Thanksquote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat namaakspul moet je niet aan beginnen.
Gratis tip: satéstokjes van d'n Aldi.
Lol, lekker passief agressief zijn avatar naar de Griekse vlag veranderd ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Steef is weer terug op twitter en heeft meteen ruzie.
[ twitter ]
Dat boek gaan we kopen.
Beetje glampen, beetje zuipen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De glamping, inmiddels.
Volgens mij mochten ze hun deur niet uit voor een CE, hun eindexamenfeest, en mogen ze zometeen lappen voor een studie achter de webcam.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 14:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jongeren moeten binnen blijven?
Maar ze mogen wel gewoon met elkaar afspreken, op vakantie, enz.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:34 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Volgens mij mochten ze hun deur niet uit voor een CE, hun eindexamenfeest, en mogen ze zometeen lappen voor een studie achter de webcam.
Gelukkig hebben ze dit jaar een crappy-voucher voor een strandvakantietje tijdens hun herkansingsperiode en een OV-studentenkaart...
Lekker werken in de Appie voor wat eurootjes en op je donder krijgen van een 70-jarige omdat het houtskool op is en de BBQ op de camping geen doorgang kan vinden ... Wat een luxe!quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar ze mogen wel gewoon met elkaar afspreken, op vakantie, enz.
Ik zou slachtofferhulp inschakelen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:47 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Lekker werken in de Appie voor wat eurootjes en op je donder krijgen van een 60-jarige omdat het houtskool op is en de BBQ op de camping geen doorgang kan vinden ... Wat een luxe!
Ik heb niks te klagen hoor, op mijn leeftijd.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 15:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik zou slachtofferhulp inschakelen.
Sorry maar wie is die muzikant danquote:
Ton.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 19:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry maar wie is die muzikant dan
even serieus graagquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
HAHZSFHJBZBHJZdBJDJB J SF
Maar dit biedt dan weer perspectief.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:56 schreef hhh38 het volgende:
@:Koffieplanter sprijgt nu van een brug
Nooit geweten dat wimderon een vrouw was.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:58 schreef Steven184 het volgende:
[ twitter ]
Wat moeten we met dit soort mensen
Kijkt mijn vriendin. Ik kijk braaf meequote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tevens is voetbal geen sport natuurlijk.
Waarom kijken jullie daar nog steeds naar, eigenlijk?
Omgekeerde wereld.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kijkt mijn vriendin. Ik kijk braaf mee
Een tuinbroek? Met dit weer? Jij durft!quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Weten we gelijk wie daar de tuinbroek aan heeft.
Ik kan niet meer helder denken.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Een tuinbroek? Met dit weer? Jij durft!
Atalanta is al te mainstream. Ik sta nu volledig achter Sassuolo en De Zerbi.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:56 schreef hhh38 het volgende:
@:Koffieplanter sprijgt nu van een brug
Dit heb ik altijd met darters, als mijn bandwagons dan te bekend worden haak ik keihard af.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Atalanta is al te mainstream. Ik sta nu volledig achter Sassuolo en De Zerbi.
En met wielrenners?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit heb ik altijd met darters, als mijn bandwagons dan te bekend worden haak ik keihard af.
Martin Laas is reeds losgelaten.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En met wielrenners?
Mathieu is al weg, Remco is in aantocht.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En met wielrenners?
Martin moet het peloton dan weer vaak loslaten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |