en aanval laten niets zien inderdaad. Ook Azarkan niet.quote:Op zondag 16 augustus 2020 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laten we het maar ongelukkig noemen, maar wat speelt Diemers zwak zeg. Bozenik loopt er ook voor joker met deze aanvoer.
Eigenlijk doet de verdediging het nog het best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |